Gå til innhold

Jack Russel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil absolutt påstå at det er en rase som krever en del mer enn andre raser. Er selvfølgelig en del raser som trenger det. Hatt en dogo canario før og det var noe heeelt annet..

Hva er ditt inntrykk ac Dogo Canario, er de så steinhard som de vil ha det til?

Videoannonse
Annonse
Gjest jente8923
Skrevet (endret)

Hva er ditt inntrykk ac Dogo Canario, er de så steinhard som de vil ha det til?

Den vi hadde var bare helt nydelig. Krevde lite annet enn tur selvfølgelig. Og var glad i kos. På ingen måte steinhard. Det var en skikkelig god hund. Han var imidlertid beskyttende ovenfor oss så han satt ved døren og slapp ikke folk inn før vi sa det var ok, men det var også noe han hadde blitt oppdratt til. Bjeffet aldri mer enn en gang og det var sjelden. Ikke noe vanskelig på tur eller i møte med andre hunder. Det eneste jeg syns er viktig når man har så store hunder er at man faktisk klarer å hanskes med dem. Klare å holde igjen hvis de plutselig skulle få det for seg å løpe osv. Så nei, på ingen måte så harde som mange skal ha det til. Det meste kommer nok an på eieren.

Endret av jente8923
Skrevet

Den vi hadde var bare helt nydelig. Krevde lite annet enn tur selvfølgelig. Og var glad i kos. På ingen måte steinhard. Det var en skikkelig god hund. Han var imidlertid beskyttende ovenfor oss så han satt ved døren og slapp ikke folk inn før vi sa det var ok, men det var også noe han hadde blitt oppdratt til. Bjeffet aldri mer enn en gang og det var sjelden. Ikke noe vanskelig på tur eller i møte med andre hunder. Det eneste jeg syns er viktig når man har så store hunder er at man faktisk klarer å hanskes med dem. Klare å holde igjen hvis de plutselig skulle få det for seg å løpe osv. Så nei, på ingen måte så harde som mange skal ha det til. Det meste kommer nok an på eieren.

Forstår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...