AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Gutten jeg holder på med ønsker stadig at jeg skal sende bilder til ham. Har sendt et par, men de har vært relativt uskyldige. Han har bedt om bilder i undertøy, men jeg vet ikke helt... Jeg har jo på en måte lyst til å gjøre det, samtidig som det er en del som holder meg igjen. Menn: Dersom dere ber ei jente sende bilder av seg selv i undertøy, og hun faktisk gjør det, ser dere på henne som "billig" da? Er det helt okei at ansiktet ikke synes? Kvinner: Har dere tips og ideer til hvordan bildene kan se ut? Erfaringer om hva som er mest populært? Vil dere si det er "ufarlig" dersom ansiktet ikke vises? Anonym poster: b38a27977adb760a54c9221c7386d69a
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Kvinner som er nakne under klærne er billige. Kvinner som får orgasme under sexen er billige. Kvinner som i det hele tatt er villige til å ha sex er billige. Slik var det i alle fall i 1950. Jeg hadde håpet at vi var kommet i alle fall litt lenger i 2012? Trives du ikke med å vise bilder av deg hvor du er lettkledd så ikke gjør det. Hvis du ikke stoler på fyren til 100% så ikke gjør det. Stoler du på fyren til 100% så ikke send ansiktsbilder. Hvis bildene du sender til han ender på internettet av en eller annen grunn (trenger ikke være hans feil, kan være så enkelt som at han leverer inn mobilen til reparasjon og noen der er slem) så er det kjedelig hvis du blir kontaktet av mannfolk som kjenner igjen deg fra bildene og skriver ekle ting til deg og tror de har rett til det pga bildene. Men husk på, det er din kropp og ditt valg. Og når du en gang har sent de bildene til han så har du ikke kontroll på de lenger. Anonym poster: 4e7e7a468731290ec696ef94f91824e2 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Jeg ville holdt det i en relativt smakfull positur, og ALDRI vist ansiktet. Ikke bare fordi det engang kan skjære seg og han da viser bilder til andre - men også fordi han kan miste telefonen/du kan feilsende/andre kan sniklese osv. For ikke å snakke om eventuelt fremtidige kjærester som finner bilder på telefon/pc/mail osv. Never show the face. Anonym poster: 3ecd565f4755fb22515c44a7c4ee7129 6
Gjest Snuppeluren Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 Så lenge han har bedt om dem, kan jeg ikke tenke meg han synes du er billig. Tror de fleste menn uansett bare synes det er stas å få slike bilder fra jenter.
Gjest LineaAlba Skrevet 30. desember 2012 #5 Skrevet 30. desember 2012 Gutten jeg holder på med ønsker stadig at jeg skal sende bilder til ham. Har sendt et par, men de har vært relativt uskyldige. Han har bedt om bilder i undertøy, men jeg vet ikke helt... Jeg har jo på en måte lyst til å gjøre det, samtidig som det er en del som holder meg igjen. Menn: Dersom dere ber ei jente sende bilder av seg selv i undertøy, og hun faktisk gjør det, ser dere på henne som "billig" da? Er det helt okei at ansiktet ikke synes? Kvinner: Har dere tips og ideer til hvordan bildene kan se ut? Erfaringer om hva som er mest populært? Vil dere si det er "ufarlig" dersom ansiktet ikke vises? Anonym poster: b38a27977adb760a54c9221c7386d69a Husk at sånne ting kan komme på avveie! 3
Gjest Buddy Skrevet 30. desember 2012 #6 Skrevet 30. desember 2012 Husk at sånne ting kan komme på avveie! Det er jeg enig med deg i, man skal alltid være varsom med hva man sender av bildemateriale av seg selv, enten det gjøres pr. mobil eller nett. Men jeg vil også skille litt her, for det er stor forskjell på hva ungdom sender i hytt og kav uten å tenke seg om, og hvorvidt ektepar/samboende gjennom en årrekke (som er helt og fullt trygge på hverandre, og ikke minst voksne) sender sexy bilder av hverandre til hverandre. For unge kan det bli direkte ødeleggende om slikt misbrukes, mens det for voksne folk ikke får de helt store konsekvensene... Så til TS (som jeg oppfatter som ganske ung), vil jeg si at det kan være lurt å droppe dette, og gjør du det likevel, la ihvertfall ansiktet bli ugjenkjennelig.
Gjest Uanonymbruker Skrevet 30. desember 2012 #7 Skrevet 30. desember 2012 (endret) - Endret 16. januar 2013 av Uanonymbruker
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #8 Skrevet 30. desember 2012 Har sendt det til tidligere kjæreste da hun gjerne ville ha nakenbilde av meg, vi stolte veldig på hverandre. Men jeg photoshoppet uansett vekk ansikt og alt på kroppen som var veldig gjenkjenbart, samt tok bildet med nøytral bakgrunn (slik at man ikke kan se hvor de har blitt tatt). Jeg ville ikke sendt bilde uten å gjøre dette og kun til noen jeg stolte 100% på. Anonym poster: df9ab58d4bcb73b397deda94801efec7
solch Skrevet 30. desember 2012 #9 Skrevet 30. desember 2012 Sender slike bilder til kompiser hele tiden. Fordi jeg er trygge på de, og det kun er for morroskyld. Ikke så mye seksuelt over de akkurat, men står jo kun i undertøy o.l. Men; jeg ville aldri gjort noe jeg ikke føler meg komfortabel med. Så, hvis du ikke føler deg komfortabel med å sende bildene, så ikke gjør det! Og heller ikke send bilder som du ville fryktet kom på avveie! 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #11 Skrevet 30. desember 2012 Jeg ville aldri gjort det. Kan se for meg at jeg ville angret og følt med "brukt" og teit om forholdet skulle ta en negativ vending. På tross av at jeg gjorde det frivillig. Dere er jo ikke engang kjærester. Anonym poster: 8d63a8e8ac05ef7cf850abd9fac3a4dc
jabx Skrevet 31. desember 2012 #12 Skrevet 31. desember 2012 Menn: Dersom dere ber ei jente sende bilder av seg selv i undertøy, og hun faktisk gjør det, ser dere på henne som "billig" da? Er det helt okei at ansiktet ikke synes? Jeg foretrekker gratis jenter, bare så det er sagt. Det er risikosport å sende slike bilder til andre. Ansiktet bør uansett ikke vises. Du aner ikke hvor de kan havne. Selv om ikke han er en drittsekk så kan noen f.eks. skaffe seg tilgang til maskinen hans.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #13 Skrevet 31. desember 2012 Er man reflektert nok og kjenner personen/stoler på den hadde jeg ikke hatt noe problem med det. Derimot unge mennesker i tenåra, som har lite erfaring med forhold osv og gjerne lar seg blende av hele ideen om en kjæreste kan nok feilvurdere mottakeren. Om man skal sende noe vil jeg kanskje si at litt mer pene bilder som ikke nødvendigvis viser absolutt alt ser penest ut. Ofte er det mer spennende med det man ikke ser enn det man faktisk ser. Må jo ha noe å glede seg til også Anonym poster: 7018c5a5be016ba0aeebf288585e9000
Gjest navnelapp Skrevet 31. desember 2012 #14 Skrevet 31. desember 2012 Aldri, aldri aldri. Ganske enkelt.
Dolce Skrevet 31. desember 2012 #15 Skrevet 31. desember 2012 Dersom du er forberedt på at de bildene kan havne hvor som helst etterpå: Gjør det.
Ferny Skrevet 31. desember 2012 #16 Skrevet 31. desember 2012 Jeg har sendt mye bilder og film til en fyr som bor langt unna. Og mottatt også. I starten var det litt sånn - man var ikke så dristig, og ansiktet vistes ikke. Men da forsvinner litt av poenget tenker jeg. Jeg har jo lyst til å se HELE han. Og etter hvert så har vi ikke tenkt på det med å være anonym i det hele tatt. Jeg vet bare at han aldri ville gjort noe galt mot meg, uavhengig av vår "status". Og vi har hatt våre opp- og nedturer, for å si det sånn. Men jeg tror man må føle litt på det der selv, om man stoler på personen. Men tror nok uansett jeg hadde vært mer skeptisk om det var snakk om å sende bilder til en ung fyr, fremfor en mer voksen og bevisst person. Når det gjelder bildene - det er fint med undertøy altså - men jeg synes det er minst like smakfult å være helt naken, men å bare dekke seg til litt med hender eller sånn. Da får man den der "helt-naken-effekten", uten å vise mer enn om man hadde hatt undertøy på seg. Det synes jeg blir veldig fint. Men nå har jeg bare sendt bilder fordi han jeg er forelsket i bor så langt unna. Han du "holder på med", han vil bare ha bilde for å ha bilde eller? Men sånn alt i alt. Jeg synes det er veldig spennende med både bilder og film. Og Skype er jo også et godt alternativ.
Gjest Gjest_drømmer4livet Skrevet 31. desember 2012 #17 Skrevet 31. desember 2012 sorry. men for meg så mister jeg interessen for ei jente om hun sender sexy bilder før det har gått langt tid i forholdet. . første som slår meg da er hvor mange før meg har hun sendt til,. da er man ikke så spesiell for henne. og hun går fra forhold tema til jeg vil ikke ha noe med henne og gjøre tema. ha litt verdighet damer....
Gjest Zippit Skrevet 31. desember 2012 #18 Skrevet 31. desember 2012 Sender slike bilder til kompiser hele tiden. Fordi jeg er trygge på de, og det kun er for morroskyld. Ikke så mye seksuelt over de akkurat, men står jo kun i undertøy o.l. Men; jeg ville aldri gjort noe jeg ikke føler meg komfortabel med. Så, hvis du ikke føler deg komfortabel med å sende bildene, så ikke gjør det! Og heller ikke send bilder som du ville fryktet kom på avveie!
avangeline Skrevet 31. desember 2012 #19 Skrevet 31. desember 2012 Jeg ville holdt det i en relativt smakfull positur, og ALDRI vist ansiktet.
Wonders Skrevet 31. desember 2012 #20 Skrevet 31. desember 2012 aldri gjør det, det kommer i overflaten å biter deg når du minst venter det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå