Gjest TS Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Skal til Thailand med jenta som er åtte år. Har vært i Thailand flere ganger, og noe av det jeg bruker å gjøre er å unne meg massasje eller annen behandling så ofte som mulig. Det er jo så ekstremt billig med slikt der. Nå skal jeg som sagt ha med med jenta på tur. Hvordan tror dere massasjestedene stiller seg til å behandle barn? Takk! :-)
Gjest Funky Punk Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Man driver jo med babymassasje, så alle kan få massasje Så lenge de tilpasser massasjen til mottakeren så er det ji ikke noe problem
Cata Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Ikke noe problem. Jeg fikk massasje (av fysioterapeut) i en alder av 8 pga. dårlig rygg.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 Takk for svar. Da blir det thai-massasje på begge to Lurer på hvordan massasjestedene reagerer .. men, får ta det som det kommer. De tilbyr jo også gjerne helt andre ting. Æsj. Anonym poster: a4a6611c4c8db47471ea172d716696c4
frøkna Skrevet 30. desember 2012 #5 Skrevet 30. desember 2012 Bare understrek at ingen av dere skal ha "happy ending" 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #6 Skrevet 30. desember 2012 De bruker skjønn de som jobber der også, og tilbyr nok ikke noe sånt. De har som regel rom med plass for to, jeg hadde bedt om dette, for å kunne følge med, og evt tolke hvis det er noe. Det var flere av stedene jeg var på som hadde barn som var innom for å fikse hår, negler, massasje osv, og de som jobber der er vanligvis veldig glad i og flinke med barn. Anonym poster: 1c17eb88deec58dec7168fabff5eccfa 1
Gjest lisha Skrevet 30. desember 2012 #7 Skrevet 30. desember 2012 De bruker skjønn de som jobber der også, og tilbyr nok ikke noe sånt. De har som regel rom med plass for to, jeg hadde bedt om dette, for å kunne følge med, og evt tolke hvis det er noe. Det var flere av stedene jeg var på som hadde barn som var innom for å fikse hår, negler, massasje osv, og de som jobber der er vanligvis veldig glad i og flinke med barn. Anonym poster: 1c17eb88deec58dec7168fabff5eccfa ville vært på samme rom ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå