Badeand Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Jeg holder på med en God morgen-genser fra Pickles akkurat nå Hadde vært spennende å høre hva andre lager for tiden, kanskje man kan få noen nye ideer?
Gjest inox Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Bella's Mittens på pinnene her, skal bli en gave tenker jeg. Gratisoppskrift på Raverly - http://www.ravelry.com/patterns/library/bellas-mittens
Puserjenta Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Akkurat ferdig med en osloanorakk så nå er det en lue fra garnstudio 140-40!!
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 Har en mariusgenser som mangler ermer. Skal begynne på den igjen så snart jeg får kvinnet meg opp
Sulosi Skrevet 30. desember 2012 #5 Skrevet 30. desember 2012 Jeg har minialpakka på pinnene nå, skal bli en smal genser med masse fletter og dill på....angrer som bare det, går såååå sent og nesten umulig å se hvor jeg er i mønsteret når jeg strikker med sort
Badeand Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2012 Jeg har minialpakka på pinnene nå, skal bli en smal genser med masse fletter og dill på....angrer som bare det, går såååå sent og nesten umulig å se hvor jeg er i mønsteret når jeg strikker med sort Huff, det hørtes vanskelig ut... Det er så demotiverende å strikke når det går tregt... Men du blir vel ferdig på et vis lykke til
Gjest pysepusen Skrevet 30. desember 2012 #7 Skrevet 30. desember 2012 Jeg har en liten babyjakke i bølgemønster, strikket i Baby Merino fra Drops.
frkmammatil3 Skrevet 1. januar 2013 #8 Skrevet 1. januar 2013 Jeg strikker flettevotter i nepal De blir skikkelig fint, og skal bli gaver for det kommende året Ellers i julen har jeg strikka et par barnevotter, 2 par uglepulsvarmere og enda et par flettevotter Produktiv jul her i heimen
Sulosi Skrevet 1. januar 2013 #9 Skrevet 1. januar 2013 Huff, det hørtes vanskelig ut... Det er så demotiverende å strikke når det går tregt... Men du blir vel ferdig på et vis lykke til Takk, jeg er ingen flettestrikker i utgangspunktet og kjenner jo at pinne tre ikke gjør det enklere. Strikka selvfølgelig feil også...kan ikke se at det er feil da men jeg må fortsette å gjøre samme feilen fremover, å ta det opp igjen er uaktuelt Meeen, jeg skal bli ferdig. Har ett annet strikkeprosjekt også som jeg kan ta frem om jeg har besøk eller skal følge med på tv.
Gjest Søgni Skrevet 2. januar 2013 #10 Skrevet 2. januar 2013 Jeg skal straks begynne på en Jackie O-Tee fra Pickles. Drev på en stund for å bestemme meg for farge, siden jeg tror den gjør seg absolutt best i rødt (som jeg dessverre ikke kler veldig godt, og da forsvinner liksom vitsen), men jeg landa på Jade (grønn-blå). Tror det blir ganske grei skuring, men har aldri strikka med angora før, så det er mulig alle småhårene/"røytinga" gjør meg gal underveis.
Rubies_ Skrevet 2. januar 2013 #11 Skrevet 2. januar 2013 Ingenting akkurat nå. Er akkurat ferdig med Mariusmønster-dekken til hunden.
Badeand Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #12 Skrevet 2. januar 2013 Jeg skal straks begynne på en Jackie O-Tee fra Pickles. Drev på en stund for å bestemme meg for farge, siden jeg tror den gjør seg absolutt best i rødt (som jeg dessverre ikke kler veldig godt, og da forsvinner liksom vitsen), men jeg landa på Jade (grønn-blå). Tror det blir ganske grei skuring, men har aldri strikka med angora før, så det er mulig alle småhårene/"røytinga" gjør meg gal underveis. Den er skikkelig fin da, og fargen hørtes også fin ut Jeg har strikket med angoragarnet til Pickles, og det røyter en del mens man strikker. Heldigvis røyter det ikke fulllt så mye når plagget er ferdig
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 2. januar 2013 #13 Skrevet 2. januar 2013 Har lyst til å prøve å strikke en angoragenser, men liker ikke at det røyter. Er det sånn at det røyter mindre hvis en legger plagget i fryseren? Jeg har fått begynt på ermene til mariusen min, men synes det er litt knot med å passe på å øke
Havtorn Skrevet 2. januar 2013 #14 Skrevet 2. januar 2013 Rosa sokker med hjerter og stjerner og gud vet hva. Kjempesøte blir de i det minste, strikker helt improvisert. Etterpå blir det mariusgenser her også.
Niennas Skrevet 2. januar 2013 #15 Skrevet 2. januar 2013 (endret) Strikker en heldress til 2åring fra egen fantasi med 3trådsmerino fra Pickles. Har kommet opp til livet, og nå begynner det å bli veldig kjedelig Men den blir skikkelig fin, altså! (trengte å strikke med store pinner idag, så jeg er akkurat ferdig med et flettesett-ørevarmere fra Pickles ) Endret 2. januar 2013 av Niennas
Gjest Uanonymbruker Skrevet 2. januar 2013 #16 Skrevet 2. januar 2013 Ingenting akkurat nå. Er akkurat ferdig med Mariusmønster-dekken til hunden. Da passer det jo bra å strikke et til hunden min også! DET var vel en god idè
Rubies_ Skrevet 2. januar 2013 #17 Skrevet 2. januar 2013 Da passer det jo bra å strikke et til hunden min også! DET var vel en god idè Hahah! Har faktisk fått et par andre bestillinger allerede. Så still deg i kø Hehe.
Vera Vinge Skrevet 3. januar 2013 #18 Skrevet 3. januar 2013 Jeg skal straks begynne på en Jackie O-Tee fra Pickles. Drev på en stund for å bestemme meg for farge, siden jeg tror den gjør seg absolutt best i rødt (som jeg dessverre ikke kler veldig godt, og da forsvinner liksom vitsen), men jeg landa på Jade (grønn-blå). Tror det blir ganske grei skuring, men har aldri strikka med angora før, så det er mulig alle småhårene/"røytinga" gjør meg gal underveis. Jeg har strikket den, og jeg kjørte på med den røde fargen hun har på i oppskriften, selv om jeg mistenker at jeg ikke kler rødt. Men jeg tror jeg kler akkurat den rødnyansen likevel, for jeg har fått mange komplimenter for den. Jeg vil helst bruke den hele tiden, både fordi den er så deilig på og fordi jeg syns den er så fin. Har for øvrig fått litt angora-dilla, og planlegger min fjerde angora-genser fra pickles. Ja, det røyter en del under strikking og i starten når man bruker plagget, men det er det verdt, syns jeg. Jeg syns dessuten de har så mange fine farger i det garnet.
Vera Vinge Skrevet 3. januar 2013 #19 Skrevet 3. januar 2013 (endret) Selv strikker jeg forresten denne genseren nå: http://www.pickles.no/sidelengsgenser I burgunder. Det går fort unna med så tykke pinner. Spesielt når man er syk i tillegg... Mitt forrige prosjekt var denne vesten til sønnen min: http://www.pickles.no/enda-en-enkel-vest/ I gulmelert merinoull (mao ikke garnet som står i oppskriften, men abuelita tjukk merino, som gir ca samme strikkefasthet). Og jeg strikket den kortere enn på bildet. Barnevester er virkelig noe av det kjappeste man kan lage. Endret 3. januar 2013 av Vera Vinge
Puserjenta Skrevet 3. januar 2013 #20 Skrevet 3. januar 2013 Med 100% jobb og to små tar selv en liten lue lang tid. Føler jeg aldri blir ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå