Gå til innhold

Til dere jenter: Fra snill gutt til tøffelhelt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest proteinet
Skrevet

Når du ikke har dine egne meninger\ikke står for meningene dine, skyr diskusjoner, lar deg dominere fullstendig, klarer ikke å sette grenser, lar deg herse med og mangler selvrespekt - da er du en tøffelhelt. Og nei, det er ikke attraktivt.

• Liker 10
Skrevet

Hvis han griner på kino eller ringer bare for å høre stemmen min er han en tøffel

Gjest Glorificus
Skrevet

Når du ikke har dine egne meninger\ikke står for meningene dine, skyr diskusjoner, lar deg dominere fullstendig, klarer ikke å sette grenser, lar deg herse med og mangler selvrespekt - da er du en tøffelhelt. Og nei, det er ikke attraktivt.

Litt sånn "nei takk, han skal ikke ha mer kake, han". Grusomt.

• Liker 5
Skrevet

Hvem gjør sånt?

Sier kanskje like mye om dama hans også da.

Anonym poster: 5cc795ce41fff6f966777ffd817d076b

• Liker 2
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg synes ikke det er tøffel med menn som ringer bare for å høre stemmen min.

• Liker 8
Skrevet

Hvem gjør sånt?

Sier kanskje like mye om dama hans også da.

Anonym poster: 5cc795ce41fff6f966777ffd817d076b

Stefarmoren min gjør det med mannen sin :) Han har diabetes og VET ikke selv hvor grensen hans går da! Så han kan faktisk ikke spise så innmari mye kaker!

Tøffelhelt for meg er når du lar deg dominere fullstendig. Ingen meninger, absolutt ingen ting. Duller og daller etter deg, vil bare være hjemme og kose i sofaen osv.... YIKES får helt panikk av det.

• Liker 2
Skrevet

Må si meg enig i det med om man lar seg dominere av andre og ikke har sine egne meninger.

Men hva er greia med dette:

Hvis han griner på kino eller ringer bare for å høre stemmen min er han en tøffel

Kan ikke en gutt/mann synes at en film er trist? Det å kunne felle tårer er ikke kjønnsbestemt, og det er helle mer individuelt. Noen har lettere for å felle tårer enn andre. Om man feller tårer etter å ha vært på kino er man mer emosjonell og har sett en film som har større påvirkning på denne personen enn de som ikke feller tårer. Det er selvfølgelig lov å mene at du ikke liker at gutter gråter etter å ha vært på kino. Og hva i alle dager har det å ringe for å høre stemmen til noen, noe med å være tøffel? Har man et avstandsforhold er det jo på sin rette plass å ringe for å snakke med vedkommende man er i forhold med. I tillegg kan det med å ringe for å høre stemmen til noen være en indikasjon på at personen er skikkelig forelsket i den personen, som han/hun ringer.

Man kan gjerne synes at enkelte ting er mer turn-off enn andre, men det å prøve å forstå hvorfor en person har denne atferden er en annen ting.

Anonym poster: 3a179dba43b23073412447d60d3ba6db

• Liker 7
Skrevet

Kan ikke en gutt/mann synes at en film er trist?

Ekte menn viser ikke følelser.

• Liker 1
Skrevet

Så ufattelig mye mer spennende med et steinansikt...

Anonym poster: 52341e9f69ddcf4dc7b440ce6cc46c41

• Liker 3
Skrevet

Og ikke le om filmen er morsom?

Anonym poster: 5d6b67bb4a22dd619755356e8ecc944d

• Liker 3
Skrevet

Må si meg enig i det med om man lar seg dominere av andre og ikke har sine egne meninger.

Men hva er greia med dette:

Kan ikke en gutt/mann synes at en film er trist? Det å kunne felle tårer er ikke kjønnsbestemt, og det er helle mer individuelt. Noen har lettere for å felle tårer enn andre. Om man feller tårer etter å ha vært på kino er man mer emosjonell og har sett en film som har større påvirkning på denne personen enn de som ikke feller tårer. Det er selvfølgelig lov å mene at du ikke liker at gutter gråter etter å ha vært på kino. Og hva i alle dager har det å ringe for å høre stemmen til noen, noe med å være tøffel? Har man et avstandsforhold er det jo på sin rette plass å ringe for å snakke med vedkommende man er i forhold med. I tillegg kan det med å ringe for å høre stemmen til noen være en indikasjon på at personen er skikkelig forelsket i den personen, som han/hun ringer.

Man kan gjerne synes at enkelte ting er mer turn-off enn andre, men det å prøve å forstå hvorfor en person har denne atferden er en annen ting.

Om du er mann: Vik fra meg, tøffel :sprettoy:

Om du er kvinne: Gå og finn deg en tøffel, dere blir et flott par

(Btw: hvorfor er du anonym?)

Gjest pålogget
Skrevet

Det er slik jeg kan finne på å si på selskap for kjæresten min, men det er som oftest bare på tull :)

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Det er slik jeg kan finne på å si på selskap for kjæresten min, men det er som oftest bare på tull :)

Ouch...

Gjest brutal mann
Skrevet

Jeg er tøffelhelt, jeg unngår krangler. Det vil si, jeg lager aldri drama og er alltid rolig og saklig. Når hun trår over grenser så er jeg også rolig og saklig og responderer med at jeg forventer at hun selv vet hvor grensene går og at hun forholder seg til dem. Gjør hun ikke det så går jeg i alle meninger av å gå. Med andre ord, når kvinnene har vært rasshøl for å se om jeg reagerer så fortsetter jeg i mitt snille jeg. Og etterpå, når alt er over, så kommer det via omveier at jeg var feig som aldri kranglet. Med andre ord, jeg er tøffel.

Så TS, grensen går på om du gidder å lage drama eller ei.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

hæ? Du tuller nå? Dessuten selv tøffelhelter kan være slike som ikke viser følelser
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg er tøffelhelt, jeg unngår krangler. Det vil si, jeg lager aldri drama og er alltid rolig og saklig. Når hun trår over grenser så er jeg også rolig og saklig og responderer med at jeg forventer at hun selv vet hvor grensene går og at hun forholder seg til dem. Gjør hun ikke det så går jeg i alle meninger av å gå. Med andre ord, når kvinnene har vært rasshøl for å se om jeg reagerer så fortsetter jeg i mitt snille jeg. Og etterpå, når alt er over, så kommer det via omveier at jeg var feig som aldri kranglet. Med andre ord, jeg er tøffel.

Så TS, grensen går på om du gidder å lage drama eller ei.

du er jo ikke tøffelhelt ut fra hva jeg leser. hadde du vært tøfflehelt hadde du jatta med henne og vært enig med henne alltid eller latt henne ta alle avgjørelser.
Skrevet

Om du er mann: Vik fra meg, tøffel :sprettoy:

Om du er kvinne: Gå og finn deg en tøffel, dere blir et flott par

(Btw: hvorfor er du anonym?)

Vel, vel det er da ærlig sak å preferanser. Like barn leker best.

Noen ganger ønsker jeg å være anonym.

Skrevet

mormor var sånn "nei, han liker ikke ....":-)

Men tror noen blir tøfler med den "rette" dama, har i vertfall en venn som var ganske kul, vært i flere forhold, men nå er han sammen med en som nærmest har han som en bikkje.

Anonym poster: 5d6b67bb4a22dd619755356e8ecc944d

Skrevet

Min mann var en tøffel, da vi møttes. Han var så usikker på seg selv, og trodde at bare han sa ja så var alt bra. Selv om han var imot det.

Til å begynne med så irriterte jeg meg over det, men fant ut at det var feil måte å angripe problemet på.

Jeg begynte å rose han når han sto for sine egne meninger. Han sier selv at det føles deilig. Familien og gode venner har selv merket den positive forvandlingen. Gutten er blitt til en mann. Han har mistet ett par kamerater siden, men dette var venner som hadde sugerøret i lommeboka hans. Da min mann stoppet tilgangen forsvant de fort.

Jeg deler denne historien til dere jenter der ute som skygger banen så fort de skjønner at gutten de dater er en tøffel. Hva med å se gutten/mannen for den personen han er før han dømmes nord og ned? Jeg fordømmer ingen, for jeg har selv vært en overfladisk b*tch.

Anonym poster: d4edb70fd54a41eb2b2f0a0e4a962938

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...