Gå til innhold

Hva er galt med meg når jeg alltid tiltrekker meg drittsekker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier alt. Hva er galt med meg når jeg alltid tiltrekker meg drittsekker?

Ikke alltid kanskje.

Men de 3 siste mennene jeg har vært sammen med, har ikke vært så veldig snille. Han ene var psykopat, mishandlet meg psykisk og var hardhendt/voldelig mot både meg og vårt felles barn.

Han andre flørta for mye med andre jenter. Ga alltid venninnene sine komplimenter, men ga sjeldent meg noen.

Dro på tur med venninnene sine, men ville ikke ha meg med (ja, jeg har lagt ut en tråd om det her på forumet en gang).

Han jeg er sammen med nå... ehh, hva skal jeg si. Les tråden "ville du bedt ham slette de fra facebook?"

Så, hva er galt med meg?

(Ja, jeg har dårlig selvtillit)

Anonym poster: a3acfe61ffa1cec228960f0895bc77b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes et gammelt norsk ordtak som heter: "like barn leker best".

Anonym poster: 5bd867099cc8c7f25961b750f0b357c1

Skrevet

Det finnes et gammelt norsk ordtak som heter: "like barn leker best".

Anonym poster: 5bd867099cc8c7f25961b750f0b357c1

Så du mener jeg er en drittsekk selv?

Jeg synes ikke det selv. Jeg vil si jeg er veldig snill egentlig, altfor snill.

Skrevet

Du har dårlig selvtillit. Det tiltrekker drittsekker og du blir selv tiltrukket drittsekker. Få bedre selvtillit og problemet løses.

• Liker 1
Skrevet

Du har dårlig selvtillit. Det tiltrekker drittsekker og du blir selv tiltrukket drittsekker. Få bedre selvtillit og problemet løses.

Men hvordan får man bedre selvtillit når man bare møter menn som bryter deg ned? Ond sirkel...

Skrevet

Men hvordan får man bedre selvtillit når man bare møter menn som bryter deg ned? Ond sirkel...

Slutte å basere din selvtillit på hva andre sier til deg.

• Liker 4
Skrevet

Hva er det som gjør at du tiltrekkes av disse mennene? Og har det gått lang tid mellom hver mann?

Anonym poster: 8fd0bf8104cc24a0b679c722457ff998

Skrevet

Hva er det som gjør at du tiltrekkes av disse mennene? Og har det gått lang tid mellom hver mann?

Anonym poster: 8fd0bf8104cc24a0b679c722457ff998

Hmm. Trodde vi hadde felles interesser.

Men jeg har egentlig innsett at mitt problem er at jeg aldri velger mannen, han velger meg. Og så blir jeg sammen med de fordi jeg liksom blir "forelska" eller synes synd i de. Og min dårlige selvtillit gjør at jeg ikke tror jeg fortjener bedre eller kan finne bedre.

Skrevet

Slutt å la menn definere deg. Ta deg fri fra menn og bygg opp selvtilliten din først. Jeg har ei venninne som minner meg om deg. Hun er redd for å være alene eller ende opp alene, så hun skaffer seg ny kjæreste fortest mulig hver gang det går skeis med den forrige.

Du kan ikke elske andre før du lærer og elske deg selv.

Anonym poster: d3c7e0a47aef49cc86bbd28f76c3358d

• Liker 4
Skrevet

Slutt å la menn definere deg. Ta deg fri fra menn og bygg opp selvtilliten din først. Jeg har ei venninne som minner meg om deg. Hun er redd for å være alene eller ende opp alene, så hun skaffer seg ny kjæreste fortest mulig hver gang det går skeis med den forrige.

Du kan ikke elske andre før du lærer og elske deg selv.

Anonym poster: d3c7e0a47aef49cc86bbd28f76c3358d

Takk for et bra innlegg.

Jeg er egentlig ikke redd for å være alene eller ende opp alene. Jeg trives egentlig ganske bra alene.

Før jeg ble sammen med kjæreste nr.3 hadde jeg vært singel i ca. 1 år og 6 måneder.

Det er nok noe i det å elske seg selv før man elsker andre. :)

• Liker 1
Skrevet

Enig med AB over her. Jeg tror det er lurest at du slapper av litt og fokuserer litt på deg selv og ditt istedenfor kjærester.

Det virker som mange mister seg selv i det evige jag etter sin bedre halvdel fordi de tror at de ikke er verdt noe om de ikke er i et forhold.

Nyt livet litt som singel. Dra på en reise med gode venner. Skaff deg en hobby. Finn deg en jobb eller utdannelse som du liker om du ikke allerede har gjort det. Det er så mye annet man kan gjøre med livet sitt enn å bare lete etter kjærligheten hele tiden.

• Liker 2
Skrevet

Hm, tiltrekker du deg drittsekker eller velger du drittsekker?

Kan jo være at du bare har hatt uflaks også da.

Anonym poster: e2bb08e1101d8afaf1acb8e63bb1c7aa

Skrevet

Hm, tiltrekker du deg drittsekker eller velger du drittsekker?

Kan jo være at du bare har hatt uflaks også da.

Anonym poster: e2bb08e1101d8afaf1acb8e63bb1c7aa

Det er kanskje begge deler. Og så ser man ikke de dårlige sidene når man er forelska, man blir så blind og dum.

Skrevet

Les Mia Tørnblom sine bøker om selvfølelse.

Det er mitt råd :-) Lykke til :-)

Gjest Gjest_drømmer4livet
Skrevet (endret)

du er som meg.

jeg og havner alltid borti damer som er totalt psyko.

vanskelig og forkalre hva som er grunnen siden man ikke vet noe om de før man blir kjent

men der andre går, så blir jeg, pga jeg føler jeg kan bidra , hjelpe de. og det har jeg klart i de forholdene jeg har vært i. fått de til å sluttet på lykkepiller, blitt glade osv.

men ja. skulle ønske jeg falt for ei som for engangskyld brydde seg like mye om meg som jeg i henne. og ikke hadde disse psyko tingene, pga det sliter på

kan jo hende man søker den typen "spenning" eller rømmer for da kan man "glemme" sine egne problemer litt.

vanskelig å gi svar på.

Endret av drømmer4livet
Skrevet

Det er enkelt. Drittsekker er feige personer uten ryggrad.

Selvsagt hvis du oser av dårlig selvtillit og i tillegg er snill av natur da har jo drittsekken overtaket med en eneste gang.

En drittsekk går aldri etter en dame som oser av å være sterk, klarer å svare for seg og slår fra seg så snart noen prøver seg.

Så du får ta frem siden i deg som gjør at du ikke finner deg i noe somhelst som ligger utenfor normalen.

• Liker 1
Skrevet

Man skal kysse mange frosker før man møter sin prins :)

Tror de fleste har samme erfaring som deg når det gjelder mannfolk, og selvsagt fins det sånne kvinnfolk også..

Bruk tid på deg selv, hver morgen står du i speilet å sier til deg selv at du er god nok(gjerne med et smil). Det gjorde jeg etter et ganske dårlig forhold med en drittsekk. Til slutt så trodde jeg på meg selv, og selvtilliten kom sterkt tilbake. Jeg fortjener bedre rett og slett :)

Gjest pålogget
Skrevet (endret)

Like barn leker best. Jeg trives nok med drittsekken litt bedre enn jeg gjør med den som ikke er det. Føler det blir for mye med en snill mann, og jeg begynner automatisk å bli vrang å vanskelig med en sånn. Mens drittsekken holder meg kald i hodet. Vi kan bli litt for lik jeg og drittsekken, men det er akkurat det jeg liker, er som å se seg selv i speilet. ;)

Endret av pålogget
  • Liker 1
Skrevet

Det er sikkert fordi de ser at du er et enkelt bytte, og samtidig legger du ikke merke til de snille gutta der ute fordi de ikke gjør så mye ut av seg.

• Liker 2
Skrevet

De som er spørsmålet er hvorfor du tiltrekkes av slike menn. Det er ditt eget valg å bli sammen med dem.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...