Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2002 #1 Del Skrevet 2. juni 2002 Installerte Internet Explorer 6.0. Fikk automatiskt ny versjon av Outlook Exspress. PÅ den gamle OE lå det lagret mange viktige mailer og adresser. Etter installeringen var disse borte. Noen som vet om det går an å finne disse en eller annen plass på pc-en??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 2. juni 2002 #2 Del Skrevet 2. juni 2002 Ja, du kan importere fra meldinger. Hvor de er lagret kommer an på hvilket OS du kjører, har du win98 så tror jeg den ligger på /windows/applicationdata/identitets/outlook eller noe sånt... det gjelder å bare grave seg ned i mapper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2002 #3 Del Skrevet 2. juni 2002 Takk for svar. Skal starte gravingen i kveld. Uff, godt det er lys i tunellen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. juni 2002 #4 Del Skrevet 2. juni 2002 Jeg har også opplevd og miste mailene mine og måtte bruke mye tid for å finne de igjen... men gjør hva jeg gjorde. Print ut alle viktige mailer og skriv ned alle viktige e- mailadresser i en liten bok og lag deg ett smart lite arkiv. Neste gang er ikke hundre og ett ute når PC'en lager trøbbel. Milla Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2002 #5 Del Skrevet 2. juni 2002 Takk Waco. Jeg har fått alle mailene mine tilbake. Gikk på import på OE ver. 6.0 og haket av for versjonen jeg hadde før. Da kom jeg direkte inn på de gamle "søte" mailene og kunne bare laste de inn på ver. 6.0 Koser meg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå