Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2004 #1 Skrevet 11. mars 2004 Hei Håper å få hjelp til følgende: Er så plaget med svetteflekker under armene, spesielt i skjorter og tynne/trange topper. Det er jo ganske udelikat... De kan dukke opp uten at jeg føler meg spesielt varm eller svetter andre steder eller er veldig stresset/nervøs. Jeg har prøvd Stopp24 uten særlig hell (ser det skal helst brukes om kvelden, skal man da bruke vanlig deo om morgenen?). Jeg har også prøvd aluminiumklorid, men det svidde veldig og var særs ubehagelig. Er det noen som har noen tips el? Jeg har ikke tenkte så mye på det før, men nå har jeg innsett at ikke alle "har det sånn"...
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2004 #2 Skrevet 11. mars 2004 Har det akkurat som deg... Har prøvd uttallige deo'er uten hell :-? Så jeg trenger egentli samme hjelp som deg
Arkana Skrevet 11. mars 2004 #3 Skrevet 11. mars 2004 På helsekost kan du få kjøpt en deodorantstein (eller noe sånt) som du skal fukte og smøre under armene, den skal visst fungere bra. Ellers hadde jeg samme problem for mange år siden og brukte en deodorant som het Perspirex. Den inneholder ammoniumklorid da, og skulle smøres på om kvelden og vaskes av om morgenen og så trenger man ikke bruke annen deodorant på et par dager. Fungerte veldig bra.
Gjest Virvel Skrevet 11. mars 2004 #4 Skrevet 11. mars 2004 Yerka er det eneste som funker for meg, men den er også basert på aluminiumklorid, da...
LilleMy Skrevet 12. mars 2004 #5 Skrevet 12. mars 2004 Yerka er det eneste som funker for meg, men den er også basert på aluminiumklorid, da... :enig_animasjon: Pa meg sved den bare ved bruk de foerste gangene. Funket utrolig bra, og etter aa ha brukt det i ett aars tid har jeg av en eller annnen grunn ikke lenger behov for annet ennen vanlig deo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå