Gå til innhold

syns eksen er blitt hyggelig igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt litt kontakt med eksen i høst, siden vi har et barn sammen, så har vi hatt flere samlinger med barnet og da blir det til at vi står og snakker sammen om løst og fast.

Jeg har jo hata han som pesten iallefall siste tiden som samboere og etter at vi flyttet fra hverandre.

MEN nå senere har jeg faktisk likt å omgås han, og syns han har mye fornuftig å komme med i samtaler vi har. Blir faktisk overrasket selv at jeg hører på han.

syns det er rart og ville aldri trodd at det kunne bli så hyggelig mellom oss, faktisk mer hyggelig enn det var når vi var i sammen.

Andre som har fått det på samme måte lenge etter bruddet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo hende at dere føler at presset er borte og slapper mer av sammen. Jeg har noen ekser som jeg har gode vennskapelige forhold med og noen som jeg fortsatt ikke takler. Kjempe bra for dere hvis dere klarer å samarbeide og ha en fin tone og eventuelt trives i hverandres selskap når dere har barn sammen.

og det er jo mange som finner tilbake til hverandre etter ett brudd også, kanskje det skjer med dere?

Skrevet

Det kan jo hende at dere føler at presset er borte og slapper mer av sammen. Jeg har noen ekser som jeg har gode vennskapelige forhold med og noen som jeg fortsatt ikke takler. Kjempe bra for dere hvis dere klarer å samarbeide og ha en fin tone og eventuelt trives i hverandres selskap når dere har barn sammen.

og det er jo mange som finner tilbake til hverandre etter ett brudd også, kanskje det skjer med dere?

nei!

• Liker 1
Skrevet

hehe.. klart svar.. men hva er det egentlig du tenker på når du poster innlegget? Bare en bekreftelse på at det er mulig? Vite om det fortsetter sånn, om det går over? Om han er intressert i deg igjen? What? hehe

• Liker 2
Skrevet

nei si det du, kanskje jeg er ute etter andre historier om at det faktisk går an å leve et liv med eksen uten å være i krig. (en venninne av meg har vært i krig i 20 år nå med eksen sin så...)

Syns det er rart at det kan skje at to som virkelig har vært fiender kan bli venner igjen. Å ja jeg lurer på om et vennskap kan vare eller om vi kommer til disse krisene igjen der alt kræsjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...