AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #1 Skrevet 29. desember 2012 En jeg har studert sammen med (gått i samme klasse) tok kontakt med meg på Facebook rett før jul.. Det må nevnes at vi har hatt en "one night stand" ila studieperioden (jeg var VELDIG full), men det ble bare med den ene gangen.. Vi har sendt en del meld fram og tilbake, og han sa vi måtte ta en øl en dag hvis jeg hadde lyst.. Det er en del folk fra klassen i byen.. Mener han kun oss to eller en hel gjeng..? Det er vel mest sannsynlig kun øl.. Jeg tror det kun blir oss to.. Ingen andre vet at han er kommet til byen, kun meg.. Hva tenker han? Anonym poster: 439f43bb6466ae73cfb295353dc86d69
Bernardette Skrevet 29. desember 2012 #2 Skrevet 29. desember 2012 (blabla) Hva tenker han? *finner frem krystallkula* Skal vi se.........vent litt, "Snakk med ham" står det i kula mi. 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #3 Skrevet 29. desember 2012 Hyggelig å møtes for noen øl, så ser du når du kommer om det bare er dere to eller flere.. Ta det på sparket og vær forberedt på begge deler.. Anonym poster: cd81e6d13816d6ed878253430aa4b0d2
Nettinettet Skrevet 29. desember 2012 #4 Skrevet 29. desember 2012 Han tenker at han synes det hadde vært hyggelig om dere tok en øl sammen hvis du har lyst. Men hva vil du? For det er faktisk du som er med på å bestemme hva som vil skje etter at dere eller mens dere tar den øl'en. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #5 Skrevet 29. desember 2012 Han tenker at han synes det hadde vært hyggelig om dere tok en øl sammen hvis du har lyst. Men hva vil du? For det er faktisk du som er med på å bestemme hva som vil skje etter at dere eller mens dere tar den øl'en. Han er egentlig veldig søt og sjarmerende, så det er vel egentlig bare å se hva som skjer.. Det som er litt kleint er at han bor sammen med en jeg hadde en fyllegreie med i studietiden.. Det skjedde alltid noe når vi møttes på fest, selv etter han var ferdig å studere.. Men men, ingen ting å tenke på.. Det er jo så lenge siden Anonym poster: cd81e6d13816d6ed878253430aa4b0d2
Nettinettet Skrevet 29. desember 2012 #6 Skrevet 29. desember 2012 Det som er litt kleint er at han bor sammen med en jeg hadde en fyllegreie med i studietiden.. Det skjedde alltid noe når vi møttes på fest, selv etter han var ferdig å studere.. Men men, ingen ting å tenke på.. Det er jo så lenge siden Anonym poster: cd81e6d13816d6ed878253430aa4b0d2 Fyllegreie med samboeren hans og one night stand med han her.. jeg ville satset på å sjarmere han når dere tar en øl, men jeg ville også hatt det i bakhodet at han kan tenke seg å få seg noe.. men jeg vet jo ikke hvordan dere har snakket osv. Hvis du vil at dette ikke skal være en sex greie hadde jeg i allefall ikke blitt med han hjem etter øl'en. At du hadde sex med han når du var full betyr ikke at du må ha sex igjen med han før det er noe mer seriøst. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #7 Skrevet 30. desember 2012 Fyllegreie med samboeren hans og one night stand med han her.. jeg ville satset på å sjarmere han når dere tar en øl, men jeg ville også hatt det i bakhodet at han kan tenke seg å få seg noe.. men jeg vet jo ikke hvordan dere har snakket osv. Hvis du vil at dette ikke skal være en sex greie hadde jeg i allefall ikke blitt med han hjem etter øl'en. At du hadde sex med han når du var full betyr ikke at du må ha sex igjen med han før det er noe mer seriøst. Takk for svar nå er det bare å se hva som skjer.. Jeg vet jo ikke hva han vil før jeg har møtt han.. Anonym poster: cd81e6d13816d6ed878253430aa4b0d2
Nettinettet Skrevet 30. desember 2012 #8 Skrevet 30. desember 2012 Takk for svar nå er det bare å se hva som skjer.. Jeg vet jo ikke hva han vil før jeg har møtt han.. Anonym poster: cd81e6d13816d6ed878253430aa4b0d2 Nettopp.. så tanker om hva han måtte ønske/ tenke osv er bortkastet tid. Lykke til på "date" og hold oss oppdatert da
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #9 Skrevet 1. mars 2013 TS her.. Den ølen tok sin tid.. Vi har begge vært ute å reist en del i forbindelse med jobb, men nå har vi endelig tatt noen øl.. Han lurte på om jeg hadde kjæreste.. Og rett før vi skulle gå sa han at jeg kunne jo være med opp til han for å se på leiligheten hans (har akkurat kjøpt). Noe jeg ikke gjorde da jeg skulle tidlig på jobb dagen etter.. Jeg har ikke blitt noe klokere, men det virket jo sånn at han håpet å få seg noe siden han ville jeg skulle bli med opp.... Anonym poster: 439f43bb6466ae73cfb295353dc86d69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå