AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #1 Skrevet 29. desember 2012 En jeg har avtalt å møte lenge, har jobbet en del i det siste. Bor noen timer unna han med bil, så han er nødt å sove her når vi skal møtes. Jeg forklarer han at det virker ikke som han har lyst, fordi det virker som om jeg hele tiden får unnskyldinger om jobb, og ditt og datt. Jeg ba han si ifra med en gang om han ikke ville, og at det ikke hadde gjort noe, bare han hadde sagt det med en gang. Det verste jeg vet er falske forhåpninger. Han svarer at han skal si ifra med en gang han får fri fra jobben, fordi han har lyst. Så det jeg lurer på, er om han faktisk kan være så opptatt at han ikke har tid? Jeg ga han jo rom til å si ifra om han ville droppe det men.. Helt forvirra jeg nå. For meg virker det jo bare som unnskyldinger og utsettinger hele greia. Anonym poster: 6d69bcfa22aa741cfa3cde19ba9fe4d1 1
Bernardette Skrevet 29. desember 2012 #2 Skrevet 29. desember 2012 Ja, det går an å være veldig opptatt. Men jada, bevares, det er også fullt mulig å ønske å holde noen på gress! Noe han kanskje gjør. 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #3 Skrevet 29. desember 2012 Ja, men hvordan finner jeg det ut? :/ Har jo spørt han, og da svarer han at han vil møte meg så fort han kan. Anonym poster: 6d69bcfa22aa741cfa3cde19ba9fe4d1 1
Gjest Lille-pus Skrevet 29. desember 2012 #4 Skrevet 29. desember 2012 Spørsmålet blir jo om du tror på ham ? Dersom du tror på ham så er det jo ikke noe problem. Da er det bare å ta tålmodigheten til hjelp, - og å ikke starte noen planlegging før han står utenfor døren din. Dersom du ikke tror på ham (noe innleggene dine tyder på) så er det enklest, men selvsagt også det tøffeste, rett og lett å fortelle ham at slik du nå opplever det så får du inntrykk av at han bruker jobben sin som en unnskyldning for å unngå å møte deg. Han kan da umulig jobbe 7 dager i uken i månedsvis
Gjest brutal mann Skrevet 29. desember 2012 #5 Skrevet 29. desember 2012 Jeg tenker alltid at vedkommende ikke er SÅ interessert og at en selv ikke er annet en tidsfordriv. For når en tar initiativ etter initiativ og ingenting skjer, da er det til syvende og sist den andres vilje det står på. 4
Gjest gjest17 Skrevet 29. desember 2012 #6 Skrevet 29. desember 2012 Jeg tror i grunn at den eneste måten du kan finne utav det på nå, i og med at du har allerede spurt ham, er å la det gli ut og se hva initiativ han tar.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #7 Skrevet 30. desember 2012 Jepp, forstår hva dere mener.. Han skriver av og til han og da, men jeg vet ikke. Uff :gjeiper: Kan jo ikke akkurat spørre han om noe mer nå. Anonym poster: 6d69bcfa22aa741cfa3cde19ba9fe4d1 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #8 Skrevet 30. desember 2012 Åh, er nesten som det er jeg som har skrevet dette, er i nesten samme båt. Har ikke så mange gode råd (trenger vel egentlig noen selv ), men vil bare si at jeg føler med deg. Blir sååå frustrert av å gå sånn og vente, gjør ikke saken bedre at jeg ikke eier tålmodighet!! Anonym poster: ad32fb3bff9240715bc156c2b7496bb9 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #9 Skrevet 30. desember 2012 Åh, er nesten som det er jeg som har skrevet dette, er i nesten samme båt. Har ikke så mange gode råd (trenger vel egentlig noen selv ), men vil bare si at jeg føler med deg. Blir sååå frustrert av å gå sånn og vente, gjør ikke saken bedre at jeg ikke eier tålmodighet!! Anonym poster: ad32fb3bff9240715bc156c2b7496bb9 Nei, sant. Eier ikke tolmodighet jeg heller! Søren! Anonym poster: 6d69bcfa22aa741cfa3cde19ba9fe4d1 1
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2012 #10 Skrevet 30. desember 2012 Spørsmålet blir jo om du tror på ham ? Dersom du tror på ham så er det jo ikke noe problem. Da er det bare å ta tålmodigheten til hjelp, - og å ikke starte noen planlegging før han står utenfor døren din. Dersom du ikke tror på ham (noe innleggene dine tyder på) så er det enklest, men selvsagt også det tøffeste, rett og lett å fortelle ham at slik du nå opplever det så får du inntrykk av at han bruker jobben sin som en unnskyldning for å unngå å møte deg. Han kan da umulig jobbe 7 dager i uken i månedsvis Går dessverre fint an, eventuelt at de få hvileperiodene som dukker opp består av søvn. Men om så er så er det liten sjanse for at det er mulig å få nok overskudd til å ha et forhold uansett. TS: Er sosial angst en mulighet, eventuell annen sykdom? Jeg kan fort oppfattes som noen som er unnvikende pga at livet mitt i lange perioder består av jobb, søvn og nok dusjing til at jeg er sosialt akseptabel på jobb og butikken.
I Grosny Skrevet 30. desember 2012 #11 Skrevet 30. desember 2012 En jeg har avtalt å møte lenge, har jobbet en del i det siste. Bor noen timer unna han med bil, så han er nødt å sove her når vi skal møtes. Jeg forklarer han at det virker ikke som han har lyst, fordi det virker som om jeg hele tiden får unnskyldinger om jobb, og ditt og datt. Jeg ba han si ifra med en gang om han ikke ville, og at det ikke hadde gjort noe, bare han hadde sagt det med en gang. Det verste jeg vet er falske forhåpninger. Han svarer at han skal si ifra med en gang han får fri fra jobben, fordi han har lyst. Så det jeg lurer på, er om han faktisk kan være så opptatt at han ikke har tid? Jeg ga han jo rom til å si ifra om han ville droppe det men.. Helt forvirra jeg nå. For meg virker det jo bare som unnskyldinger og utsettinger hele greia. Anonym poster: 6d69bcfa22aa741cfa3cde19ba9fe4d1 Han har ikke så fryktelig mye tid som det er viktig for han å bruke med deg. Slike menn passer best for kvinner som ønsker litt mer sjelden kontakt. Jeg foreslår at du heller skal bli med en litt større entusiast, som har litt bedre tid.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2012 #12 Skrevet 30. desember 2012 Er man nok interessert så TAR man seg tid!
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #13 Skrevet 30. desember 2012 Han sliter ikke med noe sosial angst nei. Ikke som jeg har fått med meg iallefall. Er man nok interessert så TAR man seg tid! Det var akkurat det jeg også sa til han. Han sa han skulle komme så fort han fikk fri, så jeg vet ikke. Sa til han at jeg ikke kunne vente så mye lenger, og det sa han at jeg skulle få slippe.. Hmm! Anonym poster: 6d69bcfa22aa741cfa3cde19ba9fe4d1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #14 Skrevet 30. desember 2012 - TS Anonym poster: 6d69bcfa22aa741cfa3cde19ba9fe4d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå