Gå til innhold

Svart eller hudfarget strømpebukse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På nyttårsaften skal jeg har en svart kjole. Kjolen er ganske kort og jeg skal ha svarte sko. Hvilken strømpebukse bør jeg ha? Jeg har brunt hår og er ikke spesielt brun.

Anonym poster: c211636946453d4db648626e335cb715

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er skoene åpne? Isåfall, gå for en hudfarget. Men pass på at den ikke blir for biege og matt, men at den er mer eller mindre gjennomsiktig med et hint av farge. Hvis skoene ikke er åpne så kan du ha svart også, men det blir veldig platt, da.

Anonym poster: 0f335187312dcf108ca16a3f795b32c2

Skrevet

Hva med marineblå eller burgunder strømpebukse? Classy samtidig som det ikke blir kjedelig.

Anonym poster: bc9cb088b38f87d0e172d64c95f23959

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde gått for hudfarget, men den bør som tidligere nevnt være ganske tynn/gjennomsiktig

Skrevet

Hadde definitivt gått for svart. Hudfarget ser grusomt ut. Svart er mye mer elegant, og dersom kjolen er ganske kort, ville jeg ikke nølt.

Anonym poster: c2bb628410d14113c1fd480e16c850a4

• Liker 17
Gjest Blomst83
Skrevet

Hva med marineblå eller burgunder strømpebukse? Classy samtidig som det ikke blir kjedelig.

Anonym poster: bc9cb088b38f87d0e172d64c95f23959

Støtter denne ;)

Skrevet

Mja, jeg synes hudfarget funker titt og ofte. Jeg har funnet min farge (likblek), den er så naturtro at sidemannen min skrek ved middagen da jeg justerte strømpebuksen litt, fordi hun trodde jeg gikk uten strømpebukser og syntes det var veldig ekkelt at jeg dro i huden min så fælt.

Hadde jeg vært deg hadde jeg hatt sølvstrømpebukser, men jeg synes helsort er litt kjedelig på en dag som nyttårsaften, da jeg synes det er en bling-dag. :D

Anonym poster: 1708194b50c9fed9b1d4ef2ffd0d7cd0

Skrevet

Leste på VG+ for ikke lenge siden ang antrekket til nyttårsaften. Når den "lille sorte" skulle på, måtte man styre unna hudfarget strømpebukse.

Strømpebuksa skulle være i sort, og gjennomsiktig. Det er i grunnen penest også;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg er heller ikke så stor tilhenger av hudfargede strømpebukser, da skal man i alle fall trå veldig forsiktig og finne en god match.

Til sort, kort kjole er gjennomsiktig sort det med classy valget.

Fargede strømpebukser er et minefelt, 9 av 10 tilfeller jeg ser er ikke pent. Sort på sort eller sort på hud er da ikke kjedelig, det er jo noe av det mest elegante en kvinne kan gå med.

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

Sort, eventuelt 'nearly black'/'nesten sort' som er den perfekte farve til nesten alle andre farver.

Bruk denne lenken til å se forskjellen mellom sort og 'nesten sort' :)

Hudfarvet gjør iallefall jeg alt jeg kan for å unngå (men det er nå bare meg da).

• Liker 2
Skrevet

Jeg foretrekker svart strømpebukse.

Skrevet

Helt klart svart, hudfarget er i de aller aller fleste tilfeller ikke pent.

• Liker 1
Skrevet

Av nysgjerrighet må jeg bare spørre. Hva er galt med hudfargede strømebukser? Ser det er mange som styrer unna.

Personlig styrer jeg unna svarte strømpebukser. Jeg er ikke superslank, og syns det ser helt merkelig ut med svart strømpebukse...

• Liker 7
Skrevet

Jeg synes hudfarget strømpebukse funker om sommeren i Norge, men når været er surt og kaldt passer det seg ikke med det som ser ut som bare ben i Norge. Synes jeg.

Anonym poster: 1267d244cbd4b822dbc9b7e3b7311703

Skrevet

Om kjolen er kort ville jeg absolutt gått for en svart, eller nesten svart strømpebukse i 15 denier. Skal man gå med hudfarget strømpebukse bør ikke kjolen være for kort, mener jeg.

Jeg er også helt uenig med anonym bruker#2. Har du åpne sko er hudfarget strømpebukse bannlyst i mine øyne. Da ville jeg heller hatt en tett strømpebukse på.

• Liker 2
Skrevet

Har sett damer i lyse(hudfarget) strømper som har vært noe skinnende, men det har bare ikke tatt seg ut i mine øyne....enda jeg ikke er opptatt av mote ;)

Enig med Calavi over her, de som er i "nesten sort" er også fine til kort kjole :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg hater hudfargede strømpebukser. Synes det ser rart ut. Svart er mye mer elegant og det går til alt. Beina ser lengre og tynnere ut også ;) Spesielt med høye heler til.

Skrevet

Tsktsk.. Samme hva du velger bare du finner noen gode, det finnes både stygge svarte strømper og stygge nude.

Anonym poster: e3a65f8473bb0697797257e1278c78bf

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...