Gjest Reza08 Skrevet 29. desember 2012 #1 Skrevet 29. desember 2012 Noen som har lyst til å dele noen triste, sørgmodige, vemodige eller melankolske sanger? Her er noen jeg synes er triste, eller har et vemodig eller sørgmodig preg over seg i større eller mindre grad, men som jeg synes er fine: Extreme - More Than Words Tommy Michaelsen - Hvis Morgendagen Aldri Kommer Queen - Too Much Love Will Kill You Vamp - Tir na noir Jan Eggum - De Skulle Begrave En Konge Stor Arvid Pettersen - Ved Livets Slutt Chris Medina - What Are Words Seal - This Could Be Heaven Eric Clapton - Tears In Heaven Sarah McLachlan - Angel
Cupcake92 Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 Antony and the johnsons - hope there's someone
Gjest Glorificus Skrevet 1. januar 2013 #6 Skrevet 1. januar 2013 Milevis unna det jeg vanligvis ville svart, men kombinasjonen av Lalehs "Some die young" og tidenes verste fylleangst var tårefremkallende for meg nylig.
Gjest Bond Skrevet 1. januar 2013 #7 Skrevet 1. januar 2013 Hele Portishead "Dummy". Min melankoli drunkes ofte i den..
Jellybean78 Skrevet 1. januar 2013 #8 Skrevet 1. januar 2013 Racing in the Street - Springsteen Sad Eyes - Springsteen Secret Garden - Springsteen Nebraska - Springsteen Youngstown - Springsteen Shape of my Heart - Sting I am the Highway - Audioslave Love Don't Bother Me - Stage Dolls Tyven Tyven - Dumdum Boys Rennesteinsvalsen - Dumdum Boys Tynn Tråd - Dumdum Boys
Gjest Blue Jeans Skrevet 3. januar 2013 #9 Skrevet 3. januar 2013 How do you get that lonely - Blaine Larsen <3 Lucy - Skillet Whiskey Lullaby - Brad Paisley & Alison Krauss No lies just love - Bright eyes Rart hvordan man glemmer ting man vanligvis husker når man har bruk for å huske det (det ble en rar setning...) men synes de jeg skrev opp er triste, kanskje ikke verdens sørgliste men har hørt de så mange ganger i mørke stunder så har vel bare blitt sånn også
Gjest Holmen Skrevet 7. januar 2013 #11 Skrevet 7. januar 2013 Pink Floyd - Comfortably Numb Pink Floyd - Marooned (instrumental)
humalla Skrevet 7. januar 2013 #13 Skrevet 7. januar 2013 Augustana - Boston Daugther - medicine Jason Mraz - I wont give up 30seconds to mars - hurricane
dobri123 Skrevet 7. januar 2013 #15 Skrevet 7. januar 2013 Chester See- A drop in the ocean Ron Pope - Good damn you're beautiful Gode å ha i triste stunder, ihvertfall her..
humalla Skrevet 7. januar 2013 #16 Skrevet 7. januar 2013 Chester See- A drop in the ocean Ron Pope - Good damn you're beautiful Gode å ha i triste stunder, ihvertfall her.. Du mener vell Chester See - God damn you're beautiful Ron Pope - A drop in the ocean
dobri123 Skrevet 7. januar 2013 #17 Skrevet 7. januar 2013 Du mener vell Chester See - God damn you're beautiful Ron Pope - A drop in the ocean Ikke sant! Tanken bak er ihvertfall den samme, fine uansett! Blir litt kluss med kopiering her!
Gjest Bolsjevidkun Skrevet 12. februar 2013 #20 Skrevet 12. februar 2013 (endret) Endret 12. februar 2013 av Bolsjevidkun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå