Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Dette er vanskelig å snakke med om noen, derfor skriver jeg heller en post som anonym for å kunne få litt tilbakemeldinger på hva dere syntes.

For 2 år siden var jeg i ett forhold. Han er den eneste som har klart meg til å virkelig kjenne på hva det er å være forelsket. Minuset med forholdet var at han var utro 6 ganger. Det knuste meg når jeg fant det ut, og det fikk jeg veldig langt ned, men alikevel klarte jeg ikke å gi slipp på han. Jeg var stormforelsket.

Det ble slutt så utrolig mange ganger pga dette. Den siste gangen fordi han dro i militæret, og han prioriterte ikke meg veldig mye når han var hjemme på perm.

Men dette gjorde det enklere for meg å komme meg over han.

Nå har jeg fått meg en ny kjæreste. Han er alt en jente kunne drømme om. Får blomster levert på døra, gir de fineste gavene. Er en skikkelig kosegutt, har ett nydelig utseende, kommuniserer ekstremt bra med familien min. Og han vil aldri gjøre meg noe vondt, eller miste meg.

Tingen er.. Jeg klarer ikke bli forelsket i han. Jeg tenker mer på min eks enn jeg tenker på han. Det er utrolig vondt, for jeg vil virkelig ikke såre en så sjelden gutt som han! Men når det er gått så lang tid, og jeg fortsatt savner min eks, så er jeg usikker på hva jeg skal gjøre.

Skal jeg vente å se om følelsene plutselig kommer strømmende for denne prinsen? Eller skal jeg gå tilbake til gamledager å se om det kan bli noe forbedringer der..

Hva syntes dere?

Jeg er lost.

Anonym poster: 2d2c2c7cba75f38bfe8d40503a92bf09

Videoannonse
Annonse
Gjest LineaAlba
Skrevet

Det snilleste er vel å gi slipp på han så han kan møte noen som greier å sette stor nok pris på han. Så må du bare la tiden gå til du kommer over den andre før du involverer deg med noen på nytt.

Skrevet

Gi slipp på en drittsekk av en eks (som var utro med deg hvor mange ganger???)

Vil du virkelig ha en slik mann? Det har ingenting med å være forelsket; det er bare å ha blitt lurt trill rundt!Så lenge du luller deg inn i følelser for eksen vil du aldri klare å se hva du har rett foran nesen din. Og det er dårlig gjort mot ham du nå er sammen med!

Skrevet

Du har jo verdens mest fantastiske gutt, hvorfor i all verden kaste bort det for en utro dust?Han har vært utro x antall ganger, og allikavel vil du tilbake?Synes synd på den nye gutten din jeg, som er så grei også har han en dame som vil være med en utro drittsekk istedenfor.

• Liker 1
Skrevet

Du har jo verdens mest fantastiske gutt, hvorfor i all verden kaste bort det for en utro dust?Han har vært utro x antall ganger, og allikavel vil du tilbake?Synes synd på den nye gutten din jeg, som er så grei også har han en dame som vil være med en utro drittsekk istedenfor.

Det er jo sånn det alltid er! Hjelper absolutt ingenting å oppføre seg som en gentleman.

Anonym poster: 60f08fbe0efb5b98ae81db36c770e2f4

• Liker 1
Skrevet

Forelskelsen kan komme. Det eksen din har gjort mot deg kan aldri være ugjort.

Følelser blir utviklet over tid. Jeg var mere forelsket i eksen min enn jeg var i samboeren min da vi ble sammen. Men forelskelsen forsvinner. Jeg elsker samboeren min høyere enn noen annen jeg har vært sammen med. eksen kan ikke måle seg med han.

Ikke gå tilbake til eksen. du vil deg ikke selv så vondt.

Anonym poster: a527fe4c782abee3725bd198ca6cf04d

Skrevet

Hva i allverden er grunnen til å gå inn i forhold om man ikke er forelsket?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...