Gå til innhold

Iphone 4S eller Iphone 5?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer veldig på hvilken tlf jeg skal kjøpe meg...

For meg så blir det å bytte til enten 4S eller 5 ganske så stor forskjell i seg selv, i å med at jeg nå har 3'ern... :P

Men jeg er litt i tvil allikevel..

Vil jo gjerne ha 5'ern, men syns det er mye penger, selv med binding på telefonen... Blir da ca 700 kr mnd for abb og telf.

4S'n koster litt den også, men endel mindre, den også med binding hadde jeg tenkt. Da blir det på ca 450 kr med abb og tlf..

Hva ville du ha gjort? :)

Takker for alle innspill :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville lest forskjellige tester på internett, og se hva som er positivt og negativt med begge, og finne ut hva som er viktigst for deg :)

Det eneste jeg vet er at iPhone 5 har bedre ytelse enn iPhone 4s, men den bruker det samme batteriet som forgjengeren, ergo er det dårligere batteritid.

Jeg ville ikke kjøpt iPhone i det hele tatt, men hellers 4s enn 5 :)

Anonym poster: e3f16485880edab8fe50dfd33efa2cd4

Skrevet

Jeg har en ny 4S, og er kjempefornøyd! :smilbla: Elsker den telefonen! :ler:

Jeg valgte ikke 5'ern fordi den er lenger, også syntes jeg ikke den var like fin å se på. :fnise:

Likte ikke den matte baksiden og at den ikke har den tøffe metallkanten rundt. Dessuten er 4S mer enn bra nok, gadd ikke kaste bort penger bare for å få den siste liksom.

Skrevet

Er ikke verdt og kjøpe 5'a, når det er så lite forskjell på 4s og 5, til den prisen. Er selv veldig fornøyd med 4s.

Skrevet

Har du bestemt deg TS? :hoppe:

Skrevet

Tipper på at det ikke ble noen av de :P

Skrevet

Ingen av dem. S3!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...