sarahpi Skrevet 29. desember 2012 #1 Skrevet 29. desember 2012 Michael kors veska på salg? noen som vet
Adhara Skrevet 29. desember 2012 #2 Skrevet 29. desember 2012 Kanskje du bør spesifisere hvilken Michael Kors veske det er snakk om? Og hvor du tror den er på salg? 1
sarahpi Skrevet 29. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2012 jeg bare lure på om noen vet om det er mivhael kors veske på salg etter jul? noe sted?
Gjest navnelapp Skrevet 29. desember 2012 #5 Skrevet 29. desember 2012 Viss du er i Oslo er det Høyer på Eger og Shoebaloo som sel Michael Kors-vesker. Så du bør kanskje sjekke der?
Adhara Skrevet 1. januar 2013 #7 Skrevet 1. januar 2013 Har du fortsatt ikke googla? Michael Kors bag sale. Så enkelt er det faktisk.
Armitage Skrevet 1. januar 2013 #8 Skrevet 1. januar 2013 Har du fortsatt ikke googla? Michael Kors bag sale. Så enkelt er det faktisk. Med google så får man opp utrolig mange useriøse sider også da. Er vel ikke noe galt i å spørre andre om tips til noen seriøse nettsider og om de har noen erfaringer? 1
Adhara Skrevet 1. januar 2013 #9 Skrevet 1. januar 2013 Med google så får man opp utrolig mange useriøse sider også da. Er vel ikke noe galt i å spørre andre om tips til noen seriøse nettsider og om de har noen erfaringer? Nå var det ikke det hun spurte om, hun spurte bare om det var en MK veske på salg et eller annet sted.
Armitage Skrevet 1. januar 2013 #10 Skrevet 1. januar 2013 Nå var det ikke det hun spurte om, hun spurte bare om det var en MK veske på salg et eller annet sted. Ja jeg leste det. Jeg oppfattet det som hun spurte etter tips om hvor hun kunne finne en MK veske på salg. Da regner jeg også med at hun vil ha seriøse tips. Å be henne google er da ikke spesielt hjelpsomt.
Adhara Skrevet 1. januar 2013 #11 Skrevet 1. januar 2013 Ja jeg leste det. Jeg oppfattet det som hun spurte etter tips om hvor hun kunne finne en MK veske på salg. Da regner jeg også med at hun vil ha seriøse tips. Å be henne google er da ikke spesielt hjelpsomt. Ok.
Gjest navnelapp Skrevet 1. januar 2013 #12 Skrevet 1. januar 2013 Vi var på Storo i går, ingen MK-vesker på salg verken på Høyer eller Shoebaloo. Dei vert uansett sjeldan sett ned mykje, maks 20%.
Gjest BabyBlue Skrevet 2. januar 2013 #13 Skrevet 2. januar 2013 Det kan være salg nå i januar om du er heldig
LadyMillion Skrevet 11. januar 2013 #14 Skrevet 11. januar 2013 eller nettsider? www.net-a-porter.com (Salg nå ) MK - vesker på salg
malicious Skrevet 11. januar 2013 #15 Skrevet 11. januar 2013 Var innom Høyer ista. 20% på Michael Kors, noe utvalgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå