Gå til innhold

Michael kors veska på salg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Michael kors veska på salg?

noen som vet :icon_lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du bør spesifisere hvilken Michael Kors veske det er snakk om? Og hvor du tror den er på salg? :P

• Liker 1
Skrevet

jeg bare lure på om noen vet om det er mivhael kors veske på salg etter jul? noe sted?

Skrevet

Du får google da, vet du.

Gjest navnelapp
Skrevet

Viss du er i Oslo er det Høyer på Eger og Shoebaloo som sel Michael Kors-vesker. Så du bør kanskje sjekke der?

Skrevet

eller nettsider?

Skrevet

Har du fortsatt ikke googla?

Michael Kors bag sale.

Så enkelt er det faktisk.

Skrevet

Har du fortsatt ikke googla?

Michael Kors bag sale.

Så enkelt er det faktisk.

Med google så får man opp utrolig mange useriøse sider også da. Er vel ikke noe galt i å spørre andre om tips til noen seriøse nettsider og om de har noen erfaringer?

• Liker 1
Skrevet

Med google så får man opp utrolig mange useriøse sider også da. Er vel ikke noe galt i å spørre andre om tips til noen seriøse nettsider og om de har noen erfaringer?

Nå var det ikke det hun spurte om, hun spurte bare om det var en MK veske på salg et eller annet sted. :)

Skrevet

Nå var det ikke det hun spurte om, hun spurte bare om det var en MK veske på salg et eller annet sted. :)

Ja jeg leste det. Jeg oppfattet det som hun spurte etter tips om hvor hun kunne finne en MK veske på salg. Da regner jeg også med at hun vil ha seriøse tips. Å be henne google er da ikke spesielt hjelpsomt.

Skrevet

Ja jeg leste det. Jeg oppfattet det som hun spurte etter tips om hvor hun kunne finne en MK veske på salg. Da regner jeg også med at hun vil ha seriøse tips. Å be henne google er da ikke spesielt hjelpsomt.

Ok.

Gjest navnelapp
Skrevet

Vi var på Storo i går, ingen MK-vesker på salg verken på Høyer eller Shoebaloo. Dei vert uansett sjeldan sett ned mykje, maks 20%.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Det kan være salg nå i januar om du er heldig :danse:

• 2 uker senere...
Skrevet

eller nettsider?

www.net-a-porter.com (Salg nå ) :lillesky: MK - vesker på salg
Skrevet

Var innom Høyer ista. 20% på Michael Kors, noe utvalgt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...