Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper det er noen erfarne Aberelabrukere her! Har begynt å bruke Aberela hver kveld. Jeg har ikke fått tips om hvordan den skal brukes og bruksanvisningen er jo bare for akne. Kan jeg bruke den under øynene og gir Aberela nok fukt og næring til huden så man ikke trenger nattkrem? Og bør jeg fremdeles peele huden eller blir det for mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes å huske at jeg brukte Aberela i mine yngre dager, og at den tørket ut huden fullstendig...?

Skrevet

Ikke bruk den under øynene! Altfor kraftig , du kommer til og flasse som en helt ellers i ansiktet også.

Skrevet

Aberela inneholder A-vitaminsyre/tretinoin, og er veldig sterkt for huden.

du må bare smøre et tynt lag på huden og vere litt forsiktig i starten. Begynn forsiktig og smør deg noen ganger i uka, så når huden har blitt tilvendt, kan man øke opp i dose til 1-2 ganger per dag. alt etter behov, men dette skal fastlegen ha fortalt deg :)

Hold deg unna øyepartiet, nesevingene og leppene!!

på solskader/rynker går det ganske lang tid før man får effekt.. vil tro det kommer til å ta flere måneder før du får noen merkbar effekt.

Det står ganske utfyllende om produktet på felleskatalogen (og i pakningsvedlegget).

viss du er veldig usikker, så forhør deg med legen din, siden det varierer fra person til person hvordan man skal bruke produktet.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg leste overskriften i farten som: bruk av Arabella mot rynker :fnise: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...