Gå til innhold

Kan menn bruke snekkerbukser ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere ?

Kan menn gå med snekkerbukser av den ordentlige typen med seler over skuldrene og knepping i sidene. Er det maskulint, eller feminint eller bare dumt ?

Anonym poster: 286a9c7073ba7a646558f30d065c2739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var vel menn som gikk med det opprinnelig og for min del vitner det om at dette er

en arbeidskar som ikke er redd for å ta i et tak og derfor et maskulint plagg.

Jeg har hatt det selv også forresten og det er behagelig, lett og ledig å gå med. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke. Snekkerbukser har alltid knapper i sidene og det er det bare jentebukser som kan ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Hva synes dere ?

Kan menn gå med snekkerbukser av den ordentlige typen med seler over skuldrene og knepping i sidene. Er det maskulint, eller feminint eller bare dumt ?

Tullete spørsmål! Du kan ikke ha mange år på baken. Snekkerbukse er et plagg for alle slags håndverkere. Det har lommer og innstikk for alskens redskaper, mye mer praktisk og anvendbart enn å slepe med seg en verktøyveske.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke den typen snekkerbukser som håndverkere bruker tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det kan da ikke damer heller. Feminint er det siste det er!

Tullete spørsmål! Du kan ikke ha mange år på baken. Snekkerbukse er et plagg for alle slags håndverkere. Det har lommer og innstikk for alskens redskaper, mye mer praktisk og anvendbart enn å slepe med seg en verktøyveske.

Helt enig! Men pent er det ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere ?

Det er jo et arbeidsplagg? :vetikke: I og med at flest menn fortsatt er håndtverkere og snekkere så er det vel flest menn som går med dem? Den motepregete varianten fra 90-tallet er vel borte håper jeg...? :(

Anonym poster: 5529510ddb645d3d55d28b52bc057b81

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare Mario og Luigi som kan gå i snekkerbukse. Og snekkere, og andre som er på jobb. På fritiden syns jeg at snekkerbukse er ganske stygt. På både kvinner og menn.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis menn går med snekkerbukser må de vil sitte og tiss ?! Alt annet blir upraktisk og klønete. Ikke særlig maskulint spør du meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Hvis menn går med snekkerbukser må de vil sitte og tiss ?! Alt annet blir upraktisk og klønete. Ikke særlig maskulint spør du meg

Vet du hva gylf er for noe? Det finnes på snekkerbukser som på andre herrebukser.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva gylf er for noe? Det finnes på snekkerbukser som på andre herrebukser.

Vet du hva en mann er ? Ingen pisser gjennom den greia der på noen bukser. Og nei, på de fleste snekkerbukser er den uansett bare til pynt..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men, tilbake til teamet. dersom menn går med snekkerbukser på gaten, er dte noe man legger merke til ? Og jeg tenker ikke på de som gjør det av en eller annen yrkesmessig grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Eurodice

Vet du hva en mann er ? Ingen pisser gjennom den greia der på noen bukser. Og nei, på de fleste snekkerbukser er den uansett bare til pynt..

De håndverkerne du kjenner, må ha meget spesielle bukser. Alle jeg kjenner, åpner gylfen og urinerer stående. Nå har jeg spurt flere, for å få fakta.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi tydeligvis ulike oppfatninger, det er jo lov :jolie:

Jeg for min del elsker snekkerbukser. Er verken snekker eller annen håndverker.

Jeg synes de er stilige, deilige, behagelige å ha på. Så hvorfor skal ikke jeg få ha på meg snekkerbukser? Blåser litt i hva dere andre synes.

Bruker snekkerbuksene mine så ofte jeg kan. Har ca. 9-10 stykker.

Bare elsker dem :danse:

PS. Og når det gjelder buksesmekken hehe så er de enten med glidelås eller knapper. Kun 2 stk. der buksesmekken er fake.

Endret av tommy123
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...