Tjorven Skrevet 11. mars 2004 #1 Skrevet 11. mars 2004 En flott link sfor alle fans som gleder seg til neste film: http://php.dinside.no/php/art.php?id=101243
~umulia~ Skrevet 11. mars 2004 #2 Skrevet 11. mars 2004 Åh jeg gleder meg sånn!!!! Elsker både filmene og bøkene, men det er så lang tid mellom dem. :-( Den hånden så foresten kjempe skummel ut :hår:
Gjest Meg Skrevet 12. mars 2004 #3 Skrevet 12. mars 2004 Jepp, gleder meg!! Neste film er fra den desidert beste boken og syns jeg... Trodde det skulle brukes nye skuespillere i rollene som Harry, Hermine og Ronny jeg, ble positivt overrasket når jeg så at de er med enda :-)
Arwen Skrevet 12. mars 2004 #4 Skrevet 12. mars 2004 Trodde det skulle brukes nye skuespillere i rollene som Harry, Hermine og Ronny jeg, ble positivt overrasket når jeg så at de er med enda :-) Tror nok det var neste film etter denne igjen ja. Blir trist med andre skuespillere.
Grooo Skrevet 12. mars 2004 #5 Skrevet 12. mars 2004 Kommer det enda en film allerede??!?! Jeg har jo ikke fått somlet meg til å se noe med Harry Potter ennå jeg...
Arwen Skrevet 12. mars 2004 #6 Skrevet 12. mars 2004 Det er jo snart ett og ett halvt år siden forrige jo :o og enda ett år lenger siden den første.
Grooo Skrevet 13. mars 2004 #8 Skrevet 13. mars 2004 Det er jo snart ett og ett halvt år siden forrige jo :o og enda ett år lenger siden den første. Hjelp.. Er jeg virkelig SÅ treig!?!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå