Gå til innhold

Han tar vel ikke denne filmkvelden som en date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ble jeg plutselig litt usikker her. For noen år siden traff jeg en mann på fest. Vi hadde en veldig god tone og jeg følte umiddelbart at det var en person jeg likte godt og gjerne ville ha i min omgangskrets. Men jeg hadde samboer og det er ikke bare bare å komme hjem til samboeren å si "jeg traff en fin fyr på fest, jeg tror han kan bli en god venn av oss!". Så vi har bare hatt kontakt på facebook og møttes på noen fester.

For nærmere fire mnd siden ble jeg singel og vi har tatt opp kontakten mer igjen. Han har besøkt meg en kveld, ellers har det vært mest facebookprat fortsatt.Jeg har skrevet direkte at jeg ønsker å treffe han som en venn. Ikveld kommer han for å se film, og plutselig noier jeg litt.. Vi skal vel bare se film som venner? Jeg håper vi er på samme side her, men noe i meg gnager litt på usikkerheten.. Kanskje fordi jeg er redd for at jeg har utgitt meg for å være intr i noe mer enn vennskap, men samtidig kan jeg ikke helt se det for jeg har jo sagt at jeg vil møtes som venner..

Jeg skrev at jeg har brus og snacks og at jeg kan hente han hvis han ikke har bil selv. Han skrev at han kan gå, og at han tar med en hvitvin. Vi skal kjøpe kinamat også. Det er fortsatt et trygt vennetreff?

Anonym poster: cea26cf84baf1048c83b641cdfc3a2e1

Videoannonse
Annonse
Gjest tarandus
Skrevet

Det er da ingen andre enn han som kan svare deg på om hvordan han ser på kvelden med deg ;)

Skrevet

Det er da ingen andre enn han som kan svare deg på om hvordan han ser på kvelden med deg ;)

Jo, det må da orakelet og guruene her kunne svare på? Jeg trenger jo svar! ;)

Anonym poster: 07ca4ec709f4e08d518b28bb5966363f

• Liker 1
Skrevet

Educated guess: Han håper at dette kan utvikle seg til noe mer enn vennskap.

• Liker 8
Skrevet

Jeg tror han vet at det er som venner, men at han håper på at du kanskje ombestemmer deg.

Anonym poster: adf58b66e28a92cc0eaebafd62e259e0

• Liker 1
Skrevet

Filmkveld har aldri betydd date for en eneste mann. Filmkveld betyr sex. :lur:

Anonym poster: 358de8e74c06192858c4f2bd2dcdc96d

• Liker 1
Skrevet

Hadde han bare villet være venner med deg, så hadde han vært mer interessert i å henge med kompiser eller andre damer å flørte med ;)

Han håper på kos ja, helt klart.

EEEller det kan hende han ikke hadde noe bedre å gjøre i kveld :) lykke til.

Anonym poster: 0ee75ce93e7811e534c40280f45908bb

Skrevet (endret)

Filmkveld = hanky panky.

Bare drikk litt vin du så går det så fint.

Endret av Lincoln
Skrevet

Han håper garantert på noe mer. Hvitvin, film og sofakroken. Alvorlig talt, det er lagt opp til det.

Han setter seg på samme side som deg. Kryper nærme deg. Får deg til å ligge inntil han som "venn". Legg hode inntil brystet hans. Hør etter. Han er forelsket som faen. Hjertet hans banker i vill galopp. Han blir varm, du blir varm. Om du har et speil der vil du set at han bruker adskillig mer tid på å studere deg enn filmen mens han på mange vis ser tilfreds ut. Nå er han i den posisjonen han ønsker å være i. nå er det make or break. Han vil prøve å ta på deg (ikke på vemmelig vis). Til sist vil han gå inn for kysset. Om du selv føler deg ensom der og da, vil det gå sin gang. Kanskje vil du se på han som noe potensielt etterpå. Du vil i hvert fall tenke deg om ti ganger før du bestemmer deg. Du legger enten inn flere aksjer i han og håper at det muligens kan bli dere to, eller du bruker han som underholdning inntil videre, eller du avviser han tvert. Bah...

Skjønner ikke at han gidder. Jeg hadde ikke giddet å vente i åresvis på at en person kanskje skal se meg som noe mer enn en venn.

• Liker 1
Skrevet

Har han noen gang gitt deg inntrykk av at han ønsker mer enn vennskap da? Dette MÅ jo ikke bety date, kanskje han også kunne tenkt seg deg i sin omgangskrets, men om han har gitt inntrykk for at han ønsker mer så ser nok han på dette som en mulighet for at det kan bli noe mer en gang ja.

Skrevet

Regner med at de i dette øyeblikket sitter å koser seg med vin i armkrok, eller har en skikkelig klein opplevelse.. vi får vel rapport i morra!

• Liker 1
Skrevet

Com on AB, gi oss oppdateing! ;) ;)

Anonym poster: 959853c0c41af1ee4adb1811f50e333a

Skrevet

Haha. Pene sko er igjen rimelig nærme med sine detaljerte beskrivelser.

Jeg sitter igjen med følelsen av at han garantert visste at det var en filmkveld som venner, men at han ønsker noe mer. Som jeg (og dere)mistenkte. Det ble derimot verken klinings eller kleint, men joda, han var nærgående med hendene kan man si. Litt tilfeldig stryking og berøring ;)

• Liker 1
Skrevet

#15 var da ts selvsagt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...