Gå til innhold

Kristins brudesalong....

brum

Anbefalte innlegg

Jeg skal di å prøve kjoler i ettermidag. Noen som har erfaringer fra Kristins..??? Er det noe spesielt jeg må ha i bakhodet når det gjelder kjolen?? Hvordan er prisnivået der??

Som dere skjønner er det første gang jeg skal prøve brudekjoler....glad for råd og tips på hva jeg bør tenke på ved valg av kjole...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har akkurat kjøpt kjole der nå! De ligger på lik linje med de fleste andre salonger når det gjelder pris! Veldig god service og koselig sted :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min kjole hos Kristins og fikk kjempegod service så du får det sikkert kjempegøy... :)

En liten ting bare...

Husk å ta med deg fotoapparat slik at du kan ta bilde av deg selv i kjolen... Det glemte jeg og angrer en del på det... Det er nok mye enklere å bestemme seg når man har sett seg selv på et bilde, det blir liksom ikke helt det samme i et speil... :)

En ting til....

Prøv å sette deg ned med kjolen og alt på deg... Det er jo slettes ikke sikkert at kjolen, eller korsettet for den saks skyld, er hverken behagelig eller mulig å sitte ned med.. Og det blir jo en del sitting i løpet av bryllupsdagen.. :)

Iallefall... Lykke til!!!!

Og ta deg god tid med valget av kjole....!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du først er i Lillestrøm, anbefaler jeg også Solgunn's Boutique!!

Veldig godt fornøyd med servicen her altså!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS OBS!!! Man har IKKE lov til å ta bilde av kjolene i salongen der!!!

Jeg og forloveren min tok mange bilder når jeg prøvde forskjellige kjoler... ingen sa noe på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og forloveren min tok mange bilder når jeg prøvde forskjellige kjoler... ingen sa noe på det..

Jeg var der for tilpasning av kjolen min for 2 uker siden, og da sto det plakat inne ved prøverommene om at det ikke var tillatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS OBS!!! Man har IKKE lov til å ta bilde av kjolene i salongen der!!!

Jeg tok ikke bilde da jeg var på Kristins, men mange av de andre jentene som var der og prøvde gjorde det uten at noen protesterte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...