Gå til innhold

Inspirert: Hva synes du om Noa Noa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes Noa Noa har mange flotte kvinneklær. De har såklart sin egen stil, men synes det er noe rolig over stilen. Man kan finne seg en deilig, sommerlig kjole der i deilig stoff f. eks. Og så har de mange søte barneklær til jenter.

Hva synes du?

Anonym poster: ab41178ec1e03dd9f076a96a030c9a57

Skrevet

Jeg synes det er så fine farger ofte! Står på utsiden av butikken, og får lyst på omtrent alt. Desverre er det lite i min stil (snitt, passform) når jeg først tar meg bryet med å titte inn, og det jeg liker har jeg aldri råd til, haha! Men mye fine klær, selvom det ikke alltid passer stilen eller lommeboken! :)

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Det hender seg jeg kjøper kjoler/skjørt der.

Gjest Glorificus
Skrevet

Klærne er fine, men kjøper ikke noe derfra selv. De er altfor søte og sarte og med for duse farger for meg.

• Liker 1
Skrevet

Deilige klær med god kvalitet. Liker mange av klærne der, men mesteparten av klærne passer ikke min stil selv om jeg synes de er pene. Dessuten er det litt dyrt for en videregåendeelev ;)

• Liker 1
Skrevet

Har alldri funnet noen kjole der som har passet meg

Skrevet

Jeg syns Noa Noa er dyrt i forhold til kvalitet på materialer, det er mye bruk av akryl. Stilen passer ikke meg, men det kan absolutt være fint på andre.

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg syns Noa Noa er dyrt i forhold til kvalitet på materialer, det er mye bruk av akryl. Stilen passer ikke meg, men det kan absolutt være fint på andre.

Jeg synes de har mye ull og bomull også? Det er i alle fall det i de plaggene jeg har kjøpt der. Mulig jeg helt automatsik hopper over akrylkvaliteter. En slags innebygd radar som gjør at jeg automatisk overser dem og går rett på ullen.

Skrevet

Jeg synes de har mye ull og bomull også? Det er i alle fall det i de plaggene jeg har kjøpt der. Mulig jeg helt automatsik hopper over akrylkvaliteter. En slags innebygd radar som gjør at jeg automatisk overser dem og går rett på ullen.

Jeg har også et inntrykk av at de har mye bomull, ull og naturlige materialer.. Men så må det nevnes at jeg ikke er det særlig ofte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...