Gå til innhold

jeg kjøpte noen få ting, mannen tilta! han er den bortskjemte her

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Altså, jeg kjøpte ett par ting, for 400kroner, vi bor i ett annet land og der er 400kr litt mye, ikke veldig mye, men litt. og jeg fortalte dette til mannen, og han klikka helt. da får ikke jeg bruke mer penger. jeg har jo ikke tenkt til det heller. men det virker som om det er helt ok at han skal få lov å bruke penger på seg selv, men jeg skal ikke få bruke ei eineste krone på meg selv...

Han kan bruke mye mer penger på seg selv enn det jeg gjør, jeg kjøper svært sjeldent ting til meg selv mens han er kvinnfolket i forholdet og handler mye til seg selv, og det skal jeg bare finne meg i.

Nå får jeg ikke lov å kjøpe noenting til meg selv mer...

Herlig at han bare ødela hele gleden med hva jeg kjøpte til meg selv, endelig fikk jeg det jeg hadde drømt om å få lenge, så bare ødelegger han...

Anonym poster: 560983595e292907bceffc7ec420bfc0

Endret av MissStiles
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Basert på hovedinnlegget, er det bare én ting å gjøre her. Dump ham. For en fyr! :jolie:

=P

• Liker 2
Skrevet

Hils fra meg og si at han er dum, eller stupido eller hva dere sier i det landet der er i.

Skrevet

Han virker som om han forventer at jeg skal bruke hele lønna mi på og brødfø og betale for begge oss, mens han bare betaler deler av ting slik at han kan spare mest mulig selv og bruke ting på seg selv. Han kjøpte en dyr julegave til meg, vi ble enige om å ikke kjøpe noe fordi vi nettopp hadde kjøpt bil. men han kjøpte noe dyrt til meg, så da skal ikke jeg få bruke mine penger på meg selv fordi da bruker jeg di pengene jeg egentlig skal bruke på oss... artig kar det der...

Anonym poster: 560983595e292907bceffc7ec420bfc0

Skrevet

Har dere barn? Hvis ikke skjønner jeg ikke hvorfor du finner deg i å være sammen med en sånn egoist og snylter.

• Liker 1
Skrevet

Han utnytter deg økonomisk.

Han vil detaljstyre deg på en usunn måte.

Han bidrar ikke til det økonomiske fellesskapet, vil eie din lønn og avgjøre hva du trenger av ting.

Hadde ikke holdt ut et minutt med det regimet der.

Sett dere ned. Lag budsjett på penger inn og ut.

Begge bidrar i prosentvis forhold etter sin lønn.

Begge har en viss sum til fri disposisjon.

Om han ikke er innstilt på et økonomisk likestilt forhold, så er han et veldig dårlig emne som ektemann for en norsk dame.

Skrevet

Jeg syns dere skal planlegge hvor mye hver dere skal betale hver måned i fellespotten (regninger, husleie, mat osv.).

Da kan dere selv velge om dere vil bruke eller spare det som er til overs av lønningene deres ;)

Skrevet

Hvilket land er dette? Flykt til Norge før det er for sent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...