AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #1 Skrevet 29. desember 2012 Hva vil han? Om jeg skal være ærlig hadde jeg aldri rørt denne fyren i edru tilstand, han er ikke min type. Jeg er ei ung og velstelt jente og vil kategorisere meg selv om over gjennomsnittet pen, han vil jeg nok kategorisere som under.. Jeg skjønner at enkelte vil steine meg for å påstå dette, men man går som regel etter noen på sitt nivå. Jeg møtte ham fordi han satt med noen venner, vi snakket litt om våre utdannelser og han skulle absolutt ha med seg drinker til meg når han kjøpte til seg selv. Sa jeg ikke ville ha mer etter 2, men fortsatt så fortsatte de å komme. Ga ham et par kyss som takk fordi jeg syntes synd på ham som prøvde så hardt at jeg rett og slett ville gi han "noe".. Det hadde aldri skjedd i edru tilstand (kan drite i at folk ikke er så attraktive når jeg er full, går ikke når jeg er edru), det ga meg ingenting. Forlot senere dette bordet og gikk etter andre mannfolk, endte opp med en bekjent av meg. Han har visstnok sendt meg meldinger men jeg har ikke fått noe, så jeg har nok gitt et falskt nummer allerede da.. Hvordan kan jeg avise ham på en hyggelig måte? Jeg tørr ikke å svare fordi jeg føler meg som en bitch og luremus, særlig fordi han brukte mye penger på drikke - jeg takket ja til de to første men sa klart i fra etterpå at jeg ikke ønsker utnytte situasjonen.. Han har vel seg selv å takke? Anonym poster: 257f8cbb1b1ab0b06c0cd6a72ed18deb
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #2 Skrevet 29. desember 2012 Det enkleste er nok å la være å svare, og forhåpentligvis skjønner han tegninga da... Anonym poster: be6174f07d868071f0e8d4ae8aaa7f3c
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 29. desember 2012 #3 Skrevet 29. desember 2012 (endret) Si du ikke føler det er noe der, vil ha han som venn eller noe i den duren. At han kjøpte drinker til deg er kun hans egen feil, du sa til og med at du ikke ville ha mer etterhvert. Du skylder han ingenting. Jeg ser ikke helt poenget med å sympatikysse fyren dog, ga han sikkert falske forhåpninger. Unødvendig, men han overlever det. Endret 29. desember 2012 av NerdMedSverd 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #4 Skrevet 29. desember 2012 Høres ut som en kompis av meg, han spanter masse drinker på søte jenter - og adder dem på Facebook. No worries, det går som regel greit :-) Neste uke er det en ny jente på byn! Anonym poster: da3aa2cfea6bfafb025bad50844225d7
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #5 Skrevet 29. desember 2012 Jeg ser ikke helt poenget med å sympatikysse fyren dog, ga han sikkert falske forhåpninger. Unødvendig, men han overlever det. Det gjør ikke jeg heller, har vel ingen annen unnskyldning enn at jeg ble ganske full etterhvert. Lurer litt på hvordan han i det hele tatt fant meg på fornavn.. Synes nesten det er litt creepy -TS Anonym poster: 257f8cbb1b1ab0b06c0cd6a72ed18deb
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #6 Skrevet 29. desember 2012 Hvis man som regel går for noen på samme nivå så er vel dere to på samme nivå da ts? Høres nesten ut som du er på et lavere nivå siden du ikke klarer å forstå ditt eget resonnement... Anonym poster: 5983e150f77bab8ff73f5bc5c70bd421 4
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 29. desember 2012 #7 Skrevet 29. desember 2012 (endret) Lurer litt på hvordan han i det hele tatt fant meg på fornavn.. Synes nesten det er litt creepy -TS Anonym poster: 257f8cbb1b1ab0b06c0cd6a72ed18deb Jeg møtte ham fordi han satt med noen venner Anonym poster: 257f8cbb1b1ab0b06c0cd6a72ed18deb Han gikk inn på en av deres felles venner sin facebookprofil og søkte opp fornavnet ditt i vennelisten. Ikke så veldig creepy egentlig. Endret 29. desember 2012 av NerdMedSverd 3
Gjest Lille-pus Skrevet 29. desember 2012 #8 Skrevet 29. desember 2012 Litt uggen situasjon ja, men den er god som en liten lærepenge vil jeg tro Lærdom å trekke til en eventuell tilsvarende situasjon dukker opp ? 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #9 Skrevet 29. desember 2012 Hvis man som regel går for noen på samme nivå så er vel dere to på samme nivå da ts? Høres nesten ut som du er på et lavere nivå siden du ikke klarer å forstå ditt eget resonnement... Anonym poster: 5983e150f77bab8ff73f5bc5c70bd421 Bitter fordi du har blitt avvist av noen på høyere nivå enn deg selv, og derfor må prøve å trekke andre ned også? Keep trying. Han gikk inn på en av deres felles venner sin facebookprofil og søkte opp fornavnet ditt i vennelisten. Ikke så veldig creepy egentlig. Du misforstår. Han og noen kompiser (av ham) snakket med noen av jentene i gjengen jeg var ute med, de var ikke venner fra før av. Jeg var på toalettet da de møttes så jeg vet ikke hvordan det skjedde, men kom naturligvis og satt meg ned på samme bord som mine venner da jeg kom tilbake. Har noen bekjente som felles venner, så er vel kanskje derfor jeg kom høyere opp i søkeresultatene enn andre med samme fornavn. Anonym poster: 257f8cbb1b1ab0b06c0cd6a72ed18deb
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #10 Skrevet 29. desember 2012 Bitter fordi du har blitt avvist av noen på høyere nivå enn deg selv, og derfor må prøve å trekke andre ned også? Keep trying. Jeg ser vel antageligvis bedre ut enn deg siden jeg heller trener og passer på helsa i stedet for å surre rundt på byen og gi falskt håp til andre fordi jeg ikke har guts nok til å si nei takk. Påpekte bare hvor håpløst dumt det er å hevde at han er på et lavere "nivå" samtidig som du antar at man går for folk på samme "nivå". Høres mer ut som du er bitter for realiteten ga deg en liten smekk på kjeften. Det blir litt for dumt å hevde at man er på et høyere nivå når man blir sjekket opp av noen, som etter egne overbevisinger, nettopp har bevist at du er på vedkommendes nivå fysisk, som du ikke evnet å si nei takk til eller kommuisere forståelig med og som du kasta bort tiden og pengene til. Ikke kan du skrive heller så jekk deg heller ned noen hakk å trekk til deg piggene når du får et saklg men brutalt svar på din egne manglfulle leveregel. Anonym poster: 5983e150f77bab8ff73f5bc5c70bd421 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #11 Skrevet 29. desember 2012 Du skylder ham ingenting fordi han kjøpte drikke til deg. Bare ignorer hvis du ikke er interessert. Som en skrev over her; neste uke er han sikkert etter ei ny dame. Og det er helt greit å avvise fordi han er under ditt nivå. Menn er "ekspertert" på å vurdere kvinners markedsverdi på sjekkemarkedet og det er helt greit å svare med samme mynt Anonym poster: f1d738b5576cea861f5aaba006c37d97
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #12 Skrevet 30. desember 2012 Det gjør ikke jeg heller, har vel ingen annen unnskyldning enn at jeg ble ganske full etterhvert. Lurer litt på hvordan han i det hele tatt fant meg på fornavn.. Synes nesten det er litt creepy -TS Anonym poster: 257f8cbb1b1ab0b06c0cd6a72ed18deb Høres ut som om vi har møtt samme fyren.. Han spanderte drinker. Jeg sa også at det holdt etter 2.. Senere den natta fikk jeg fullt av sms fra han, og jeg hadde kun fortalt han fornavnet mitt - creepy! Anonym poster: dbf42ff1ffbddb2d4a7c5caa6ec5892f 3
Knirke Skrevet 30. desember 2012 #13 Skrevet 30. desember 2012 Jeg ser vel antageligvis bedre ut enn deg siden jeg heller trener og passer på helsa i stedet for å surre rundt på byen og gi falskt håp til andre fordi jeg ikke har guts nok til å si nei takk. Påpekte bare hvor håpløst dumt det er å hevde at han er på et lavere "nivå" samtidig som du antar at man går for folk på samme "nivå". Høres mer ut som du er bitter for realiteten ga deg en liten smekk på kjeften. Det blir litt for dumt å hevde at man er på et høyere nivå når man blir sjekket opp av noen, som etter egne overbevisinger, nettopp har bevist at du er på vedkommendes nivå fysisk, som du ikke evnet å si nei takk til eller kommuisere forståelig med og som du kasta bort tiden og pengene til. Ikke kan du skrive heller så jekk deg heller ned noen hakk å trekk til deg piggene når du får et saklg men brutalt svar på din egne manglfulle leveregel. Anonym poster: 5983e150f77bab8ff73f5bc5c70bd421 Men herregud da... Greit at det kanskje er politisk ukorrekt å si at man er på et høyere nivå enn andre utseendemessig, men det gjør det jo ikke mindre sant! Noen mennesker er penere enn andre enten du vil det eller ikke, og de fleste har selvinnsikt nok til å vite det selv. TS tok imot drinkene for å være hyggelig, og ikke fordi hun var interessert. Hvis det er å sløse med andres tid og penger så kunne han liksågodt ha droppet drinkene og kjøpt seg en prostituert isteden. Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet, TS. Det er hans egen feil at han er en gris som prøver å skjenke pene jenter. Om han mot formodning bare var ute etter noen å snakke med, så har han fått nettopp det 1
Gjest Lille-pus Skrevet 30. desember 2012 #14 Skrevet 30. desember 2012 Har bare lyst til å nevne at dersom noen tilbyr seg å kjøpe drikke til deg, du takker 'nei', vedkommende ikke hører på det øret, kommer med drikke til deg alikevel, - så trenger du ikke drikke det han kommer med ! Du har sagt 'nei takk'. Du er ikke forpliktet til å drikke noe som noen har kjøpt til deg når du har gitt beskjed om at du ikke vil de skal kjøpe noe ( sagt 'nei takk )'. Dermed unngår man også den litt skrudde fornemmelsen av å plutselig 'være skyldig noe' - bare et lite tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå