pingelill Skrevet 29. desember 2012 #1 Skrevet 29. desember 2012 Hei! Har kjøpt meg en kjole fra zara. Noen forslag til hva jeg kan ha til? Sorte eller hudfargede strømper? Øredobber? Hår, løst eller oppe? Har halvlangt mellomblondt hår Blir mest sannsynlig sorte pumps til uansett, de er de eneste jeg har med meg hjem på ferie. Tusen takk om noen gidder å komme med forslag!!
Gjest hedgepig Skrevet 29. desember 2012 #2 Skrevet 29. desember 2012 Etter som jeg har skjønt av kg tidligere i høst så er hudfargede strømper helt ut. Correct me if I'm wrong;)
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #3 Skrevet 29. desember 2012 Etter som jeg har skjønt av kg tidligere i høst så er hudfargede strømper helt ut. Correct me if I'm wrong;) Hehe, det er ikke ut, det passer seg bare ikke i Norge på høsten/vinteren med det som ser ut som bare bein Foreslår svarte strømper, og store øredobber i samme farge som "pynten" på kjolen. Kanskje et armbånd også. Oppsatt hår så du får vist frem øredobbene. Anonym poster: 9be219ce5ef2a7fa5f92cc047682c2fe 1
kills Skrevet 29. desember 2012 #4 Skrevet 29. desember 2012 Synes det kan bli litt mye svart med svarte strømpebukser i tillegg til svart kjole og sko, så jeg ville gått for hudfarget.
pingelill Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2012 Takk for svar! Jeg vil liksom ikke se helt "naken" ut heller, derfor jeg heller litt mot svarte. Men igjen - det blir fort mye sort.. Da skal jeg på øredobbjakt i alle fall! Og prøve å finne noen enkle, fine oppsatte hårfrisyrer.
mariatherese Skrevet 30. desember 2012 #6 Skrevet 30. desember 2012 Jeg synes sort strømpebukse til helsort kjole kan bli litt kjedelig. Må du ha strømpebukse i det hele tatt da? Barber beina og smør deg inn med litt selvbruning så er du klar! Enkle sko kan du sikkert bruke. Om du skal ha dette til nyttårsaften synes jeg du kan være litt modigere, og bruke noe bling-bling. Øredobber som matcher pynten på kjolen og et armbånd?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #7 Skrevet 30. desember 2012 Takk for svar! Jeg vil liksom ikke se helt "naken" ut heller, derfor jeg heller litt mot svarte. Men igjen - det blir fort mye sort.. Da skal jeg på øredobbjakt i alle fall! Og prøve å finne noen enkle, fine oppsatte hårfrisyrer. Du trenger jo ikke å ha så tette strømper. 10-15 den. så blir det ikke så sort. Anonym poster: 9be219ce5ef2a7fa5f92cc047682c2fe 1
pingelill Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 30. desember 2012 Ja, føler meg mest vel i strømpebukse nå på vinteren Men noen litt mindre tette sorte var godt forslag! Det skal jeg prøve å få tak i. Jepp, kjolen er til nyttårsaften. Gøy å pynte seg litt ekstra da! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå