dobri123 Skrevet 29. desember 2012 #1 Skrevet 29. desember 2012 Ååå, sitter her å smiler for meg selv nå! Høres vel ut som den fjorten år gamle jenta, hehe.. Jeg hadde en omgang med hodepine, feber og vond hals for litt over en uke siden. Ble frisk, så fikk han det og nå er jeg på'n igjen gitt. Han er heller ikke helt på topp, men Gud så snill han er nå! Allerede er han i gang med oppvaska, og da jeg gikk ut for å ta det fikk jeg beskjed om at jeg skulle komme meg bort derifra. Det skulle han gjøre hihi! Rundstykkene står i ovnen og kakaoen er snart klar, mens jeg koser meg under dyna i sofaen. Lykke! 14
mariatherese Skrevet 29. desember 2012 #2 Skrevet 29. desember 2012 Lucky you. Kjæresten min dro til byen for å shoppe med jenta vi har fantasert om å ha trekant med, når jeg begynte å spy i dag. Vi bor ikke sammen og skjønner godt at han ikke vil bli smitta, men fyfaen for en drittdag dette er. *utblåsing* Oh well! Din type hørtes flott ut! 1
bonsaijenta Skrevet 29. desember 2012 #3 Skrevet 29. desember 2012 Ååå, sitter her å smiler for meg selv nå! Høres vel ut som den fjorten år gamle jenta, hehe.. Jeg hadde en omgang med hodepine, feber og vond hals for litt over en uke siden. Ble frisk, så fikk han det og nå er jeg på'n igjen gitt. Han er heller ikke helt på topp, men Gud så snill han er nå! Allerede er han i gang med oppvaska, og da jeg gikk ut for å ta det fikk jeg beskjed om at jeg skulle komme meg bort derifra. Det skulle han gjøre hihi! Rundstykkene står i ovnen og kakaoen er snart klar, mens jeg koser meg under dyna i sofaen. Lykke! Så hyggelig at du deler din lykke med oss:) Hold på denne karen! Og god bedring:) 3
bonsaijenta Skrevet 29. desember 2012 #4 Skrevet 29. desember 2012 Lucky you. Kjæresten min dro til byen for å shoppe med jenta vi har fantasert om å ha trekant med, når jeg begynte å spy i dag. Vi bor ikke sammen og skjønner godt at han ikke vil bli smitta, men fyfaen for en drittdag dette er. *utblåsing* Oh well! Din type hørtes flott ut! Det er en fyr jeg ville holdt meg langt unna:) Men ønsker deg god bedring! 6
Anglofil Skrevet 29. desember 2012 #5 Skrevet 29. desember 2012 Så koselig! God bedring forresten. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2012 #6 Skrevet 29. desember 2012 Så fint at du er på KG og sprer litt hygge! Klem til deg og god bedring! Jeg har også en snill kjæreste som lagde frokost til meg i dag, pannekaker. Nam.
Sparkle Skrevet 29. desember 2012 #7 Skrevet 29. desember 2012 (endret) Ååå, sitter her å smiler for meg selv nå! Høres vel ut som den fjorten år gamle jenta, hehe.. Jeg hadde en omgang med hodepine, feber og vond hals for litt over en uke siden. Ble frisk, så fikk han det og nå er jeg på'n igjen gitt. Han er heller ikke helt på topp, men Gud så snill han er nå! Allerede er han i gang med oppvaska, og da jeg gikk ut for å ta det fikk jeg beskjed om at jeg skulle komme meg bort derifra. Det skulle han gjøre hihi! Rundstykkene står i ovnen og kakaoen er snart klar, mens jeg koser meg under dyna i sofaen. Lykke! Skal ikke mye til før du er fornøyd heller. Endret 1. januar 2013 av MissStiles 2
dobri123 Skrevet 29. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 29. desember 2012 Sånne som deg over skjønner jeg meg virkelig ikke på, en bortskjemt drittkjerring. Ja, jeg er fornøyd når han gjør slikt. Små gleder i hverdagen er det som gjør et forhold bra. Det å vise takknemlighet og sex, det er to helt forskjellige ting! 7
dobri123 Skrevet 29. desember 2012 Forfatter #9 Skrevet 29. desember 2012 Uansett, takk for flotte svar fra alle andre:-)
dobri123 Skrevet 29. desember 2012 Forfatter #10 Skrevet 29. desember 2012 Lucky you. Kjæresten min dro til byen for å shoppe med jenta vi har fantasert om å ha trekant med, når jeg begynte å spy i dag. Vi bor ikke sammen og skjønner godt at han ikke vil bli smitta, men fyfaen for en drittdag dette er. *utblåsing* Oh well! Din type hørtes flott ut! Uff da! God bedring ihvertfall:))
^littletoomuch Skrevet 29. desember 2012 #11 Skrevet 29. desember 2012 Nåh, han høres snill ut. He's a keeper
Gjest singel og ensom Skrevet 29. desember 2012 #12 Skrevet 29. desember 2012 Skulle ønske jeg hadde noen å gjøre slike ting for
Gjest Blubberella Skrevet 29. desember 2012 #13 Skrevet 29. desember 2012 (endret) Skal ikke mye til før du er fornøyd heller. God bedring til TS også! Du har en skikkelig go'kjæreste og vet å sette pris på det! Høres ut som du har funnet en fin kar å dele livet med Det er jo også greit å høre hyggelige historier oppi alle historiene om håpløse kjærester/samboere som gjør altmulig galt. Endret 1. januar 2013 av MissStiles 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 29. desember 2012 #14 Skrevet 29. desember 2012 (endret) Skal ikke mye til før du er fornøyd heller. Du sprer glede hvor enn du er i dag skjønner jeg. TS, så bra at du har en kjærese som tar vare på deg når du er syk God bedring! Og så vil jeg skryte litt av mannen min med det samme også, som har vært fantastisk med meg i hele gravidteten. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten han! Endret 1. januar 2013 av MissStiles
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #15 Skrevet 29. desember 2012 (endret) Skal ikke mye til før du er fornøyd heller. Så trist det må være å ha en så negativ instilling. Lykke til videre, tror du trenger det. Anonym poster: 4ff74d1d01fa1dd2dd36af22261b4417 Endret 1. januar 2013 av MissStiles
dobri123 Skrevet 29. desember 2012 Forfatter #16 Skrevet 29. desember 2012 Du sprer glede hvor enn du er i dag skjønner jeg. TS, så bra at du har en kjærese som tar vare på deg når du er syk God bedring! Og så vil jeg skryte litt av mannen min med det samme også, som har vært fantastisk med meg i hele gravidteten. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten han! Er så fint når man vet man har noen rundt som bryr seg og er snille, blir så mye hyggeligere å gjøre noe for de senere også )
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #17 Skrevet 29. desember 2012 Kanskje han ville sjule noe da han ba deg holde deg unna? Ville blitt misstenksom.... Anonym poster: 93635356045313174a2be4c3a93a18f5 2
dobri123 Skrevet 29. desember 2012 Forfatter #18 Skrevet 29. desember 2012 Haha! Nei, du! Det tviler jeg nok sterkt på, ihvertfall ettersom vi har stue/kjøkken i et! Men du er vel en av de som hadde forlatt han for det. Helt utrolig hvor tett det går ann å bli;) 1
dobri123 Skrevet 29. desember 2012 Forfatter #19 Skrevet 29. desember 2012 Alle menn er dessverre ikke drittsekker, er ikke alle som skjuler noe. Noen vil faktisk bare glede andre, og vise at de elsker de. 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #20 Skrevet 29. desember 2012 Alle menn er dessverre ikke drittsekker, er ikke alle som skjuler noe. Noen vil faktisk bare glede andre, og vise at de elsker de. Stort sett når de er snille er det fordi de har dårlig samvittighet. Se hvertfall på mobilen hans. Det ville jeg gjort! Anonym poster: 93635356045313174a2be4c3a93a18f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå