Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt et godt øye til en på jobb siden jeg startet der for et halvt år siden. Vi møtes hver dag, vi har flørtet, det har vært mange laaange blikk hvor vi har hatt skikkelig kjemi, kan prate med hverandre om alt. Det har vært elektrisk mellom oss, han bryr seg oppriktig. Jeg ble skadet på jobb, og han passet på at jeg ikke kom til skade igjen. Men det er alltid et men... Han er gift, men de har problemer på hjemmebane med hennes sjalusi og ønske om å flytte til en annen landsdel.

Så kom julebordet.. Vi flørtet og hadde det veldig koselig sammen, det er mye som stemmer mellom oss, og vi er lik hverandre på mange måter. Kvelden endte med at vi ble stående å kline, holde rundt hverandre og holde hverandre i hendene. Jeg hadde en mulighet til å få ham med på hotellrommet, men sa til han at om det skulle bli noe mer mellom oss, så skulle det ikke skje bak ryggen på noen, det skulle gå rett for seg. Han var helt enig og lovte meg at han for alt i verden ikke ville såre eller lure meg, for han synes jeg er en fantastisk kvinne, som han sa. Vi er godt voksne, så vi vet konsekvenser og slikt. Derfor satte jeg grensen og foten ned. Han vil(le) bli kjent med meg, men nå er jeg ikke sikker lengre.

På julaften skulle jeg (dum som jeg var) sende ham en sms og ønske ham god jul. I retur fikk jeg en melding som satte meg helt ut, om at jeg ikke skulle sende ham flere meldinger, og at han ikke var interessert i å få meldinger fra folk han ikke kjente.. For det første har jeg ikke sendt ham noen meldinger før nå i jula, for jeg er redd for å bli avvist og tråkket på. Tenkte det ikke kunne skade å være litt hyggelig på julaften, men det skal jeg aldri gjøre igjen. For det andre kjenner vi hverandre. Cluet er at jeg ikke skrev avsender..

Så julaften ble stort sett ødelagt, og jeg sitter her og vet ikke hva som skjedde. Akkurat nå er jeg bare sint. Senest dagen før vi tok juleferie hilste han god jul til alle før han gikk, og jeg var den siste han så på. Jeg fikk ikke hilst ham tilbake, og derfor ville jeg sende ham en hilsen i jula, for å prøve å bryte isen litt mellom oss. Stemningen var veldig god mellom oss da han gikk.

Tanken min akkurat nå er at enten så har han lurt meg, men det er så usannsynlig at han skulle kjefte på meg, for det har alltid vært smil og latter når vi har pratet sammen. ...Eller så er det kona som har lest meldingen og sendt et saftig svar i retur.. Men kan damer være så sjalu og kontrollerende at de svarer på mannens sms?? Han skulle lage julemiddag, så det kan være at hun har lest meldingen da han stod over grytene..? Et par timer etterpå kom det et bilde på det h.... Facebook der hun poserer foran ham i sofaen, presser fram et smil.. Og der sitter han.. i sofaen.. gravalvorlig. Han ser ut som han har sett et spøkelse.. Hva er det som skjer? Har jeg misforstått alt? Dette ble bare enda en knekk i at jeg aldri kommer til å stole på menn igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit i hva som skjedde.. Han er gift, hold deg unna!

• Liker 14
Gjest Trådstarter
Skrevet

Han er gift ja, derfor vi ble enige om å ikke gjøre noe mer før det går rett for seg. Vi har blitt enige om å bli kjent med hverandre, ikke noe mer enn det foreløpig, som venner utenfor senga. Men trodde ikke venner satt og skjelte den andre ut når noen prøver å være hyggelig. Men det er kanskje vanlig prosedyre i dag, å behandle hverandre dårlig. Derfor jeg blir lurt hver gang, jeg er for snill.

Skrevet

Gjest_me.. Har du ikke hørt at det alltid er to parter involvert? Så her har ikke jeg noe å skjerpe meg for. Men det traff vel et ømt punkt hos noen, jeg er ikke den eneste her inne som flørter med gifte menn.. Og helt ærlig, så driter jeg i hva andre måtte mene om at jeg prøver å bli kjent med en gift mann.

Skrevet

Alvorlig talt, forsøker du å få støtte her når du driver på med en gift mann? Klager du over hans kone som er så ekkel og sjalu, når hun jaggu har grunn til å være det? Du skriver at alt er fryd og gammen mellom dere, at dere er voksne og skjønner konsekvensene og alt det der, men det tror jeg ikke at du gjør. Jeg ser kun en egoistisk kjærring som vil ha det hun vil ha og som kommer til å ta det uansett om han er gift eller ikke. Hadde det vært noe to i deg, hadde du holdt deg helt unna gifte menn.

Anonym poster: 81f0b4c2ee83a63a8bb45af1582c8b8d

• Liker 5
Skrevet

Han er gift ja, derfor vi ble enige om å ikke gjøre noe mer før det går rett for seg. Vi har blitt enige om å bli kjent med hverandre, ikke noe mer enn det foreløpig, som venner utenfor senga. Men trodde ikke venner satt og skjelte den andre ut når noen prøver å være hyggelig. Men det er kanskje vanlig prosedyre i dag, å behandle hverandre dårlig. Derfor jeg blir lurt hver gang, jeg er for snill.

Venner som kliner på julebordet? Ikke bli venn med en gift mann når du har som mål å få noe mer ut av det..

• Liker 6
Skrevet

Kona hans har all grunn til å være sjalu pga oppførselen hans, det høres ut som dette er noe han gjør mye også.

Han er gift, hold deg unna! ta dette som en lærepenge. Om han gikk ifra hun, og endt opp med deg - så hadde han vært utro mot deg også og du hadde endt opp som kona hans. Problemer i ekteskap og sjalusi.

Han vil ikke ha sms fra elskerinner når han er hjemme med familien sin som koser seg med feiring. Kona er jo mistenksom og reagerte nok på at det kom en sms tikkende inn, og da var hælvette løst midt i koselige familie feiring. Er det barn i bildet? Da ble sikkert julen ødelagt for dem.

Så hva skjedde spør du?

Du er godt voksen? eier du ikke visdom ennå?

Anonym poster: 8bab3be2d3c3a36c4f0cf7fa10131c90

• Liker 4
Skrevet

Klart kona er sjalu når hun har en drittsekk av en mann.

Jeg tror det er han selv som har sendt deg melding, kanskje fordi han angrer, eller kanskje så kona ikke skal få vite om dere.

Hold deg unna ham og finn en annen, som ikke er gift eller opptatt.

Hva er det med dere kvinner som absolutt går etter opptatte menn? Kvalme er dere.

Anonym poster: 2582de5f84f105dfcf22b5723c3bc2e0

• Liker 4
Skrevet

Min første tanke var at det var kona som leste meldingen og sendte et svar....

Det er det jeg tror skjedde. Forhold til gifte menn har jeg ikke lyst til å uttale meg om

• Liker 3
Skrevet

Hahaha... Dette blir bare latterlig.. Skjønner det er mange sjalu kvinnfolk her inne. Hadde noen av dere hatt fornuft til å lese mellom linjene, og faktisk sett at jeg skriver vennskap.. Herregud.. det er jo bare hyklere her inne jo.. Denne saken er avsluttet for min del, beklager at jeg spurte, for her finnes ingen vettuge folk. Dere skriver at jeg er ei egoistisk kjærring, men når dere selv er ute i praksis, er dere ikke noe bedre. Husk det...

Skrevet

Men kan damer være så sjalu og kontrollerende at de svarer på mannens sms??

når mannen er utro, ja....

• Liker 2
Skrevet

Hahaha... Dette blir bare latterlig.. Skjønner det er mange sjalu kvinnfolk her inne. Hadde noen av dere hatt fornuft til å lese mellom linjene, og faktisk sett at jeg skriver vennskap.. Herregud.. det er jo bare hyklere her inne jo.. Denne saken er avsluttet for min del, beklager at jeg spurte, for her finnes ingen vettuge folk. Dere skriver at jeg er ei egoistisk kjærring, men når dere selv er ute i praksis, er dere ikke noe bedre. Husk det...

Dere klina jo..... Gjør venner det? NEI. Jeg hadde hvertfall ikke likt det.

Anonym poster: 8bab3be2d3c3a36c4f0cf7fa10131c90

• Liker 3
Skrevet

Hvis du ville være venn med han så ødela du nok det da du klina med han. Mannen har tydeligvis ikke respekt for andre(ikke du heller for den del), så gjør deg selv og kona hans en tjeneste og hold deg unna.

Skrevet

Merkelig at han skulle "kjefte" på en person og omtale vedkommende som en fremmed bare fordi personen ikke er i kontaktlisten hans. Normale folk sender nummeret til 1881 (etc.), eller spør hvem det er som sender hilsen. Mest sannsynlig er det jo en venn liksom.

Jeg tror det er konen som har vært på ferde.

Når det er sagt - jeg ville holdt meg unna personen frem til han har funnet ut hva han evt. vil videre med ekteskapet osv. Om han ikke har det bra med konen, så bør han uansett bryte der før han finner seg en ny en. Det fortjener både konen hans, og ikke minst den nye damen.

Jeg ville aldri delt kjæresten min med noen. Ikke engang med en jente han hadde fra før. Jeg hadde blitt maks sjalu.

• Liker 1
Skrevet

Gjest_me.. Har du ikke hørt at det alltid er to parter involvert? Så her har ikke jeg noe å skjerpe meg for. Men det traff vel et ømt punkt hos noen, jeg er ikke den eneste her inne som flørter med gifte menn.. Og helt ærlig, så driter jeg i hva andre måtte mene om at jeg prøver å bli kjent med en gift mann.

I så fall, hva er det du syter for her?? Han var interessert i å pule. Han fikk ikke pule og da er du uinteressant. Han går ikke fra kona, de har det ikke dårlig osv osv men det passet å si det fordi du bet på.

Skrevet

Hold deg unna han når han er gift. Du finner en annen en, du trenger vel for f**n ikke ødelegge noen andre's forhold av den grunn!! Så klart kona er sjalu, en hver kvinne som bryr seg om mannen sin hadde vært det!

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Du sier du ikke ville gjøre noe bak noens rygg? Men alikevell sto du å holdt hender og klinte med fyren på julebord....

• Liker 4
Skrevet

I så fall, hva er det du syter for her?? Han var interessert i å pule. Han fikk ikke pule og da er du uinteressant. Han går ikke fra kona, de har det ikke dårlig osv osv men det passet å si det fordi du bet på.

Høres sannsynlig ut dette.

Og at kona til denne fyren er sjalu forstår jeg veldig godt. Hun burde selvfølgelig heller dumpa'n, men det er en litt annen sak.

Skrevet

Blir så irritert når jeg leser sånne ting, kan du ikke heller glemme han og finne deg en singel mann? Always make sure he is not taken. tulling

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...