AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #1 Skrevet 29. desember 2012 Er 14 uker på vei, kvalmen har endelig sluppet taket. Trenger tips til trening som kan gjennomføres hjemme da jeg ikke er medlem av treningsstudio. Til vanlig går jeg turer, prøver å gå 30-40 min hver dag, dette er en runde med både oppover og nedover. Mitt andre svangerskap så merker at kroppen forandrer seg fortere denne gangen. Vil ikke bli større/mer slapp enn jeg må Kan heller ikke ta for mye tid da jeg etterhvert begynner å jobbe igjen, har en aktiv 2,5 åring som krever meg tilstede og et stort hus som trengs å holde i orden. Anonym poster: 4c183f4fda9bed9153a8b64a9bbf64b0
frøken1990 Skrevet 29. desember 2012 #2 Skrevet 29. desember 2012 Hei, her: http://www.babyverden.no/mammatv/ viser de enkle øvelser du kan gjøre hjemme i stuen
Bobla2013 Skrevet 29. desember 2012 #3 Skrevet 29. desember 2012 Det å gå skal visst være veldig bra Jeg vet ikke om det lar seg gjøre å gjøre litt yoga hjemme? Ellers skulle jeg foreslått svømming, men regner med du ikke har svømmebasseng hjemme hos deg selv Selv tenker jeg kanskje å begynne på gravidyoga og svømming veldig snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå