Gå til innhold

Strømmen går hele tiden...

Anbefalte innlegg

Gjest snoopy_93
Skrevet

Og vi har ikke flyttet ordentlig inn enda!

Vi er nå på dag tre i flytteprosessen og har kun fått inn sofa, seng, kaffemaskin og en god del klær og toalettsaker.

Greit nok, jeg hadde på tørketrommel og vaskemaskin samtidig da strømmen gikk første gangen - min egen feil.

Så setter jeg på en av varmeovnene, (sånn oljeovn greie) den rekker å bli varm før strømmen går en gang til. Dro ut kontakten til ovnen og fikset sikringen. (Begge gangene ble det mørkt i stue, gang og bad)

Det går noen timer og vi blir sultne, setter på ovnen og begynner å steke. Da går faen meg strømmen en gang til! (På soverom og kjøkken)

Når strømmen allerede går når vi ikke bruker mye strøm i det hele tatt, hvordan skal det gå når tv, pc osv kommer i bruk da?

Vi prøvde å få kontakt med utleier både ved å ringe og å sende sms - ikke noe svar.(enda)

Hva gjør vi?

Det er rundt 5andre hybler/leiligheter i bygget og de fleste har 16-20amper(?) sikringer elns. Er det lite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkevat jeg har så veldig peiling, men hvor mange sikringer har dere? 16-20 amp i seg selv er vel ikke så dårlug så lenge man har nok. Eks stekeovn bør ha en egen 16 amp. Det bør være en til på kjøkken og så en til lys, en i stue etc,

Skrevet

Sliter litt med det samme her, men går helt fint nå som vi har funnet ut hva som ikke kan kjøres sammen. Oppvaskmaskin og vannkoker kan IKKE brukes samtidig, dette da vannkoker trekker veldig mye strøm når de drar i gang. Tørketrommel og vaskemaskin kunne aldri kjøres samtidig. Om dere vasker klær kan det godt være dere ikke kan bruke veldig mye forskjellige strømartikler på kjøkkenet f.eks. En ovn kan også trekke veldig mye strøm når de drar i gang, så det bør du undersøke.

En stekeovn bør forresten ha en egen sikring, da denne trekker mye strøm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...