Gå til innhold

Jobber som baker, er det turn off?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har utdannet meg som baker, og hvor enn jeg går så snakker folk om hva de utdanner seg, enten det er sånne fancy master til farmasi eller studerer psykologi og sånne fancy ting.

Jeg føler jeg ikke helt strekker til når jeg har en enkel utdanning som baker liksom.

Så kunne dere ha datet en baker som tjener ca 350 000 i året og ikke 500 000+++ som de fleste godt utdannede yrkene får.

Anonym poster: 32f7de3eb37f34e8124c6998b873fd42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kunne jeg helt fint gjort:)

• Liker 6
Skrevet

hvorfor bekymrer du deg for det? folk har turn on for slasker som går på nav eller er kriminelle, du har en redelig og ordentlig jobb. ikke la deg styre av at andre tjener mer enn deg, og skulle kvinnene du møter henge seg opp i inntekten din og mene den er for lav - vet du, det er ikke de du vil ha uansett.

• Liker 10
Skrevet

Jepp, null problem.

• Liker 3
Skrevet

hvorfor bekymrer du deg for det? folk har turn on for slasker som går på nav eller er kriminelle, du har en redelig og ordentlig jobb. ikke la deg styre av at andre tjener mer enn deg, og skulle kvinnene du møter henge seg opp i inntekten din og mene den er for lav - vet du, det er ikke de du vil ha uansett.

Godt innlegg. Og det kommer fra meg som er veldig høyt utdannet og generelt kresen.

Anonym poster: 28c973efac1630b2ea4f4b5637b0ba18

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg møtt en kar som var baker og klarte å lage gode boller med krem inni, så hadde jeg gifta meg på flekken.

• Liker 12
Gjest SpaceBaby
Skrevet (endret)

Godt innlegg. Og det kommer fra meg som er veldig høyt utdannet og generelt kresen.

Wow, da må det ha vært et godt innlegg.

Endret av SpaceBaby
  • Liker 5
Skrevet

TS, du får deg selvsagt kjæreste, fordelen for de med høyere utdannelse er sosialiseringen, den kan være helt ekstrem om man går inn for det.

I tillegg er det en del kvinner med høyere utdannelse som føler at de må ha en kjæreste med høyere utdanning. Det har det vært tråder om på KG.

Hilsen mann

Anonym poster: bafb6706c8ec4bb28e2f61ad7c56846f

Skrevet

Jeg har utdannet meg som baker, og hvor enn jeg går så snakker folk om hva de utdanner seg, enten det er sånne fancy master til farmasi eller studerer psykologi og sånne fancy ting.

Jeg føler jeg ikke helt strekker til når jeg har en enkel utdanning som baker liksom.

Så kunne dere ha datet en baker som tjener ca 350 000 i året og ikke 500 000+++ som de fleste godt utdannede yrkene får.

Anonym poster: 32f7de3eb37f34e8124c6998b873fd42

Jeg har studert i kun 2 år, og jobber i en jobb som ikke har noe med studiene jeg har fullført å gjøre. Tjener ca samme som deg i året, er det også turn off?

Jeg mener,come on son, de kjerringene som mener det er utiltrekkende med tanke på hvilken jobb du har eller hvilken studieretning du har tatt er ikke noe å samle på uansett, tro meg.

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg stiller spørsmålet tilbake igjen. Kunne du som er baker ha tenkt deg å være kjæreste med en dame som har feks doktorgrad i matematikk?

Skrevet

Jeg har en bachelorgrad og tjener ca det samme som deg TS. Samboer har "kun" videregående og et fagbrev og tjener mer enn meg, men det viste jeg ikke noe om når vi ble sammen, spurte ikke om lønna før noen mnd etter. Uansett så har ikke lønna så mye å si syns jeg, bare man klarer seg fint alene så man klarer seg med to inntekter når man er to.

Anonym poster: 3988ad0cbd5cc0a1fdbc287e1ade6109

Skrevet

Elsker min utdanningen min som er kokk, og tror ikke jeg har tenk den tanken engang.

Selv om de har høy utdanning betyr det ikke at de kan rakke ned på andre mennesker, de er like mye mennesker som meg og deg.

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg tror ikke de med høy utdanning nødvendigvis rakker ned på de med lav/ingen utdanning. De aller fleste forstår nok at verden ikke hadde gått rundt dersom alle hadde valgt høyere utdanning. Takk og lov for alle hyggelige Rimi-ansatte, sier jeg.

Menneskeverd handler om veldig mye annet enn utdanning!

Likevel må det være lov til å si at man ikke har lyst på en kjæreste med høy utdanning?

• Liker 2
Skrevet

Har vært sammen med baker selv, men han bakte ikke til meg fordi han var ei av baking :sinna: Fy skam!

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg har vært sammen med en tømrer. Han snekret ikke mye for meg.

Skrevet

Har vært sammen med baker selv, men han bakte ikke til meg fordi han var ei av baking :sinna: Fy skam!

Fysjom! Hva er vitsen å være med en som er flink til å bake om de aldri baker hjemme. Bortkastet!

• Liker 3
Skrevet

ja det er turn off!

Skrevet

Likevel må det være lov til å si at man ikke har lyst på en kjæreste med høy utdanning?

Klart det, ser jo ut som om de enten er bitre fordi de ikke fikk jobben de ønsket eller at de er for smarte for oss uten høyere utdanning.

Anonym poster: bafb6706c8ec4bb28e2f61ad7c56846f

Skrevet

Helhetsintrykket mitt av de med høy utdanning er at de ofte later som de ser ned på andre uten høy utdanning. Ser ofte at sannheten er en helt annen, det er ofte sjalusi på vennskapet de danner seg med andre. Opplever at de med høyere utdanning ofte har dårlige vennskap som dreier seg om veldig overfladiske ting og ofte har de en intern konkurranse om å stå fram som best.

Anonym poster: 87e798f726493c93ba1cea7352d59b0c

• Liker 3
Skrevet

Amen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...