hittah Skrevet 29. desember 2012 #1 Skrevet 29. desember 2012 I slekten til mannen min, mister mennene håret tidlig. Min kjære er kun i begynnelsen av 30`årene. Han er min kjære, hår eller ei. -Men jeg ser at dette plager han, uten at han nevner noe av dette selv. Han har plukket ekstra mye på håret sitt etter han oppdaget hårtapet sitt enn tidligere, han sier han skal "skinne seg" når han mister "for mye" hår. Noen som vet om hårkurer, hormonbehandlinger, e.l. for å unngå hårtap? Min kjære er en stolt mann som ikke vil prate om sitt hårtap, men jeg ser jo at dette plager han. Vil så gjene hjelpe han!
Gjest SpaceBaby Skrevet 29. desember 2012 #2 Skrevet 29. desember 2012 I slekten til mannen min, mister mennene håret tidlig. Min kjære er kun i begynnelsen av 30`årene. Han er min kjære, hår eller ei. -Men jeg ser at dette plager han, uten at han nevner noe av dette selv. Han har plukket ekstra mye på håret sitt etter han oppdaget hårtapet sitt enn tidligere, han sier han skal "skinne seg" når han mister "for mye" hår. Noen som vet om hårkurer, hormonbehandlinger, e.l. for å unngå hårtap? Min kjære er en stolt mann som ikke vil prate om sitt hårtap, men jeg ser jo at dette plager han. Vil så gjene hjelpe han! Ser ut til at din mann allerede har funnet frem til den beste løsningen på egen hånd, så ikke plag ham med hårkurer og annet piss. Det kommer bare til å virke som at det er noe du gjør for din egen del, fordi du vil at han skal ha hår. Fortell ham heller at han kommer til å være sexy som skalla. Mye hyggeligere. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #3 Skrevet 29. desember 2012 finasterid, men man må få det på resept. Pillen må tas hver dag stopper man så kommer alt hårtapet man skulle ha hatt med en gang. Pillen koster en del, men tror patentet går ut i 2013, da kommer prisen til å gå ned. minoxidil kan også hjelpe, Alt det andre er mest sannsynlig svindel, ikke ta mitt ord for det, men sjekk med leger før dere kaster bort tid og penger på noe som ikke hjelper. Er en del som jobber med å gi håret eller deler av håret tilbake, men det ligger noen år frem i tid. Ved hårtap så kan man faktisk begynne å kjenne en kløe, det kan være en av grunnene til at han tar i håret. Anonym poster: 52c221b98750d97f5dbab5442db908f9
hittah Skrevet 29. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2012 Ser ut til at din mann allerede har funnet frem til den beste løsningen på egen hånd, så ikke plag ham med hårkurer og annet piss. Det kommer bare til å virke som at det er noe du gjør for din egen del, fordi du vil at han skal ha hår. Fortell ham heller at han kommer til å være sexy som skalla. Mye hyggeligere. Takk :-) Det virker som at dette plager ham da han prater endel om dette, jeg klarer meg fint om han skinner seg, jeg vil bare at han skal føle seg bra. Men som sagt, takk! :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå