Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dra på tur til utlandet med kollegaer av den motsatte kjønn? Hvordan ville du ha likt det og hadde du akseptert det? Bare for å ha sagt det, så er det ikke jobbtur, men ferietur.

Videoannonse
Annonse
Gjest Darthoven
Skrevet

Jeg hadde likt det, og jeg måtte vel også ha akseptert mitt eget valg antar jeg.

• Liker 1
Gjest Oblivion
Skrevet

Jeg kunne helt fint dratt på ferie med kollegaer av motsatt kjønn, hvorfor ikke? Det forutsetter jo at det er folk jeg trives rundt om vi skal henge sammen en uke eller to -uavhengig av kjønn.

Skrevet

Selv når du er eller om du hadde vært i et forhold? Jeg er i forhold nå, og har sagt det til min samboer at jeg skal på ferietur med noen kollegaer av meg. Kun jeg som er jente på turen.

Gjest SpaceBaby
Skrevet

Selv når du er eller om du hadde vært i et forhold? Jeg er i forhold nå, og har sagt det til min samboer at jeg skal på ferietur med noen kollegaer av meg. Kun jeg som er jente på turen.

Er du til å stole på? Vær helt ærlig med deg selv.

Skrevet

Er du til å stole på? Vær helt ærlig med deg selv.

Spørsmålet er vel heller om noen av kollegene er kjekke og om det blir en del drikking. Resten går av seg selv.

Anonym poster: 0ec7aebdb5f2267ad09092c693a2934f

Skrevet

Ville ikke likt det eller akseptert det (tenker da ikke i jobbsammenheng).

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Dra på tur til utlandet med kollegaer av den motsatte kjønn? Hvordan ville du ha likt det og hadde du akseptert det? Bare for å ha sagt det, så er det ikke jobbtur, men ferietur.

Sinnssykt. Hadde aldri blitt aktuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...