Gjest Stjerner og planeter Skrevet 1. januar 2013 #21 Skrevet 1. januar 2013 Han har heilt sikkert berre tatt juleferie
Silfen Skrevet 1. januar 2013 #22 Skrevet 1. januar 2013 Folk kan ikke være så smarte om de ikke forsto brorparten av hva han skrev. 3
Gjest Darthoven Skrevet 1. januar 2013 #23 Skrevet 1. januar 2013 okei då "korleis skjønte du at han ikkje var riktig på ein flekk om du berre skjønte halvparten av det han skreiv? " og Darth; du får faen ikkje skrika til meg! Jo, det skal jeg fortelle deg lille jenta mi, at det gjør jeg FAKTISK når du oppfører deg så umodent som detta herre herre. Når en person, i dette tilfellet, liqour-rice, føler det ditHEN! at en annent vedkommende og partikulært individ, i dette tilfellet RSKRE, er uforståelig i gitt ordbruk, gitt at hun forstår halvparten dertil konkluderer med at forståelsesevnen var tilnærmet 50% av angitt total, så skarr u faen meg sitte der og akseptere dette faktum med vid åpne ører. 1
Gjest Darthoven Skrevet 1. januar 2013 #24 Skrevet 1. januar 2013 Folk kan ikke være så smarte om de ikke forsto brorparten av hva han skrev. Næmmen..er det Einstein som har våknet fra de døde? 2
Silfen Skrevet 1. januar 2013 #26 Skrevet 1. januar 2013 Forøvrig så tror jeg ikke Einstein hadde skjønt han.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 1. januar 2013 #27 Skrevet 1. januar 2013 Jo, det skal jeg fortelle deg lille jenta mi, at det gjør jeg FAKTISK når du oppfører deg så umodent som detta herre herre. Når en person, i dette tilfellet, liqour-rice, føler det ditHEN! at en annent vedkommende og partikulært individ, i dette tilfellet RSKRE, er uforståelig i gitt ordbruk, gitt at hun forstår halvparten dertil konkluderer med at forståelsesevnen var tilnærmet 50% av angitt total, så skarr u faen meg sitte der og akseptere dette faktum med vid åpne ører. Pass deg no vesle gutunge! Om du trur at ein kan leggja til grunn 50 % av forståinga av ein tekst som konklusjon så er du på så ville vegar det er mogeleg å koma. Når det er sagt så kan du vera 100% sikker på at det ikkje er ein liten snørrunge som skal fortelja meg kva eg skal akseptera og ikkje!
Gjest SpaceBaby Skrevet 1. januar 2013 #28 Skrevet 1. januar 2013 Folk kan ikke være så smarte om de ikke forsto brorparten av hva han skrev. Ikke bland familien hans opp i det her da. 1
Gjest Darthoven Skrevet 1. januar 2013 #29 Skrevet 1. januar 2013 Pass deg no vesle gutunge! Om du trur at ein kan leggja til grunn 50 % av forståinga av ein tekst som konklusjon så er du på så ville vegar det er mogeleg å koma. Når det er sagt så kan du vera 100% sikker på at det ikkje er ein liten snørrunge som skal fortelja meg kva eg skal akseptera og ikkje! Hah, nå skal du høre her gamlemor, at om DU tror at 50% av en tekst ikke er grunnlag for rettmessig og akseptabelt argument for nevnte konklusjon av sak, så sitter du på gamlehjem og strikker puter til oldebarna dine. Når det er sagt, og det ble det, så skal du være 90% sikker på at det ikke er en gammal snørrdame som skal fortelle meg hva jeg ikke skal si som den gamle snørrdama kan velge å akseptere! Dessuten er jeg garrantert eldre enn deg lille pike! 1
Gjest Darthoven Skrevet 1. januar 2013 #30 Skrevet 1. januar 2013 Ikke bland familien hans opp i det her da. Aaaaahh!haha. Looks like we`ve got ourselves a stand up comedian over here! Funny guy! Right here!
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 1. januar 2013 #31 Skrevet 1. januar 2013 Hah, nå skal du høre her gamlemor, at om DU tror at 50% av en tekst ikke er grunnlag for rettmessig og akseptabelt argument for nevnte konklusjon av sak, så sitter du på gamlehjem og strikker puter til oldebarna dine. Når det er sagt, og det ble det, så skal du være 90% sikker på at det ikke er en gammal snørrdame som skal fortelle meg hva jeg ikke skal si som den gamle snørrdama kan velge å akseptere! Dessuten er jeg garrantert eldre enn deg lille pike! Ja, eg trur og meinar oppriktleg at ein må forstå meir enn 50 % av ein tekst for å dra ein konklusjon. det kan godt vera du er eldre enn meg i alder, men langtifrå i sinn! Du framstår som amper og ja, lite gjennomtenkt. Kanskje på tide å leggja seg?
Gjest Darthoven Skrevet 1. januar 2013 #32 Skrevet 1. januar 2013 Ja, eg trur og meinar oppriktleg at ein må forstå meir enn 50 % av ein tekst for å dra ein konklusjon. det kan godt vera du er eldre enn meg i alder, men langtifrå i sinn! Du framstår som amper og ja, lite gjennomtenkt. Kanskje på tide å leggja seg? Fyyyyyy søren altså! Jeg er faktisk så voksen at jeg har blitt tildelt nattevakt! Hah! Er du så voksen kanskje? Neeeei. Du må jobbe på dagtid du. Lololol. Får du bestemme selv enda hvor mye godteri du får spise eller? Jeg kan spise 2 kg jeg! Jeg vil i fremtiden ha meg frabedt så vanvittig frekke kommentarer. Dette sårer dypt inn i hjarterota, og jeg har hjartat på ratt stad! 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 1. januar 2013 #33 Skrevet 1. januar 2013 Fyyyyyy søren altså! Jeg er faktisk så voksen at jeg har blitt tildelt nattevakt! Hah! Er du så voksen kanskje? Neeeei. Du må jobbe på dagtid du. Lololol. Får du bestemme selv enda hvor mye godteri du får spise eller? Jeg kan spise 2 kg jeg! Jeg vil i fremtiden ha meg frabedt så vanvittig frekke kommentarer. Dette sårer dypt inn i hjarterota, og jeg har hjartat på ratt stad! Her bekreftar du det eg antok! God natt!
Gjest Darthoven Skrevet 1. januar 2013 #34 Skrevet 1. januar 2013 Her bekreftar du det eg antok! God natt! Enten er du verdens største nek, eller så behersker du ironi på en framifrå måte! Jeg er i tilfelle meget imponert! 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 1. januar 2013 #35 Skrevet 1. januar 2013 Enten er du verdens største nek, eller så behersker du ironi på en framifrå måte! Jeg er i tilfelle meget imponert! godt du tok til vet!
Gjest RompeRusk Skrevet 5. januar 2013 #38 Skrevet 5. januar 2013 Err..OK. Vanligvis har jeg hatt en ganske så ok respekt for deg, men her driter du deg bare ut...
Gjest Silvermist Skrevet 6. januar 2013 #40 Skrevet 6. januar 2013 Til Rskre: Du Rskre, du Rskre hva nå enn det betyr du gulper om nynorsk helt til vi spyr Du Rskre, du Rskre hva betyr nå ditt navn der du står og gauler på hansiaternes havn Aasen, du Aasen Din galskap fortsatt finnes hos Rskre ditt språk erindres Men litt morro er det jo at Rskre er fullstendig koko Brukernavnet Rskre hentyder til dikter/forfatter og journalist Ragnvald Skrede, som forøvrig kom fra...dam ti dam dam....Vågå. Det er samme karen som er på profilbildet til Rskre. Ragnvald Skrede ble, i følge Wikipedia, i 1936 dømt for utukt mot tre mindreårige jenter, og følte seg etter dette forfulgt av sine sambygdinger i Vågå. Og så var det noe om et mord, og bla bla bla. For mer info, se her: http://no.wikipedia.org/wiki/Ragnvald_Skrede Forøvrig flott dikt. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå