Gjest Darthoven Skrevet 9. januar 2013 #41 Skrevet 9. januar 2013 Vanligvis har jeg hatt en ganske så ok respekt for deg, men her driter du deg bare ut... Why? and..why? Brukernavnet Rskre hentyder til dikter/forfatter og journalist Ragnvald Skrede, som forøvrig kom fra...dam ti dam dam....Vågå. Det er samme karen som er på profilbildet til Rskre. Ragnvald Skrede ble, i følge Wikipedia, i 1936 dømt for utukt mot tre mindreårige jenter, og følte seg etter dette forfulgt av sine sambygdinger i Vågå. Og så var det noe om et mord, og bla bla bla. For mer info, se her: http://no.wikipedia....Ragnvald_Skrede Forøvrig flott dikt. Jøss, bra detektivarbeid, og JØSS..hvem i all verden ønsker å assosiere seg med denne Ragnvald? Med mindre det..dam di dam..ER selveste Ragnvald vi har med å gjøre her da?? Takk!
Gjest Silvermist Skrevet 9. januar 2013 #42 Skrevet 9. januar 2013 Jøss, bra detektivarbeid, og JØSS..hvem i all verden ønsker å assosiere seg med denne Ragnvald? Med mindre det..dam di dam..ER selveste Ragnvald vi har med å gjøre her da?? Takk! Hadde det ikke vært for at vår mann Ragnvald gikk under torva i 83, så kunne man nesten begynt å lure. Men, en slektning eller en sambygding og sympatisør/ kan vel være nærliggende å anta. Hvis vi er riktig så heldige så kan kanskje Rskre komme med noen oppklarende kommentarer rundt dette. Jeg er nysgjerrig.
Gjest Eurodice Skrevet 9. januar 2013 #43 Skrevet 9. januar 2013 Denne prinsippfaste vestlendingen hvis eneste agenda var å koble alt til nynorsk. Hvor er han? Jeg savner deg Rskre! Vestlending? Vågå er da ikke på Vestlandet, det ligger i Oppland.
Gjest Darthoven Skrevet 9. januar 2013 #44 Skrevet 9. januar 2013 Vestlending? Vågå er da ikke på Vestlandet, det ligger i Oppland. Ohh..teach me more 1
Gjest Eurodice Skrevet 9. januar 2013 #45 Skrevet 9. januar 2013 Ohh..teach me more I am an excellent teacher in many fields .
Gjest Darthoven Skrevet 9. januar 2013 #46 Skrevet 9. januar 2013 I am an excellent teacher in many fields . Fortell meg noe om sed..imentære bergarter? gaghhhurgle..gnhhhh
Gjest Eurodice Skrevet 9. januar 2013 #47 Skrevet 9. januar 2013 Fortell meg noe om sed..imentære bergarter? gaghhhurgle..gnhhhh Det er et så omfattende felt at det får vi ta en annen dag .
Gjest Darthoven Skrevet 9. januar 2013 #48 Skrevet 9. januar 2013 Det er et så omfattende felt at det får vi ta en annen dag . Aye aye ma`m!
Gjest Eurodice Skrevet 9. januar 2013 #49 Skrevet 9. januar 2013 Aye aye ma`m! Er du interessert i petrologi?
Gjest Darthoven Skrevet 9. januar 2013 #50 Skrevet 9. januar 2013 Er du interessert i petrologi? Nei, ikke utpreget. Men finner det meste interessant. Er du?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. januar 2013 #51 Skrevet 9. januar 2013 kverulering passar Darth best.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå