Gjest Darthoven Skrevet 29. desember 2012 #1 Del Skrevet 29. desember 2012 Denne prinsippfaste vestlendingen hvis eneste agenda var å koble alt til nynorsk. Hvor er han? Jeg savner deg Rskre! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SpaceBaby Skrevet 29. desember 2012 #2 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Er han også utestengt nå? Kan ikke si jeg savner noen av dem. De er bokstaver på en skjerm og det er alt. Endret 29. desember 2012 av SpaceBaby 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darthoven Skrevet 29. desember 2012 #3 Del Skrevet 29. desember 2012 Er han også utestengt nå? Kan ikke si jeg savner noen av dem. De er bokstaver på en skjerm og det er alt. Fy søren du er kynisk altså! Drøyeste jeg har lest. Folk er så utrolig mye mer enn bare bokstaver på en skjerm. Det er faktisk ekte og fantastiske mennesker bak disse bokstavene (på en skjerm). Nå synes jeg du burde gå i deg selv og faktisk tenke på mennesket bak bokstavene R,S,K,R og E. Neste gang synes jeg ikke du skal være så sinnsykt drøy i påstandene dine. Sykeste jeg har lest faktisk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
popnagle Skrevet 29. desember 2012 #4 Del Skrevet 29. desember 2012 Holder med jeg-savner-*KGnavn*-trådene nå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darthoven Skrevet 29. desember 2012 #5 Del Skrevet 29. desember 2012 Holder med jeg-savner-*KGnavn*-trådene nå Hvorfor det? Noen savner Gia, andre savner Rskre. Da synes jeg du i tilfelle burde copy paste det du nettop skrev inn i gia-tråden også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SpaceBaby Skrevet 29. desember 2012 #6 Del Skrevet 29. desember 2012 Men er han utestengt eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darthoven Skrevet 29. desember 2012 #7 Del Skrevet 29. desember 2012 Men er han utestengt eller ikke? Spiller det noen rolle da? Om han er utestengt eller ei er jo bare forskjellen mellom noen bokstaver på internett. Akk..hvorfor gidder jeg i det hele tatt å svare deg. Alt er jo bare bokstaver uansett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SpaceBaby Skrevet 29. desember 2012 #8 Del Skrevet 29. desember 2012 Spiller det noen rolle da? Om han er utestengt eller ei er jo bare forskjellen mellom noen bokstaver på internett. Akk..hvorfor gidder jeg i det hele tatt å svare deg. Alt er jo bare bokstaver uansett. Det spiller en rolle fordi jeg kan ikke leve livet mitt som om alt bare er en lapskaus av kjemi styrt av fysikkens lover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darthoven Skrevet 29. desember 2012 #9 Del Skrevet 29. desember 2012 Det spiller en rolle fordi jeg kan ikke leve livet mitt som om alt bare er en lapskaus av kjemi styrt av fysikkens lover. Like totally Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollocks Skrevet 29. desember 2012 #10 Del Skrevet 29. desember 2012 Jeg vet ikke hvem denne kisen er, men basert på denne tråden hørtes han ut som en viktig herremann. Dette diktet er til deg, Rskre: KGs lille due Du er ingen frue Men ditt språk er frodig Din tunge er modig du taler din sak ... og du går alltid rett på ..uhm sak nynorskens konge mot bokmålerne så fjonge kom til bake værsåsnill, du er gøy 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SpaceBaby Skrevet 29. desember 2012 #11 Del Skrevet 29. desember 2012 KGs lille due Du er ingen frue Men ditt språk er frodig Din tunge er modig du taler din sak ... og du går alltid rett på ..uhm sak nynorskens konge mot bokmålerne så fjonge kom til bake værsåsnill, du er gøy Passende brukernavn. Terningkast 3. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollocks Skrevet 29. desember 2012 #12 Del Skrevet 29. desember 2012 Passende brukernavn. Terningkast 3. Ouch. Min poestiske debut gikk vel ganske skeis. Men wateva, tror jeg holder meg til andre litterære sjangre heretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SpaceBaby Skrevet 29. desember 2012 #13 Del Skrevet 29. desember 2012 Ouch. Min poestiske debut gikk vel ganske skeis. Men wateva, tror jeg holder meg til andre litterære sjangre heretter. Men, bollocks, til bollocks å være var det her terningkast 6. En kan bare ikke gi mer en terningkast 3 til bollocks, bollocks. Bollocks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darthoven Skrevet 29. desember 2012 #14 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Til Rskre: Du Rskre, du Rskre hva nå enn det betyr du gulper om nynorsk helt til vi spyr Du Rskre, du Rskre hva betyr nå ditt navn der du står og gauler på hansiaternes havn Aasen, du Aasen Din galskap fortsatt finnes hos Rskre ditt språk erindres Men litt morro er det jo at Rskre er fullstendig koko Endret 29. desember 2012 av Darthoven 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarandus Skrevet 29. desember 2012 #15 Del Skrevet 29. desember 2012 Han er ikke vestlending, han er vagvær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. desember 2012 #16 Del Skrevet 29. desember 2012 Til Rskre: Du Rskre, du Rskre hva nå enn det betyr du gulper om nynorsk helt til vi spyr Du Rskre, du Rskre hva betyr nå ditt navn der du står og gauler på hansiaternes havn Aasen, du Aasen Din galskap fortsatt finnes hos Rskre ditt språk erindres Men litt morro er det jo at Rskre er fullstendig koko Jeg måtte bruke google oversetter for å forstå han. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 29. desember 2012 #17 Del Skrevet 29. desember 2012 Jeg måtte bruke google oversetter for å forstå han. Du får gå å kjøpe deg nynorsk-bokmål ordbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darthoven Skrevet 29. desember 2012 #18 Del Skrevet 29. desember 2012 Spynorsk mordbok takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2012 #19 Del Skrevet 29. desember 2012 Kanskje han rett og slett har bevilget seg en skikkelig romjulsferie? Det er han riktig vel unt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 29. desember 2012 #20 Del Skrevet 29. desember 2012 Savner ikke fyren, syns han er motbydelig i mange av sine innlegg og meninger - men jeg savner nynorskbruken hans, DET gjør jeg. Han er dyktig i nynorsk og jeg lærer mye av han Er han utestengt eller bare tatt en pause(eller er han med kaffe hos RØ?)? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå