Gå til innhold

Hjertesukk

Anbefalte innlegg

Gjest Vicky_Vale
Skrevet

Er ei singel dame på 38 år, som har et lite hjertesukk angående menn i forhold. Hvorfor late som man er singel når man er i et forhold? Var på byen i kveld, som forøvrig er relativt lenge siden jeg har vært, da jeg og min venninne kom i prat med to hyggelige karer. Vi satt med dem i ca 4 timer, og ikke på ett eneste tidspunkt nevnte den ene, som viste stor interesse for meg, og flørtet like there was no tomorrow, at han var i et forhold. Først på slutten av kvelden sa at han nei, jeg er i et forhold, etter av venninnen min spurte om han var singel. Begge to bare, eeeh hæh? Han hadde altså pratet i 4 timer om meg, meg og meg, aldri nevnte han vi. Det er da vitterlig naturlig å si vi på et tidspunkt, eller hur? Det gjør i alle fall venninnen min, som er gift.

La det være sagt, jeg er veldig glad i menn, men innimellom har jeg faktisk vanskelig for å forstå dem. Hva i alle dager er vitsen med å bruke så mye energi på en dame, spandere osv, hvis man har dame hjemme? Hadde ikke damen hjemme blitt litt sur dersom hun visste at mannen var ute og spanderte/flørtet med andre damer?

Går det virkelig sport i å sjarmere damer i senk? Jeg vet at 'på byen' ikke er den beste arena for å treffe en mann, for alt i verden, jeg har da vært ute en vinternatt før, men ærlig talt, jeg forstår bare ikke vitsen? Selv min gifte venninne ble helt perpleks da han sa han ikke var singel.

Selv hadde jeg aldri, aldri, flørtet tilbake dersom jeg visste han var i et forhold, til det har jeg for mye respekt for hun som er hjemme, og ikke minst for meg selv.

Jaja. Et hjertesukk i natten bare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, det må da være lov å prate med folk når man er på byen, selv om man har kjæreste? Det er jo det som er gøy med å gå på byen, treffe helt nye mennesker. Men så klart, heftig flørting er jo ikke så bra

Gjest Vicky_Vale
Skrevet

Tja, det må da være lov å prate med folk når man er på byen, selv om man har kjæreste? Det er jo det som er gøy med å gå på byen, treffe helt nye mennesker. Men så klart, heftig flørting er jo ikke så bra

---------------

Helt enig, selvfølgelig er det lov å prate med folk når man er på byen, selv om man har kjæreste. Men i dette tilfellet var det faktisk veldig heftig altså. Han satt alle kluter til kan du si. Er stooor forskjell på en hyggelig prat mot det å legge an på noen så til de grader. Derfor ble både venninnen min og jeg veldig paff da han sa han ikke var singel. Synes ikke det er rett å holde på slik dersom man er i et forhold.

Skrevet

Dårlig gjort ovenfor partneren, men er det du beskriver noe verre for deg enn single som bare er ute etter å flørte? Er jo nok av i vertfall jenter(regner med at guttene er ute etter sex) som ikke vil ha noe mer enn flørt og kanskje litt klining.

Anonym poster: d11e6ed3aec4162efbeaca326c6ef9d9

Skrevet

Derfor sier man alltid "er du singel?" "hva ville dama di si til at du flørter meg med da" "har du dame eller" det er så mange måter å gjøre det på, diskre til og med. så det er egentlig din feil iom at du ikke spurte det først.

Skrevet

Derfor sier man alltid "er du singel?" "hva ville dama di si til at du flørter meg med da" "har du dame eller" det er så mange måter å gjøre det på, diskre til og med. så det er egentlig din feil iom at du ikke spurte det først.

Jeg er uenig. Hvorfor skal prating bli et intervju? Hvorfor må man bekrefte avkrefte om noen er single før man kan snakke med dem? Det handler om kroppskontakt, væremåte og ting man sier i en samtale og der har man selv ansvar for å ikke skape falske forventninger eller forhåpninger.

Menn som han har, som bare er ute for å flørte å få bekreftelse er i det minste bedre enn de som er ute for å få seg noe, mens de er single. Samtidig vitner det om en usikkerhet i han som jeg hadde "brukt mot han" hvis han hadde gjørt dette mot meg.

Jeg hadde spurt om han hadde registrert seg på nettet for å se på markedet også, eller om han bare benyttet byen for å se om han fortsatt hadde draget.

Å snakke med folk på byen selv om man er i ett forhold er helt greit i mine øyne, men å legge opp til flørt og behov for bekreftelse er ikke greit.

Skrevet

Men det kan jo hende du har misforstått litt også da, at han bare var hyggelig og du tok det som flørting.

Skrevet

Moralen her er nok rett og slett den at det ikke bare er kvinner som er oppmerksomhetssjuke.

Det finnes med andre ord en del menn som også er det, og oppmerksomhetssjuke individer av begge kjønn finnes lettest i fylla ute på byen.

Bortkastet tid.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...