Gå til innhold

Cirkus


Gjest prestekrage

Anbefalte innlegg

Gjest prestekrage

Har via jobben fått gratisbilletter til Cirkus Agora som skal ha forestilling her i byen til helgen.

Men er litt usikker på om jeg skal benytte meg av de. Datteren min er 2 1/2 år (veldig opptatt av dyr).

I utgangspunktet synes jeg kanskje hun er litt liten for dette, men kan la meg overbevise.

Ei på jobben sa at så lenge det er Agora (håper jeg husker riktig nå da- det med Kjetil som dirr.) ville hun tatt med barn så små, hadde det derimot vært Arnardo eller Merano hadde hun latt vær, ettersom de er mere "voldsomme"...

Noen som har meninger???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke jeg hadde hatt noen betenkligheter med å ta med en toåring på sirkus. Tror bare de syns det er gøy, men selvfølgelig er det stor forskjell på barn, er hun engstlig av seg, kan nok sirkus være litt volsomt for henne.

Sist jeg var på sirkus, tror det var merano, var det mange barn der, og det så ikke ut som noen av dem ble utrygge eller redde. Trodde nærmest sirkus er for barn jeg, med adgang for voksene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste som kan skje er vel at hun ikke får så mye utbytte av alt som skjer, i forhold til om hun hadde vært et eller to eller tre år eldre.

ta henne med, kos deg- og reagerer hun, snakk med henne, evt gå hjem.

De gangene jeg har hatt med barn på sirkus har det verste vært at de ikke får så mye popcorn, brus og stæsj som de ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde med meg junior på sirkus for 2 år siden - han begynte da å nærme seg 5 år. Ei veninne var med, med sin datter på 3 og et halvt. Forestillingen ble nok litt for lang for begge barna - spesielt for den minste "snuppa". Jeg kommer nok til å sette grensen på 4 år senere - det er begrenset hvor lenge disse små barna klarer å konsentrere seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvorfor ikke benytte seg av bilettene? De er jo gratis, og da er ingen penger tapt om hun ikke liker å være der!

Hilsen en som har vært på sirkus og betalt halv pris (=450kr...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Sirkus kan være en ganske voldsom opplevelse (høy musikk, mørkt i telte, spesiell atmosfære), men det kommer an på hvert enkelt barn om det passer for dem eller ikke. Jeg har hatt med ganske store barn på sirkus som har syntes det var skremmende.

Du kjenner barnet ditt best selv, og vet hva h*n tåler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...