Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå skaffet meg world of warcraft, MOP, etter et år med pause fra spillet.

Men jeg har lagt merke til en del forandringer, bl. a. lootingen.

Jeg får ikke loote flere enn èn, og har jeg flere jeg har drept og looter en av dem, så forsvinner resten. Kan jeg endre på dette eller er det bare sånn?

En annen ting jeg lurer litt på er leather. Før brukte jeg å selge mye leather på AH, og få mye for det. Men dette blir ikke solgt nå, får ingenting for det. Hva har skjedd?

Håper på hjelp fra noen WOW-folk her :)

Anonym poster: 4d8b19becde61536a48778332ce5d37a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du looter ikke bare en, de har bare forandret det så at du looter ALLE på engang, så slipper du å springe til alt du har drept.

Du må selge annen type lær enn du gjorde før, dra å slakt ting på mop øya, da får du mere kronasjer enn om du slakter ting fra cata.

Skrevet

WoW har area loot, dreper du 5 monster i nerhet av hverandre og looter 1 av de, så viser looten til alle 5 monsterene. Dette kan du skru av/på slik som du vil.

Mesteparten som har leatherworking er nok level 600 allerede, dermed kjøper bare folk dette av og til når de lager alts, men det er ganske vanlig å bruke skinning når man lager alts, slik at man sparer seg for titals tusen gull med levelingen av leatherworking.

Skrevet (endret)

Hva slags lær selger du da? Jeg har solgt litt i det siste og det har gått fort, men det kommer jo ann på flere ting.. type lær, hvor mange folk det er på serveren, hvor mange andre som legger ut, prisen du skriver osv.. En ting som er litt nytt (tror jeg,husker ikke når det kom) er at du kan velge "per item" eller "per stack" når du setter pris, så pass på at du ikke setter feks "per item" hvis du mente å sette prisen på en stack:) Jeg sjekker alltid hva andre har lagt ut for og legger meg likt som det eller litt under.

Det har forøvrig blitt innmari lett å lvle leatherworking de siste poengene (fra Cata-topp til MoP-topp) så muligens er ikke lærmarkedet såå bra for tiden..

Endret av SoftKitty
Skrevet

Ts her.

Det er som regel exotic leather og windwool cloth jeg har samlet på hittil. Sistnevnte får jeg ihvertfall ikke solgt. Det er i Pandaria jeg er nå, så det er der jeg looter.

Når jeg legger ut for salg ser jeg alltid på hva andre selger det for, og legger meg bittelitt under, slik du skriver, SoftKitty. Men det er vel ikke så etterspurt, da :)

Tusen takk for svar, forresten. Følte meg litt dum, burde jo skjønt at det var sånn det var med lootinga. Glad jeg har fått svar på det :)

Anonym poster: 4d8b19becde61536a48778332ce5d37a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...