Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva med når alt er i "orden", mann/kvinne og barn hus hytte etc etc og man blir forelsket i en annen?

hva gjør man?

blir man, fordi dette er noe som vil skje flere ganger eller bryter man?

hører med i historien at det KUN er en avstands forelskelse..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør kjenne etter hva du føler for den mannen du allerede har.

Har følelsene forsvunnet bør du ta tak i forholdet ditt. Enten forsøke å gjøre det bedre, eller så bør du bryte ut før du eventuelt gjør noe mer med forelskelsen din.

Men det er jo litt dumt å bryte ut pga en mann du ikke kan få likevel!? Da tror jeg det er bedre å gå grundig over nåværende forhold. Men viser det seg at følelsene dine for mannen din er borte og forelskelsen vedvarer bør du vurdere å bryte ut. Man skal ikke være sammen for enhver pris.

Jeg har nemlig vært der! Jeg ble forelsket i en mann - han visste ingenting. Jeg visste hele tiden at dette ikke kunne bli noe av. Av frykt for å angre min avgjørelse om å forlate mannen min har jeg ikke gjort det (til nå...). Men jeg har fremdeles følelser for den andre mannen - selv om jeg forsøker å glemme at han eksisterer. Det gjør det også verre å være intim og vise ekte følelser for min mann - jeg er liksom ikke der...

Det er en viktig avgjørelse, så tenk deg godt om!

Gjest Akkurat nå,gjest
Skrevet

Må si meg enig med lille Løve.Jeg er i samme situasjon selv. Er gift, og forelsket i en annen mann. Forskjellen er at denne mannen vet det. Vi har ikke noe seksuelt forhold. Kan gi hverandre en god klem, og noen ganger kyss og kjærtegn, men ikke noe mere. Jeg tør ikke . Er redd for hva dette vil føre med seg av følelser. Må gå gjennom mitt forhold til mannen min før noe mere kan utvikle seg. Mange omstendigheter i mitt ekteskap gjør at det er så vanskelig å bryte ut. Kan ikke gå innpå det her. Jeg tar mange runder med meg selv ang. denne forelskelsen min. Har bestemt meg for å " få han ut av kropp og sinn". Det er bare det at hver gang vi treffes er det som en "bølge" slår over meg. Tiden får vise. Det er noe med det at får det ikke næring vil det heller ikke vokse.

Gjest Anonymous
Skrevet

å være forelsket i en annen enn sin ektefelle er tegn på at det er noe som må jobbes med i samlivet...det er noe du savner, noe du ikke får...

lykke til, ønsker alle alt godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...