Gå til innhold

En del av mitt kjærlighetsliv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en gutt som ser ut til å tiltrekke meg en del jenter fra tid til annen. Dette er forøvrig fint, men jeg klarer rett og slett ikke å få følelser for disse jentene, særlig når jeg vet at det finnes bedre matcher der ute. Jeg sier dette på basis av at jeg faktisk har truffet noen få jenter som faktisk har klart å gitt meg så gode inntrykk at jeg faktisk har blitt skikkelig interessert i dem. En gang traff jeg en jente, som var fantastisk på alle mulig måter. Jeg kom i kontakt med henne og snakket med henne over en lengre periode, hvor hun ville at vi skulle møtes igjen. Men jeg har et problem. Jeg kan praktisk talt sammenligne mine inntrykk av jenter med inntrykkene jeg får av en sang. Jeg er som oftest nøytral første gang jeg hører en ny sang, men hvis jeg hører den samme sangen på nytt, så kan det godt være at jeg liker/misliker sangen. Det samme gjelder forøvrig med jenter. Jeg trenger tid for å tenke over de inntrykkene jeg får av jenter, før jeg kan uttale meg om jeg liker dem. Selvfølgelig er jenta skikkelig ekkel mot andre, så er det enkelt for meg å finne ut om jeg liker det eller ikke. Men det var ikke tilfellet i denne situasjonen. Jeg avslo møte å henne, fordi jeg hadde en idiotisk tankegang om at, hvis jeg bestemte meg for å møte henne igjen, så indikerte det at jeg var interessert i henne. Jeg fikk inntrykk av at hun var singel. Vi utvekslet aldri noen navn, men jeg traff henne igjen noen uker etter det. Da traff henne smilte vi til hverandre, men ikke noe mer. For min del så var jeg for nervøs til å gå bort å si "hei". 1-2 måneder etter dette fant jeg henne på Facebook etter mye søking. Huff! følte meg som en skikkelig stalker!. I hvert fall jeg fant ut at hun akkurat hadde gått inn i et forhold.

Jeg synes jeg rett og slett møter så få jenter som interesserer meg. Mange gutter/menn ser ut til å være helt oppslukt av utseendet, men for mitt vedkommende så er det jentas personlighet, personlige interesser, egenskaper ambisjoner osv. som ser ut til være det mest avgjørende.

Jeg vet at det er min feil, at det gikk som det gikk. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden, annet enn å lette tankene mine. Noen som har opplevd noe liknende?

Håper at 2013 skal bli et bedre år for mitt kjærlighetsliv, så jeg kan få varmen inn sjela.

Anonym poster: 04711359aaa71ad46c87150a7a074186

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert noen andre som har vært igjennom noe lignende hendelser uten at det har gått i den retningen man ønsket.

Skrevet

Blir du skikkelig kjent med disse jentene før du avviser dem? Høres ut som du egentlig ikke gir det en skikkelig sjans engang. "Ville ikke møte henne igjen fordi da kunne hun tro du var interessert", også noen måneder senere finner du henne på facebook og ser hun akkurat har gått inn i et forhold. Sikker på at du ikke var interessert? Jeg tror nok du bør gi ting mer tid før det avskrives. Bedre med en sjans for mye enn en for lite i dette tilfellet.

Skrevet

Blir du skikkelig kjent med disse jentene før du avviser dem? Høres ut som du egentlig ikke gir det en skikkelig sjans engang. "Ville ikke møte henne igjen fordi da kunne hun tro du var interessert", også noen måneder senere finner du henne på facebook og ser hun akkurat har gått inn i et forhold. Sikker på at du ikke var interessert? Jeg tror nok du bør gi ting mer tid før det avskrives. Bedre med en sjans for mye enn en for lite i dette tilfellet.

TS her.

Det kan hende jeg var noe uklar når jeg skrev dette, siden du misforstår noe av det jeg skrev. Jeg avviste en jente, som jeg angrer på ha avvist. Rett og slett fordi jeg ble usikker på om jeg ville treffe henne igjen. Dette fordi jeg følte at hvis jeg bestemte meg for å møte henne igjen, så ville det gi henne falske forhåpninger om at jeg var interessert i henne. Men en stund etter jeg hadde møtt henne, innså jeg at jeg hadde gjort en stor feil, men da var det for sent. En av grunnene til det gikk som det gikk er at jeg ikke på det tidspunkt var på utkikk etter noen jenter, og hadde ingen i kikkerten. Så når det plutselig dukker opp en skikkelig bra jente ut av det blå, blant mange andre jenter, så var ikke jeg forberedt på dette. Som sagt så behandlet jeg situasjonen på feil måte, som førte til dette resultatet.

Tingen med meg er at når jeg treffer noen helt fremmede jenter som jeg får god kontakt med, så trenger jeg noen ganger litt tid for å tenke over de inntrykkene jeg har mottatt.

Du har vel kanskje rett i det du skriver angående å gi det en sjanse, men det er bare det jeg ønsker bare ikke å lage en rar stemning mellom meg og jenta, om det ikke skulle fungere.

Skrevet (endret)

.

Endret av Watermelon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...