AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #1 Skrevet 28. desember 2012 Så altså kan vi nesten si 90% av befolkning i verden har vært/er utro minst en gang i løpet av livet. Noen er utro flere ganger mens andre er utro èn gang og aldri mer. Sistnevnte er selvfølgelig bedre enn førstnevnte. De som stadig vekk er utro, har problemer med forpliktelser etc. Mens de som har vært utro èn gang gjerne har en veldig god grunn til det og angrer som faen. Jeg selv har alltid vært ekstremt imot utroskap og kommer alltid til å være det, og jeg trodde jo også selvfølgelig at jeg aldri kom til å være utro mot noen, men det har jeg altså vært. Det er over 2 år siden nå og det har skjedd èn gang. Det er noe av det verste jeg har gjort mot noen og det er noe jeg aldri i resten av mitt liv kommer til å gjøre igjen. Kjæresten min har også vært utro mot meg en gang. (Såvidt jeg vet, ellers dreper jeg han) og vi begge har tilgitt hverandre, men om det skjer en gang til så er det over og ut med forholdet. Så jeg vil tro utroskap kanskje er mer vanlig enn man tror? De fleste har vært utro minst en gang eller opplevd at partneren har vært utro. Så jeg tenker at folk som har vært utro en gang og aldri vil være det igjen, var ikke utro sånn helt tilfeldig. Og at man har lært av feilen og ikke vil gjøre det igjen. Det er egentlig greit... eller? Men de som er utro flere ganger i et forhold eller minst en gang i alle forhold man har vært i, det er folk som har problemer med et eller annet og ikke fortjener å være i det forhold i det hele tatt. Eller, hva mener dere? Anonym poster: 8756dc5225e3787d69874ff894a37235 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #2 Skrevet 28. desember 2012 Er 47 år, har vært i 5 seriøse forhold og har hatt mange sexpartnere opp igjennom åra, men har aldri vært utro. Anonym poster: 6a0776381f7aaccc923c7c432e296feb
Athene Skrevet 28. desember 2012 #3 Skrevet 28. desember 2012 De fleste er utro en gang eller flere i løpet av livet, det er statistisk bevist. Men det å oversette det til at en gang er greit, men gjentatte ganger er mye verre, er helt feil. Er man utro er det forkastelig, uansett om det er en gang eller gjentatt. Jeg har vært med samme mann i 10 år, og har aldri vært utro. Heller ikke mot tidligere kjærester. Jeg er også 100% sikker på at det samme gjelder mannen. Hva som skjer i fremtiden kan jeg ikke garantere, men med utgangspunkt i egne holdninger og viljestyrke vil jeg si at utroskap for egen del er umulig. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #4 Skrevet 28. desember 2012 Er 37, en mann, sammen i 17 år, aldri vært utro og kommer aldri til å være det. Håper mannen er trofast mot meg. Kunne ikke ramlet meg inn å være utro. Anonym poster: 20472e1d0b5eab4e9ed371872759d825
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #5 Skrevet 28. desember 2012 Hehe prøver trådstarter å slippe unna noe dårlig samvittighet her tro... Anonym poster: 630a63027fc5a7d0dd28d49c08a3fe1c
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #6 Skrevet 28. desember 2012 TS her. Hjelper jo å høre at det også finnes folk som aldri har vært utro før. Det gir jo litt håp når man leser all dritten her på KG. Og til AB: som sagt, så var jeg utro for voer 2 år siden, så den "samvittigheten" plager meg ikke lenger, selv om jeg fortsatt angrer. Men det er så lenge siden nå at det nesten er glemt. Grunnen til at jeg lagde dette innlegget er fordi det står så mye om utroskap her på KG. Man blir jo nesten litt skremt og paranoid av å lese alt dette... så derfor ville jeg bare skrive litt om at det kanskje ER mer vanlig med utroskap enn man tror? Anonym poster: 8756dc5225e3787d69874ff894a37235
Gjest Wilhelmine Skrevet 28. desember 2012 #7 Skrevet 28. desember 2012 Så altså kan vi nesten si 90% av befolkning i verden har vært/er utro minst en gang i løpet av livet. Noen er utro flere ganger mens andre er utro èn gang og aldri mer. Anonym poster: 8756dc5225e3787d69874ff894a37235 Kilde? Hvis det er bare dine antakelser, kan vi ikke si at 90% av verdens befolkning er utro i løpet av livet.
Athene Skrevet 28. desember 2012 #8 Skrevet 28. desember 2012 TS her. Hjelper jo å høre at det også finnes folk som aldri har vært utro før. Det gir jo litt håp når man leser all dritten her på KG. Grunnen til at jeg lagde dette innlegget er fordi det står så mye om utroskap her på KG. Man blir jo nesten litt skremt og paranoid av å lese alt dette... så derfor ville jeg bare skrive litt om at det kanskje ER mer vanlig med utroskap enn man tror? Anonym poster: 8756dc5225e3787d69874ff894a37235 Det er jo gjerne de som opplever utroskap som skriver om problemene. Er livet fint, og man alrdri har opplevd utroskap, er det ikke akkurat det man starter en tråd om.
momo Skrevet 28. desember 2012 #9 Skrevet 28. desember 2012 Tror og håper ikke det er så mange som 90% som har vært utro en eller annen gang i sitt liv. Selv har jeg vært i flere forhold, ett på 10 år. Og har aldri vært utro.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #10 Skrevet 28. desember 2012 Var undersøkelse blant unge menn og kvinner i UK, 50% av kvinnene hadde vært utro, 25% av mennene. Anonym poster: 0c7411a672d3e41bf644a3c5e34d0f34
kubrak Skrevet 28. desember 2012 #11 Skrevet 28. desember 2012 (endret) Så altså kan vi nesten si 90% av befolkning i verden har vært/er utro minst en gang i løpet av livet. Noen er utro flere ganger mens andre er utro èn gang og aldri mer. Sistnevnte er selvfølgelig bedre enn førstnevnte. De som stadig vekk er utro, har problemer med forpliktelser etc. Mens de som har vært utro èn gang gjerne har en veldig god grunn til det og angrer som faen. Jeg selv har alltid vært ekstremt imot utroskap og kommer alltid til å være det, og jeg trodde jo også selvfølgelig at jeg aldri kom til å være utro mot noen, men det har jeg altså vært. Det er over 2 år siden nå og det har skjedd èn gang. Det er noe av det verste jeg har gjort mot noen og det er noe jeg aldri i resten av mitt liv kommer til å gjøre igjen. Kjæresten min har også vært utro mot meg en gang. (Såvidt jeg vet, ellers dreper jeg han) og vi begge har tilgitt hverandre, men om det skjer en gang til så er det over og ut med forholdet. Så jeg vil tro utroskap kanskje er mer vanlig enn man tror? De fleste har vært utro minst en gang eller opplevd at partneren har vært utro. Så jeg tenker at folk som har vært utro en gang og aldri vil være det igjen, var ikke utro sånn helt tilfeldig. Og at man har lært av feilen og ikke vil gjøre det igjen. Det er egentlig greit... eller? Men de som er utro flere ganger i et forhold eller minst en gang i alle forhold man har vært i, det er folk som har problemer med et eller annet og ikke fortjener å være i det forhold i det hele tatt. Eller, hva mener dere? Anonym poster: 8756dc5225e3787d69874ff894a37235 haha nei det er ikke greit din tullebukk. Statistikk: "Undersøkelser viser at nærmere 39% av menn i Norge har vært utro, og 48% av alle kvinner". og "About 53% of folks will have at least one affair in their lifetime". Endret 28. desember 2012 av kubrak
Quilliam Skrevet 28. desember 2012 #12 Skrevet 28. desember 2012 Så altså kan vi nesten si 90% av befolkning i verden har vært/er utro minst en gang i løpet av livet. Noen er utro flere ganger mens andre er utro èn gang og aldri mer. Sistnevnte er selvfølgelig bedre enn førstnevnte. De som stadig vekk er utro, har problemer med forpliktelser etc. Mens de som har vært utro èn gang gjerne har en veldig god grunn til det og angrer som faen. Jeg selv har alltid vært ekstremt imot utroskap og kommer alltid til å være det, og jeg trodde jo også selvfølgelig at jeg aldri kom til å være utro mot noen, men det har jeg altså vært. Det er over 2 år siden nå og det har skjedd èn gang. Det er noe av det verste jeg har gjort mot noen og det er noe jeg aldri i resten av mitt liv kommer til å gjøre igjen. Kjæresten min har også vært utro mot meg en gang. (Såvidt jeg vet, ellers dreper jeg han) og vi begge har tilgitt hverandre, men om det skjer en gang til så er det over og ut med forholdet. Så jeg vil tro utroskap kanskje er mer vanlig enn man tror? De fleste har vært utro minst en gang eller opplevd at partneren har vært utro. Så jeg tenker at folk som har vært utro en gang og aldri vil være det igjen, var ikke utro sånn helt tilfeldig. Og at man har lært av feilen og ikke vil gjøre det igjen. Det er egentlig greit... eller? Men de som er utro flere ganger i et forhold eller minst en gang i alle forhold man har vært i, det er folk som har problemer med et eller annet og ikke fortjener å være i det forhold i det hele tatt. Eller, hva mener dere? Anonym poster: 8756dc5225e3787d69874ff894a37235 Lurer veldig på hvor du får kildene dine fra, jeg har alltid vært glad i statistikker og hvert år jeg har sett har utroskap i den vestre delen av verden vært mellom 45% og 60% og et utroskap varer i snitt 2 år. Personlig tror jeg du prøver å gjemme deg fra sannheten at du og kjæresten din er drittpersoner, men dere fortjener vel hverandre da ihvertfall.
Gjest winston Skrevet 29. desember 2012 #13 Skrevet 29. desember 2012 Jeg har ikke ett utro gen i kroppen. Det hadde sikkert lønt seg å være utro mot noen da; banken, telefonselskap o.l.
Steinar40 Skrevet 29. desember 2012 #14 Skrevet 29. desember 2012 Det finnes ingen unnskyldning overfor utroskap. Forklaringer, ja. Unnskyldninger, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå