AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #1 Skrevet 28. desember 2012 Mann nr 1: Min første kjærlighet gjennom snart fire år. Pause, slutt, sammen igjen, pause, slutt, sammen igjen and so on. Men jeg har elsket han fra dag en, elsker han ennå, om ikke mer og har på følelsen at jeg alltid vil elske han. Han er det eneste mennesket i hele mitt liv som har gjort meg sprø, gal, vill, ubesluttsom, overfølsom, sintere enn sintest, lykkeligste jenta på jord, og motsatt, deprimert, skyglad osv osv osv osv. Jeg er en person som ikke er så flink til å gjennomføre ting og gir opp ganske fort, men med han er det motsatt. Jeg kjemper til jeg ikke orker mer, jeg vil gå gjennom ild og vann for han. Jeg slipper alt jeg har i hendene hvis han trenger meg osv osv osv. Listen er uendelig lang, men det skal jeg spare dere for. Han er ikke minst helt nydelig. Dødspen, dødskjekk. Vakker. Blendende. Men jeg er ikke sikker på om han elsker meg likedan... Mann nr 2: Han er ikke kjekk (litt kanskje), ikke min type utseendesmessig og ikke tiltrekkende. Men samtidig har han drømmepersonligheten. Og jeg har stadig vekk lyst til møte han, kaste meg over han og finne ut om han er noe for meg. Jeg vil ha han og ikke ha han. Jeg liker han ikke og liker han godt. Jeg vil ikke at han skal være den rette, men har mine tvil om at han kanskje er det likevel... Vi er så like. Personlighet, humor, tankegang, kommunikasjonsstil and so on. Mann nr 3: Også en jeg er veldig lik personlighetsmessig. Men igjen, ikke helt min type smak utseendesmessig. Litt for lav, litt for tynn. Han er veldig sjalu, eiesyk, men samtidig er han utrolig flink til å få meg til å føle meg spesiell, bare hans, vakker, den beste jenta på jord osv. Jeg vet at han elsket meg. Han var flink til å uttrykke det. Men likevel går jeg alltid tilbake til mann nr.1. Jeg har det mest ustabilt med mann nr. 1. Jeg stoler ikke på han og er usikker på om han elsker meg. Han sier stadig vekk at han elsker meg, men handlingene hans viser det motsatte. Han beviser det ikke, han tar valg som påvirker oss negativt, han smålyver, han vet ikke åssen det er å være i et forhold rett og slett. Dessuten har vi veldig ulik kommunikasjonsstil. Vi er ikke så like, men heller ikke så ulike. Vi har vokst opp to helt forskjellige liv og det er nok derfor vi er så forskjellige nå, men samtidig ganske like. Jeg føler meg komplett med han. Trygg. Men samtidig ønsker jeg mer lidenskap. Tillit. Det kan jeg hente hos mann nr. 3. Hos mann nr. 2 kan jeg være sikker på at vi vil ha et kranglefritt forhold fordi vi er så like og kommer overens med alt. Om alle 3 hadde fridd til meg nå, og jeg måtte velge en av de... så hadde jeg valgt mann nr...................................................................................................... 1. Anonym poster: 808206b7b20e1e29d1e126fccf19b9c7
Gjest Is_te Skrevet 28. desember 2012 #2 Skrevet 28. desember 2012 Hva med å finne en mann nr 4 der mann 1-3 ikke er inkludert? 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #3 Skrevet 28. desember 2012 Hva med å finne en mann nr 4 der mann 1-3 ikke er inkludert? Oj, det tenkte jeg ikke på... Anonym poster: 808206b7b20e1e29d1e126fccf19b9c7
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #4 Skrevet 28. desember 2012 har på samme måte med min nr 1 som du har med din nr 1. Tror jeg elsker han, eller jeg vet det Kunne som du sier, gått gjennom ild å vann for han, droppet alt vis han trengte meg. han er helt nydelig. Dødspen, dødskjekk. Vakker. Blendende. Men jeg er ikke sikker på om han elsker meg likedan... Kanskje det er samme og en mann! Han har en ex han har hatt av og på i 4 år men så er han jo min nå. Selv om han reiser å puler på exn engang i blandt Anonym poster: 4be55e2883e8d95e55f5fd8359be9f99
angel1881 Skrevet 29. desember 2012 #6 Skrevet 29. desember 2012 Mange som har det som deg, tror jeg. Man har relasjoner, og møter forskjellige mennesker. Noen påvirker oss på god-vond måte. Har hatt det som deg. Min nr 1 vil nok være nr 1 livet ut. Men jg håper å finne en ny nr 1. Håper også du gjør det ;-)
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #7 Skrevet 29. desember 2012 har på samme måte med min nr 1 som du har med din nr 1. Tror jeg elsker han, eller jeg vet det Kunne som du sier, gått gjennom ild å vann for han, droppet alt vis han trengte meg. han er helt nydelig. Dødspen, dødskjekk. Vakker. Blendende. Men jeg er ikke sikker på om han elsker meg likedan... Kanskje det er samme og en mann! Han har en ex han har hatt av og på i 4 år men så er han jo min nå. Selv om han reiser å puler på exn engang i blandt Anonym poster: 4be55e2883e8d95e55f5fd8359be9f99 I hvilket fylke bor du i? Jeg håper ikke vi snakker om samme mann Anonym poster: 808206b7b20e1e29d1e126fccf19b9c7
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #8 Skrevet 29. desember 2012 Åssen hårfarge og øyenfarge har han? Og hva jobber han med? Svarer du på disse spm, så kan vi være sikker på at det ikke er samme mann Min er mørkblond, mørkeblå øyne. Jobber med kundeservice via tlf. Anonym poster: 808206b7b20e1e29d1e126fccf19b9c7
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #9 Skrevet 29. desember 2012 Åssen hårfarge og øyenfarge har han? Og hva jobber han med? Svarer du på disse spm, så kan vi være sikker på at det ikke er samme mann Min er mørkblond, mørkeblå øyne. Jobber med kundeservice via tlf. Anonym poster: 808206b7b20e1e29d1e126fccf19b9c7 Hahaha...Det var enda bra Min har svart hår, brune øyne, og kunne som sagt vært modell Også er han reise veileder. Anonym poster: 4be55e2883e8d95e55f5fd8359be9f99
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #10 Skrevet 29. desember 2012 Hahaha...Det var enda bra Min har svart hår, brune øyne, og kunne som sagt vært modell Også er han reise veileder. Anonym poster: 4be55e2883e8d95e55f5fd8359be9f99 Pjuh! Da kan vi slappe av igjen, hehe. Ja, din hørtes veldig hot ut... høye mørke menn er vel det som er best? haha. Good luck! Anonym poster: 808206b7b20e1e29d1e126fccf19b9c7
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #11 Skrevet 29. desember 2012 Pjuh! Da kan vi slappe av igjen, hehe. Ja, din hørtes veldig hot ut... høye mørke menn er vel det som er best? haha. Good luck! Anonym poster: 808206b7b20e1e29d1e126fccf19b9c7 Hmm, dere får bytte . Men håper ingen av disse mennene tror de er den eneste i ditt liv. Kanskje du bør distansere deg fra alle tre og se hvem du er når du er alene? Anonym poster: 7874fcbf5ba712fe135e8a496f47e11e
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #12 Skrevet 29. desember 2012 Pjuh! Da kan vi slappe av igjen, hehe. Ja, din hørtes veldig hot ut... høye mørke menn er vel det som er best? haha. Good luck! Anonym poster: 808206b7b20e1e29d1e126fccf19b9c7 Hehe nettopp det han er men kanskje ikke den man kan forvente til å være trofast livet ut akkurat..... Anonym poster: 4be55e2883e8d95e55f5fd8359be9f99
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #13 Skrevet 29. desember 2012 Jeg tror min mann nr. 1 kan være trofast livet ut. (Håper jeg da) Det er heller mer at han lyver om andre ting som setter tilliten på prøve, ikke sant? Og det er ting som også er veldig viktige (ingenting om andre damer etc) og som gjør forholdet om til veldig negativt, fordi det blir så mye krangler og sånt i bildet. Han må lære seg å slutte å lyve for å unngå konflikt. Det er en av tingene som har gjort forholdet vårt så ustabilt... Og når det også er kommunikasjonssvikt i bildet, blir alt ting så mye mer komplisert enn det er. Jeg vil kanskje si at forholdet mitt til mann nr. 1 er veldig komplisert og slitsomt, men samtidig noe av det beste jeg har i livet mitt. Han er dessuten den jeg har det best i senga med. AMAZING. Hos mann nr. 2 er forholdet enkelt og lettvint. Ting faller på plass, men når det kommer til andre jenter, og hans ville fortid så setter det en bremser for meg. "Kan han klare å være trofast for alltid?" for eksempel. Og så er jeg ikke så vilt forelsket i han, har aldri vært det. Det er ikke i nærheten av hva jeg føler for mann nr. 1 ihvertfall. Og hos mann nr. 3 er forholdet lidenskapelig og gøyalt. Kommunikasjon og tillit er på plass. Men jeg føler stadig at han ikke er den mannen jeg vil gifte meg med. Kan hende jeg ser på han som en sommerflørt, men når jeg tenker meg om, så kunne han vært et godt alternativ som ektemann for meg ettersom vi går så godt sammen. Men likevel faller jeg stadig tilbake på mann nr.1 og ønsker et mirakel om at vi skal kunne kommunisere bedre og en vakker dag finne utveien av den onde sirkelen og leve bedre dager sammen. De gode dagene våre er de beste dagene i mitt liv, men så kommer mange av de onde som er de verste dagene... Orker jeg å leve sånn for resten av livet? Finnes det en god blanding av mann nr. 1, 2 og 3 mon tro? hehe. Vet ikke om jeg orker å finne en mann nr. 4... Hvem sa at kjærligheten er enkel? Anonym poster: 808206b7b20e1e29d1e126fccf19b9c7
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #14 Skrevet 29. desember 2012 Jeg tror min mann nr. 1 kan være trofast livet ut. (Håper jeg da) Det er heller mer at han lyver om andre ting som setter tilliten på prøve, ikke sant? Og det er ting som også er veldig viktige (ingenting om andre damer etc) og som gjør forholdet om til veldig negativt, fordi det blir så mye krangler og sånt i bildet. Han må lære seg å slutte å lyve for å unngå konflikt. Det er en av tingene som har gjort forholdet vårt så ustabilt... Og når det også er kommunikasjonssvikt i bildet, blir alt ting så mye mer komplisert enn det er. Jeg vil kanskje si at forholdet mitt til mann nr. 1 er veldig komplisert og slitsomt, men samtidig noe av det beste jeg har i livet mitt. Han er dessuten den jeg har det best i senga med. AMAZING. Hos mann nr. 2 er forholdet enkelt og lettvint. Ting faller på plass, men når det kommer til andre jenter, og hans ville fortid så setter det en bremser for meg. "Kan han klare å være trofast for alltid?" for eksempel. Og så er jeg ikke så vilt forelsket i han, har aldri vært det. Det er ikke i nærheten av hva jeg føler for mann nr. 1 ihvertfall. Og hos mann nr. 3 er forholdet lidenskapelig og gøyalt. Kommunikasjon og tillit er på plass. Men jeg føler stadig at han ikke er den mannen jeg vil gifte meg med. Kan hende jeg ser på han som en sommerflørt, men når jeg tenker meg om, så kunne han vært et godt alternativ som ektemann for meg ettersom vi går så godt sammen. Men likevel faller jeg stadig tilbake på mann nr.1 og ønsker et mirakel om at vi skal kunne kommunisere bedre og en vakker dag finne utveien av den onde sirkelen og leve bedre dager sammen. De gode dagene våre er de beste dagene i mitt liv, men så kommer mange av de onde som er de verste dagene... Orker jeg å leve sånn for resten av livet? Finnes det en god blanding av mann nr. 1, 2 og 3 mon tro? hehe. Vet ikke om jeg orker å finne en mann nr. 4... Hvem sa at kjærligheten er enkel? Anonym poster: 808206b7b20e1e29d1e126fccf19b9c7 Har faktisk helt den samme greia med min nr 1. Blir mye små løgn osv. Men kanskje det bare er en måte å dra inn agnet på. kanskje! ( I wish) Hehe... men Ihvertfall, har lært mye hos han, og gjør noe ala det samme mot min nr 2 som er blitt helt håpløst forelsket i meg. Men vi kvinnfolk er noen sauer, må jo ha livlaga i forholdet for at det skal funke, eller idet heletatt brennes interesse for. Nei kjærlighet er jammen ikke enkelt, men blir det for enkelt er det ikke kjærlighet? eller hva vet vell jeg egentlig. Kanskje man bare må gå etter en stabil mann vis man har tenkt å bygge opp et familie. Trygghet er jo et must i livet man nødvendigvis ikke tenker over idag. Anonym poster: 4be55e2883e8d95e55f5fd8359be9f99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå