Thomasine Skrevet 11. mars 2004 #1 Del Skrevet 11. mars 2004 Trenger noen fine tanker, ord og tips til hva jeg skal skrive i et kort til en som snart skal feire sin første navnedag! :-) Ikke noe religiøst - det passer seg ikke her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 11. mars 2004 Forfatter #2 Del Skrevet 11. mars 2004 Ingen som kan dele noen ord med seg...?! :-( Hva skrev du i kortet til en som skulle ha navnefest og ikke dåp?! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 12. mars 2004 #3 Del Skrevet 12. mars 2004 Gratulerer med dagen til deg og foreldrene dine. Lykke til i livet...? Har aldri tenkt på at det er noe forskjell jeg - pleier liksom ikke strø rundt meg med bibelsitater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 12. mars 2004 #4 Del Skrevet 12. mars 2004 Her har du masse flotte telegramtekster til dåp og navnedager. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 13. mars 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 13. mars 2004 Takk for en fin side, Tvilling76!! :) Låner en tekst herfra. :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2004 #6 Del Skrevet 15. mars 2004 Takk for en fin side' date=' Tvilling76!! :)[/quote'] Bare hyggelig! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariann Skrevet 15. mars 2004 #7 Del Skrevet 15. mars 2004 jeg er et spørsmåls tegn!feirer man navnedag???eller mener du en slags dåp? dette har jeg aldri hørt om!kan noen forklare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. mars 2004 #8 Del Skrevet 15. mars 2004 Vet ikke helt om det snakkes om det samme, men navnefest er i alle fall en borgerlig seremoni, og et alternativ til den kristne dåpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 15. mars 2004 Ja, vi skal på en navnefest! :) Den borgerlige varianten. Ellers så feirer katolikker navnedagen. Faren min feirer den mere enn selve fødselsdagen. :) Dvs. navnedagen betyr mere for han enn dagen han ble født! Det var en mening med navnet hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariann Skrevet 15. mars 2004 #10 Del Skrevet 15. mars 2004 hm,interressant :-) hadde ikke hørt om dette før men kjekt å vite :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå