Gjest Balboa Skrevet 28. desember 2012 #1 Skrevet 28. desember 2012 Er ikke ute etter sympati men vil bare fraråde alle norske menn om å ikke innvolvere seg med Russiske damer!! Jeg giftet meg for 11 år siden og har hatt et ræva liv de siste 5 årene. Det dreier seg kun om matrielle ting, og de ser på diamanter, vesker og flotte biler i bytte mot sex. Det er en langsiktig byttehandel som kun dreier seg om Rolex, Mercedes sportsbil og Luis Vitton i bytte mot heftig sengekos. Når jeg summerer opp kunne jeg hatt en luksus eskorte fra London på besøk 2 ganger i uken for 1/3 av prisen. Nå gidder jeg ikke å se på et surt tryne for at det ikke er en ny gave hver uke og kjøper heller det som må til.
AnonymBruker 42 Skrevet 28. desember 2012 #2 Skrevet 28. desember 2012 Og på hvilken måte skiller de seg ut i forhold til damer av samme kaliber fra andre verdenshjørner mener du? 1
Gjest Bud Skrevet 28. desember 2012 #3 Skrevet 28. desember 2012 Og det skjønte du ikke for 11 år siden? Heller ikke for 8 år siden? Og ikke for 5 år siden? Hva med i fjor? Eller nå..? 5
Boost Skrevet 28. desember 2012 #4 Skrevet 28. desember 2012 Enig. Alle russiske damer går under den beskrivelsen. Alle svenskers IQ tilsvarer tilstanden hjernedød. La oss ikke glemme at alle menn er utro, psykiske problemer er fanteri fra nedtatoverte småjenter og jenter bæsjer ikke. Men ellers, om du har brukt alle pengene dine på en dame, er det godt at du nå innser hvilket sjakktrekk det var. 5
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2012 #5 Skrevet 28. desember 2012 Å, nei jeg har ikke brukt alle pengene. Beløpet er lønnen jeg har pr år, andre damer fra andre land kjenner jeg ikke til men vil tro at 3000.- NOK x 30 (uker) er billigere enn utgiftene jeg har hatt....
Boost Skrevet 28. desember 2012 #6 Skrevet 28. desember 2012 Anbefaler deg heller å innvestere i eiendom. Mindre risiko
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2012 #9 Skrevet 29. desember 2012 Det er litt urettferdig å dra alle over en kam, er det ikke? Sånne type mennesker finner du nok overalt. Og det er selvfølgelig kjipt for deg. Men oppnår hun ikke akkurat det hun vil når du gir etter?
Gjest Darthoven Skrevet 29. desember 2012 #10 Skrevet 29. desember 2012 Å, nei jeg har ikke brukt alle pengene. Beløpet er lønnen jeg har pr år, andre damer fra andre land kjenner jeg ikke til men vil tro at 3000.- NOK x 30 (uker) er billigere enn utgiftene jeg har hatt.... SÅ god lønn og likevel klarte du ikke finne deg ei norsk dame? Da snakker vi håpløs! Det er klart, om det eneste du kan tilby er "Hei, jeg heter Gunnar og tjener 1,8 millioner i året, netto" så får du ikke akuratt Klara Klok på kroken.
Gjest Chin Skrevet 29. desember 2012 #11 Skrevet 29. desember 2012 Sånn er det å være en svak mann, du tiltrekker deg damer som utnytter det.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #12 Skrevet 29. desember 2012 SÅ god lønn og likevel klarte du ikke finne deg ei norsk dame? Da snakker vi håpløs! Det er klart, om det eneste du kan tilby er "Hei, jeg heter Gunnar og tjener 1,8 millioner i året, netto" så får du ikke akuratt Klara Klok på kroken. Storkar på hemsedal nå til helgen så får han seg kanskje en ung blondine også:-) Anonym poster: ad5ef1bccc42ee0ebe0d7eaee4347e92
Gjest Darthoven Skrevet 29. desember 2012 #13 Skrevet 29. desember 2012 Storkar på hemsedal nå til helgen så får han seg kanskje en ung blondine også:-) Anonym poster: ad5ef1bccc42ee0ebe0d7eaee4347e92 Bare å bestille dom perry til den store gullmedaljen og dra 360 på twintipsa så ordner`n den biffen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå