Gå til innhold

Flytende foundation/BB cream som IKKE gir urenheter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vet noen her om noen gode foundations (flytende) eller BB creams som ikke gir urenheter? Jeg har acne prone kombinasjonshud.

Jeg er ikke så glad i andre typer foundationer (pudder og mineral) fordi jeg føler at huden min ser mye slappere ut (gunsten er vel kanskje et bedre ord). Jeg får mye mer glød med flytende.

Videoannonse
Annonse
Gjest Loverdose
Skrevet (endret)

Jeg får veldig lett urenheter, og har ikke fått uren hud av Isadora og Gosh sin BB cream. :)

Endret av Loverdose
Gjest Borghild
Skrevet

Må følge med her. :) Bruker mest mineralpudder, men ønsker meg en flytende en som ikke gir urenheter. Har acneprone, fuktfattig og sensitiv hud. Skal lite til før den klikker.

Skrevet

Jeg får veldig lett urenheter, og har ikke fått uren hud av Isadora og Gosh sin BB cream. :)

Hurra, ingen av disse tester på dyr, så tror kanskje jeg skal sjekke dem ut. :)

• 4 måneder senere...
Skrevet

Tar opp en gammel tråd her.. Noen forslag? Har kombinert hud med tørre partier i kinnene, så det må være en som ikke "kaker" seg.

Skrevet

Selv er jeg veldig fornøyd med smasbox bb cream. Gir fukt til tørr hud, men er ikke for fet i t sonen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får veldig fort urenheter hvis jeg bruker sminke ofte (daglig). Også hvis jeg bruker mineralsminke. Men Maybelline CC cream gir meg ikke urenheter..jippi... og den blir jo nesten som en bb cream. Og det beste av alt, den er mye billigere enn andre BB creams og mineral Foundations som jeg har brukt tidligere. Verdt å teste.

Anonym poster: c6edcf8a7f2be1b24f76976b2e9631dc

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Har prøvd veldig mange bb-creamer,og den eneste som ikke har gitt meg urenheter ved lang tids bruk er The body shop sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...