Gå til innhold

Er disse frisyrene for korte synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om denne/disse frisyrene? Er de for korte?

Jeg har så lyst til å klippe meg men vil ikke se ut som en mann heller.

Nå syns jeg ashlee ser veldig feminin ut også da, og alle jeg kjenner sier de tror jeg vil bli flott med så kort hår. Til og med gubben er enig i det. Jeg er mer enn snakk nok, har olivenfarget hud, mørk brukt hår og øyne. Kinnbena er ikke spesielt markerte, men de er ikke akkurat bortgjemt heller. Har ovalt formet ansikt.

Så. Hva tror dere? Ærlige svar, please ;-)

Anonym poster: 91953b231d871977c897d542df391555

Anonym poster: 91953b231d871977c897d542df391555

Anonym poster: cde761142040c402163ab6c2c81ab3a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh. Hvor ble bildene av nå da ........ ?

Anonym poster: f26a64c1a9d8f5ba3db9c0002cd95e93

Skrevet

Vet ikke.....men adressen til bildene er i alle fall alt for korte. ;)

• Liker 3
Skrevet

Kjempefine frisyrer for dem som kler kort hår og absolutt ikke for korte.

• Liker 4
Skrevet

Den siste der synes jeg var den fineste. Selv om de kanskje ikke er så fryktelig ulike i utgangspunktet da;-)

Er livredd for at jeg ikke skal kle det. Nå har jeg bare skulderlagt hår fra før, så det er jo ikke så mye å tape egentlig, men likevel. Jeg har aldri hatt så kort hår før i mitt liv.... :-s

Anonym poster: f26a64c1a9d8f5ba3db9c0002cd95e93

Skrevet

De er absolutt ikke for korte, jeg syns det er kjempekult! Hadde aldri turt å klippe meg slik selv, men det er tøft!

• Liker 4
Gjest Vena Cava
Skrevet

Skal vi danne en "klippe oss kort - klubb" eller??

Jeg har også store planer om det samme, men tør ikke :-p

Skrevet

Synes de var fine jeg :) Det er bare å hoppe i det, elsker å ha kort hår. Og det er bare hår, det vokser tross alt ut igjen ;)

Skrevet

For min smak var de for korte, men det er jo bare en av manges meninger.

• Liker 5
Skrevet

Synes det er for kort ja, men jeg er bare en person så det er bare en mening utifra mange mange.

• Liker 1
Skrevet

Har digget den frisyren siden siden jeg så Gwyneth Paltrow med en liknende, noe kortere bob i "Sliding Doors". Hadde ulike varianter av slik bob selv på slutten av 90-tallet. Hadde jeg ikke hatt "nesten ned i midjen"-langt hår nå, hadde jeg klippet meg slik selv.

• Liker 3
Skrevet

Det du linker til er vel en kort bob stylet til å se enda kortere ut på noen av bildene, og hvis du har skulderlangt hår i dag så er det ikke krise hvis du angrer heller. Fordelen med en bob fremfor kortere frisyrer er at du overlever med å være litt lat noen ganger også. Den kan se helt ok ut hvis du ikke gidder å style den en dag, mens mange superkorte frisyrer krever en god del daglig maintenance for å ikke se ut som du kommer rett i fra sengen.

Hvis du fremdeles er usikker så råder jeg deg til å søke litt på youtube etter short bob eller style a short bob. Blar du litt der så vil du garantert finne mange måter å ordne boben på i tillegg til de du linker til, og det er alltid greit å være forberedt på de dårlige hårdagene. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Som mann er dette min filosofi om hårlengde på kvinner under 40:

"En som er pen med kort hår vil alltid se enda penere ut med langt hår"

Av kvinner jeg har sett (inkl bilder av kjendiser) med både kort og langt hår, har jeg fremdeles ikke sett et eneste eksempel på noen som har sett bedre ut med kort hår enn med langt.

Viktig å presisere at dette ikke betyr at jeg nødvendigvis synes det er stygt med kort hår. Kan jo være greit for en liten periode som en forandring.

Anonym poster: 7318319f486d5556a5222a947e245a29

• Liker 1
Skrevet

Som mann er dette min filosofi om hårlengde på kvinner under 40:

"En som er pen med kort hår vil alltid se enda penere ut med langt hår"

Anonym poster: 7318319f486d5556a5222a947e245a29

Hva om man har tynt og pistrete hår da? Da er det ikke særlig pent med langt hår. Enig i at langt hår er nydelig sålenge det er tykt og velstelt. Veldig tynt hår er sjeldent pent langt.

Til ts :Synes frisyrene du linket til var kule,og ikke for korte :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...