AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #1 Skrevet 28. desember 2012 En Samsung G 3. Nå kan jeg bytte ut min gamle Nokia med taster som er TI år. Hurra. Dette blir nytt for meg. Ser de har en del apper, hva vil dere anbefale? Er det noen apper som er et "must"? Noe annet jeg bør tenke på? Anonym poster: 8f5691de54883769317dcfcaa7a312c1
TMB Skrevet 28. desember 2012 #2 Skrevet 28. desember 2012 Det som er "must" for meg, er: GO Launcher EX 180.no mobilsøk Dolphin Browser Dropbox ES File Explorer Falcon Pro Last.fm (scrobbler musikken fra alle avspillere) Tiny Flashlight SMS Backup & Restore (m/ Dropbox-addon) Screen Filter (for surfing på kvelden i senga) Shazam Skype SwiftKey 3 TeamViewer µTorrent Remote
Gjest Applestore Skrevet 28. desember 2012 #4 Skrevet 28. desember 2012 SMS Backup & Restore (m/ Dropbox-addon) Hvordan funker dette? I korte trekk...
TMB Skrevet 28. desember 2012 #5 Skrevet 28. desember 2012 Du setter appen til å ta backup av alle SMS hver X dag. Filen den lager, lastes automatisk opp til Dropbox.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #6 Skrevet 28. desember 2012 Det som er "must" for meg, er: GO Launcher EX 180.no mobilsøk Dolphin Browser Dropbox ES File Explorer Falcon Pro Last.fm (scrobbler musikken fra alle avspillere) Tiny Flashlight SMS Backup & Restore (m/ Dropbox-addon) Screen Filter (for surfing på kvelden i senga) Shazam Skype SwiftKey 3 TeamViewer µTorrent Remote Kunne du forklart noe om hva alt dette er? Anonym poster: 8f5691de54883769317dcfcaa7a312c1
TMB Skrevet 28. desember 2012 #7 Skrevet 28. desember 2012 Selvsagt GO Launcher EX - gjør at hjemskjermen ("skrivebordet") på telefonen blir ny, med penere design og nyttige funksjoner 180.no mobilsøk - søker automatisk opp navn hvis et ukjent nummer ringer Dolphin Browser - nettleser, mye bedre enn den innebyggede som leveres med telefonen Dropbox - backup av dokumenter og bilder ES File Explorer - filutforsker Falcon Pro - Twitter-klient Last.fm (scrobbler musikken fra alle avspillere) - ikke bry deg om denne hvis du ikke er bruker av www.last.fm Tiny Flashlight - Lommelykt SMS Backup & Restore (m/ Dropbox-addon) - Se beskrivelse over Screen Filter (for surfing på kvelden i senga) - setter ned skjermstyrke mer enn du kan selv på mobilen Shazam - Spill inn lyd av en ukjent sang og få opp navnet på sangen Skype - chatteprogram som finnes til ios, android, pc, mac SwiftKey 3 - Bedre skjermtastatur enn det som leveres med telefonen TeamViewer - fjernstyring av PC µTorrent Remote - fjernstyring av µTorrent
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #8 Skrevet 28. desember 2012 Flere tips? Hvor finner jeg å laste ned disse appene. helst gratisapper,men selvsagt betale for noe da. Fins det apper for fotoprogram? Fins det noen for oversettelse av norsk til engelsk? jeg spør sikkert om mye dumt nå,men er man ny,så er man ny. Disse appene, virker de selv om jeg ikke har nettdekning? (hytta har ikke) Anonym poster: 8f5691de54883769317dcfcaa7a312c1
sebra Skrevet 28. desember 2012 #9 Skrevet 28. desember 2012 Viber kan være grei å ha. Du kan laste ned instagram, veldig enkelt og legge på filter på bildene og dele, ellr så er fotorus også veldig bra, synes det er bedre enn instagram når det kommer til effekter.
Gjest Applestore Skrevet 28. desember 2012 #10 Skrevet 28. desember 2012 Du setter appen til å ta backup av alle SMS hver X dag. Filen den lager, lastes automatisk opp til Dropbox. Takk!
Gjest Funky Punk Skrevet 29. desember 2012 #11 Skrevet 29. desember 2012 Ikke instagram om du ikke vil at de skal ta bildene dibe og selge dem videre...
Lutetium 71 Skrevet 29. desember 2012 #12 Skrevet 29. desember 2012 (endret) Handlelisteapp er veldig kjekt! Selv bruker jeg "Out of milk", veldig digg med strekkodeleser, selv om ingen databaser til slike apper inneholder mer enn ca 1% norske varer. (Betalvare, men det fins haugevis med gratis/adware-apper - brukte mye "Our Groceries" før.) Nettradio? (NB! Dyrt om du bruker den via mobilnett): Tunein Radio (adware) Prisjakt! Digg å kunne sjekke priser (med strekkode!) i butikkene på data/elektrovarer, men den krever da mobildata. MediaHouse/MX Player (begge er adware) for å spille av video/bla gjennom bilder man har på datamaskinen sin (sett opp f.eks Windows Media Player til å dele ut filene). Endret 29. desember 2012 av Lutetium 71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå