Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte i ny jobb for et halvt år siden. Der har jeg en kollega som jeg har blitt SÅ sjarmert av. Vi jobber ikke sammen, men på samme arbeidsplass. Han hadde en flørtende tone med meg med en gang jeg begynte der, men jeg bare lo av det og tenkte at han var HELT uaktuell. Han er ikke min type i det hele tatt. Han er en litt spesiell mann på noen områder, han er mange år eldre enn meg og han er overhode ikke min type med tanke på utseende.

Men etter hvert så merket jeg at jeg ble helt rar når han var i nærheten, uten at jeg skjønte helt hvorfor.. fikk bare masse sommerfugler i magen bare jeg så han..Vi var på en blåtur med jobben for noen uker siden, og jeg snakket mye med han, han flørtet som bare det..

Blir liksom litt sjokkert over meg selv, fordi han er så langt fra de som jeg vanligvis faller for, han er ikke en ettertraktet mann, men det er noe som fascinerer meg, han er utrolig dyktig i jobben sin, han er en kjempeflink taler, han har en morsom, fengende utstråling.. det har vel noe med det å gjøre, jeg klarer ikke å stoppe å tenke på han etter blåturen... men er redd det er en betatthet som forsvinner like fort som den kom.

Hva skal jeg gjøre? på en måte har jeg lyst til å svare på meldinger fra han som jeg har fått på facebook nå, på en annen side så føles hele han ganske feil og jeg kan liksom ikke tenke meg et forhold med han. Blir gal :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

tenk på alle dei du har "gått glipp av", fordi du har heile tida leita etter "din type" mann...berre ein liten digresjon....

Skrevet

Ville gitt det en sjanse. :)

Anonym poster: 6edd795a5e6b4c6dfc4cc4e9b732cdd6

Skrevet

1. Er han gift? Hvis ja, dropp det.

2. Trenger du forholde deg til han daglig? Hvis ja, dropp det. Tenk om det ikke funker og alt på jobb blir surt.

3. Er han en rundbrenne som har harvet over alle de damene på jobben som ga han sjansen? Inntil du vet, styr unna. Hvis ja, dropp det.

Gjest SpaceBaby
Skrevet (endret)

1. Er han gift? Hvis ja, dropp det.

2. Trenger du forholde deg til han daglig? Hvis ja, dropp det. Tenk om det ikke funker og alt på jobb blir surt.

3. Er han en rundbrenne som har harvet over alle de damene på jobben som ga han sjansen? Inntil du vet, styr unna. Hvis ja, dropp det.

For å ta den litt kortere versjonen: Bare dropp det og kjøp en dildo.

Nei, kjør på du. Den som intet våger intet vinner.

Endret av SpaceBaby
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...