Gjest Annanym Skrevet 28. desember 2012 #1 Skrevet 28. desember 2012 Hva hadde du tenkt dersom en du holdt på med sa rett ut at han ikke på nåværende tidspunkt vet om han vil inn i noe mer seriøst med deg eller ikke? Har holdt på i noen månder, og kjenner hverandre fra før det også? Ble sånn i tvil på om jeg skulle droppe hele greie, eller om jeg overreagerer om jeg gjør det.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #2 Skrevet 28. desember 2012 Hva er det du lurer på? Han er visst ikke interessert nok i deg til å bli sammen med deg, men liker å pule deg og å ha dørene åpne til det kommer noe bedre. Anonym poster: fb71fbba5737902889c8d02ab942960d 1
Gjest Annanym Skrevet 28. desember 2012 #3 Skrevet 28. desember 2012 Hva er det du lurer på? Han er visst ikke interessert nok i deg til å bli sammen med deg, men liker å pule deg og å ha dørene åpne til det kommer noe bedre. Anonym poster: fb71fbba5737902889c8d02ab942960d Er den følelsen jeg også satt igjen med, og det føles ganske enkelt helt for jævlig. Samtidig så er omtrent alt han har gjort til nå indikasjon på det stikk motsatte... men jeg vet ikke altså. TS
Suss81 Skrevet 28. desember 2012 #4 Skrevet 28. desember 2012 Hva er det du lurer på? Han er visst ikke interessert nok i deg til å bli sammen med deg, men liker å pule deg og å ha dørene åpne til det kommer noe bedre. Anonym poster: fb71fbba5737902889c8d02ab942960d Enig
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #5 Skrevet 28. desember 2012 Er den følelsen jeg også satt igjen med, og det føles ganske enkelt helt for jævlig. Samtidig så er omtrent alt han har gjort til nå indikasjon på det stikk motsatte... men jeg vet ikke altså. TS Skjønner at det er dritt. Vet ikke jeg, kanskje du skal spørre ham litt om hva han tenker om fremtiden deres? Anonym poster: fb71fbba5737902889c8d02ab942960d
Ferny Skrevet 28. desember 2012 #6 Skrevet 28. desember 2012 Jeg ville pakket sakene og dratt - med mindre han kan komme med noen "åpenbare" grunner til at han ikke kan binde seg. For eksempel at han skal flytte langt vekk i nærmeste fremtid, og ikke vil ha noe avstandsforhold. Selv om jeg ser på det som en middels god grunn også, om man virkelig liker noen. Forelskelse gjør blind. Det er en hårfin grense mellom forelskelse og galskap. Man blir "bestatt" av den andre personen. Man sier ikke at man ikke vil binde seg (LOL). Jeg skjønner at det må være kjipt, om du kunne tenke deg noe mer. Og dersom du trodde dere gikk i retning av et forhold. Men han er i det minste ærlig. Og han gir deg en mulighet til å trekke deg ut før du sitter enda "finere" i det. Kutt han ut, kom over han nå før du får enda mer følelser. 2
Gjest Annanym Skrevet 28. desember 2012 #7 Skrevet 28. desember 2012 TS her. Jeg er enig med dere, og ville rådet andre til akkurat det samme. Men det er sinnsykt vanskelig når det er en selv. Jeg liker han veldig godt, og tror vi kunne fått det fint sammen. Også tenker jeg at om jeg stikker nå, eller i det minste tar en prat med han om mine tanker rundt akkurat dette, så kanskje jeg mister noe som kunne blitt ganske bra hvis jeg bare var litt tålmodig. Hvorfor han ikke vil akkurat nå vet jeg ikke, men han burde uansett vite om jeg er interessant nok eller ikke. Er lov å endre mening om den saken.
DobbelCheese Skrevet 28. desember 2012 #8 Skrevet 28. desember 2012 TS her. Jeg er enig med dere, og ville rådet andre til akkurat det samme. Men det er sinnsykt vanskelig når det er en selv. Jeg liker han veldig godt, og tror vi kunne fått det fint sammen. Også tenker jeg at om jeg stikker nå, eller i det minste tar en prat med han om mine tanker rundt akkurat dette, så kanskje jeg mister noe som kunne blitt ganske bra hvis jeg bare var litt tålmodig. Hvorfor han ikke vil akkurat nå vet jeg ikke, men han burde uansett vite om jeg er interessant nok eller ikke. Er lov å endre mening om den saken. Ikke ta sorgene på forskudd å dropp han. Det er min mening. Det kan jo hende det er noe som foregår i livet hans akkurat nå, og at han ikke er interessert i ett forhold for øyeblikket. Kanskje du skal prøve å trekke deg litt unna og se hva som skjer? Legg merke til hvor mye han tar kontakt og hva han sier. Jeg sier ikke at du skal spille et spill og leke at du har mistet interessen, men for din egen del trekke deg litt unna slik at du ikke ender opp mer såret,- dette er selvfølgelig hvis det er en gutt du har lyst å være med.
Gjest Is_te Skrevet 28. desember 2012 #9 Skrevet 28. desember 2012 Hva hadde du tenkt dersom en du holdt på med sa rett ut at han ikke på nåværende tidspunkt vet om han vil inn i noe mer seriøst med deg eller ikke? Har holdt på i noen månder, og kjenner hverandre fra før det også? Ble sånn i tvil på om jeg skulle droppe hele greie, eller om jeg overreagerer om jeg gjør det. Han holder deg på gress, og du har havnet i fantasibobla. Been there, done that. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå