Gå til innhold

Ikea nettbutikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at ikea visstnok har nettbutikk. Men jeg kan bare ikke finne den. Har de virkelig nettbutikk eller? Kan noen i så fall rett og slett linke til den??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noen varer som kan kjøpes via nett, og det ser du der det bruker å stå "Huskeliste." På de varene du kan kjøpe direkte på nett står det også "Kjøp" på ved siden av "Huskeliste" :) Det er ingen egen nettbutikk- side, det er liksom inne på den hovedsiden :)

Vet ikke om du forstod? :vetikke:

Skrevet

Aha! Det forklarer.. Så jeg må altså bla igjennom sidene deres for å se på hver ting hva som kan bestilles?

Skulle tro ikea klarte bedre enn som så..

Takk for svar!

Skrevet

Aha! Det forklarer.. Så jeg må altså bla igjennom sidene deres for å se på hver ting hva som kan bestilles?

Skulle tro ikea klarte bedre enn som så..

Takk for svar!

Er ikke helt sikker, så det kan hende noen andre vet det. Jeg bor i nærheten av en IKEA så jeg bruker kun nettsiden til huskeliste. Forresten så tror jeg du kan huke av et eller annet sted slik at det kun vises varer du kan kjøpe direkte på nett uten at jeg er 100 % sikker :)

Skrevet

Du går inn på det produktet du ønsker. Etter å ha valgt str og farge (om det er en slik valgmulihet) så trykker du bare på kjøp. Varen havner så i handlekurven :)

Det systemet dere nevner er det som var tidligere. Det nye systemet er endelig på plass! :D

Skrevet

Du går inn på det produktet du ønsker. Etter å ha valgt str og farge (om det er en slik valgmulihet) så trykker du bare på kjøp. Varen havner så i handlekurven :)

Det systemet dere nevner er det som var tidligere. Det nye systemet er endelig på plass! :D

Hva mener du? Det er jo akkurat slik julielis sier. Du velger en vare, og hvis den kan kjøpes på nett så står det Kjøp. Det vet du ikke på forhånd. Hvis man går inn på kjøkkenutstyr og slikt så kan det sjelden kjøpes på nett, men det vet du ikke før du aktivt går inn og kikker. Det er ikke noe nytt med det.

Anonym poster: 004628ab94fd4681186975ac946e3184

Skrevet

Biligste portoen er 890kr hvis man handler for opptil 3000kr og bor i oslo området.

Anonym poster: 7bb3b96c493e542be88449815b2e171c

Skrevet

Denne løsningen kom i november. Tidligere måtte man gå gjennom et excel-ark, skrive ned det du skulle ha og sende det per mail.

Skrevet

Vil bare si at dette ikke dreier seg om at ikea ikke "klarer bedre". De har selv uttalt at de ikke ønsker netthandel eller å selge produktene til andre utsalgssteder, da konseptet deres innebærer at man skal få "ikea-opplevelsen".

AnonymBruker
Skrevet

Vil bare si at dette ikke dreier seg om at ikea ikke "klarer bedre". De har selv uttalt at de ikke ønsker netthandel eller å selge produktene til andre utsalgssteder, da konseptet deres innebærer at man skal få "ikea-opplevelsen".

Sannsynligvis fikk de "for lite kunder opplevelsen", og bestemte seg for å tilby netthandel som alle andre.

Anonym poster: e3719b0f33b4acab3dc579aac406d134

• Liker 1
Skrevet

Sannsynligvis fikk de "for lite kunder opplevelsen", og bestemte seg for å tilby netthandel som alle andre.

Anonym poster: e3719b0f33b4acab3dc579aac406d134

det at de tilbyr netthandel har lite å si for oss nord for trondheim! frakten er horribel!!! er jo mye billigere å kjøre til trondheim...

Skrevet

Har de satt ned frakten? Jeg kunne sverget på at det var enda mer for å varer sendt nordover, og da var det ikke prisregulert heller. Altså, det kostet det samme enten du kjøpte varer for 1000kr eller 10000kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...